kuba15-81 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Witam Koledzy mam pytanie... dzisaj przejechałem odcinek 80 kilometrów na blacie podczas jazdy wskazówka pokazuje 90 stopni .... przy około 60 kilometrach zauwazylem ze na postojach wzrasta mi temp do około 100 C i jak ruszam to za jakiś czas znów 90 C.... czy to normalne ze podczas postoju tak może wzrosnąć temp?? czy moze coś nie tak z wentylatorem chłodnicy..?? dodam ze termostat wymieniany miesiąc temu ....
Dev Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 sprawdz dokładnie temperaturę ale Vag-iem prawdopodobnie czujnik wody do wymiany
kuba15-81 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Opublikowano 21 Marca 2010 no właśnie nie mam możliwości sprawdzenia Vagiem.... a jutro czeka mnie trasa jeszcze lublin- Kalisz a gdzie ten czujnik wody się znajduje w ADP ???
d4rk Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Wzrastająca temperatura podczas postoju to też może być przyczyna niedomagającego sprzęgła wiskotycznego.
Copywriter Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Może po wymianie termostatu wciąż masz zapowietrzony układ? Sprawdź czy oba węże od nagrzewnicy są gorące.. Moze też pompa niedomagać... na postojach.
kuba15-81 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Opublikowano 21 Marca 2010 nie termostat raczej nie wymieniłem go miesiąc temu na Wahlera i wszystko ok... dodam że na postoju jak mi skoczyła temp do 100 stopni mignęła mi przez moment kontrolka oleju ...a moze to czujniki g2/g62?? albo czujnik wentylatora?? przy 100 stopnia wentylator powinien się chyba załączyć na szybsze obroty prawda? sam już nie wiem...
d4rk Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 nie termostat raczej nie wymieniłem go miesiąc temu na Wahlera i wszystko ok... dodam że na postoju jak mi skoczyła temp do 100 stopni mignęła mi przez moment kontrolka oleju ...a moze to czujniki g2/g62?? albo czujnik wentylatora?? przy 100 stopnia wentylator powinien się chyba załączyć na szybsze obroty prawda? sam już nie wiem... Tak dokładnie, sprzęgło wiskotyczne wtedy powinno się zasprzęglać przez co wentylator powinien się szybciej kręcić.
kuba15-81 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Opublikowano 21 Marca 2010 moge tak jezdzic do temp 100C??(na postoju) bo podczas jazdy cały czas 90na blacie... czy zacząć od wymiany czujników?? doradżcie jakoś bo nie wiem za co się wziąść najpierw
Copywriter Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Najpierw popuszczą węże na łączeniach (u mnie tak było), a później możliwa jest usterka uszczelki pod głowicą.. Przegrzejesz motor. Postaraj się znaleźć przyczynę.
zibizab Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Jak okaże się,że to nie visko to pompa wody do obejrzenia.
kamil22 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 zobacz czy czasami nie masz zapchana chłodnice mój szfagier tak miał rosła mu temperatura na postoju a jak jechał to spadała i miał zapchna chłodnice co ledwo płyn nadorzała chłodzic na postoju zobacz chłodnice rozbierz przewody i wlej wody zobacz jak jest spywalnosc wody w chłodnicy [br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 12:40_________________________________________________albo kupiłes nie orginalny termostat i szfakuje ale cóz w polsce ciezko dobre rzeczy znalesc zeby był orginalne włacz na moj terenie heh
klysek Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 tez obstwiam ze termostat do wymiany najlepiej doluz pare zloty i kup valeo albo boscha
wacek_l Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Ale klient pisał że wymienił termostat !! Ja mam ten sam problem i dzisiaj jestem umówiony do gościa i się okaże co i jak wentylator kręci się cały czas ale nie załącza się (najprawdopodobniej visko) a ty rozwiązałeś problem??
kuba15-81 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2010 termostat kupiłem Wahlera wiec raczej powinien być chyba wporządku... wczoraj wróciłem z Kalisza (z przyczepką) na postojach temp dochodziła do 105 stopni i jak ruszałem sukcesywnie spadała do 90 :/ , sprawdziłem zbiorniczek przy tej temp. dało się dotknąć i na pewno nie miał tyle stopni..kabel górny też dało się dotknąć.... we wtorek podpinam sie pod Vaga i zobaczymy co się dzieje.... zastanawiam się jeszcze nad zapowietrzonym układem .... bo przy wymianie termostatu nic w sumie nie odpowietrzałem....
szybki bill Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 panowie mam to samo po nocy odpalam w domu chodzi motor okolo 5 minut na postoju potem jazde 20 km i temp nie rosnie gasze silnik pod sklepem na jakies 10 20 minut przychodze odpalem auto temp okolo 70stopni ruszam i po przejrchaniu 1km spada na pierwsza kreske czyli 50 stopni o co tu chodzi a zima moge zapomniec o 90stopniach no chyba ze jade autostrada to mam 90 stopni staje na bramkach i po chwili spada do 70 stopni o co tu chodzi
seban111 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Witam podepne się pod temat. U mnie tak samo temp na postoju wzrasta a podczas jazdy spada do 93 ale w korkach rosnie do 98 stopni. Vag nic nie pokazuje , kupilem nową oryginalna wiskoze (500zł) , odpowietrzyłem układ , pompa wody i termostat wymieniony na oryginalne rok temu przy wmianie rozrzadu , wymieniłem czujnik w chlodnicy ten od załaczania awaryjnego wentylatora i troszke sie poprawiło ale nadal przy postoju temperatura rosnie do 100 a nawet do 110 stopni. POZDRAWIAM
czaki22 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 to nie jest awaryjny wentylator tylko wentylato chłodnicy klimatyzacji, spusc wode i zelj od nowa wymien czyjnik temp plyny na orginalny nie ze sklepu tylko z aso
Dev Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 panowie mam to samo po nocy odpalam w domu chodzi motor okolo 5 minut na postoju potem jazde 20 km i temp nie rosnie gasze silnik pod sklepem na jakies 10 20 minut przychodze odpalem auto temp okolo 70stopni ruszam i po przejrchaniu 1km spada na pierwsza kreske czyli 50 stopni o co tu chodzi a zima moge zapomniec o 90stopniach no chyba ze jade autostrada to mam 90 stopni staje na bramkach i po chwili spada do 70 stopni o co tu chodzi sprawdz Vag-iem dokłądnie jak to wygląda prawdopodobnie termostat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się