Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki lubelskie - najbliższy spot Niedziela 26.05.2024r godz.16.00 - parking LPNT


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

remi ma niezłe pomysły :)

Opublikowano
no ja się zastanawiam jak ludzie jeżdżą na nieogrzewanych skórach zimą naughty

W tamtym roku jak nie miałem a4 przez tydzień to została 80 ręcznik na siedzenie i sie dało siedzieć :polew:

Myslałem nawet kiedyś nad wyrezaniem grzanej kiery ale nie bardzo mam pomysł jak mysli

Trzeba by pruć kierownice później oddać do szycia troszkę bez sensu koszty duże a wystarczy rękawiczki :naughty:

Opublikowano
no ja się zastanawiam jak ludzie jeżdżą na nieogrzewanych skórach zimą naughty

W tamtym roku jak nie miałem a4 przez tydzień to została 80 ręcznik na siedzenie i sie dało siedzieć :polew:

ciekawe czy Kowi też na ręczniku jeździ :polew: :polew: :polew::kox:

Opublikowano
no ja się zastanawiam jak ludzie jeżdżą na nieogrzewanych skórach zimą naughty

W tamtym roku jak nie miałem a4 przez tydzień to została 80 ręcznik na siedzenie i sie dało siedzieć :polew:

Myslałem nawet kiedyś nad wyrezaniem grzanej kiery ale nie bardzo mam pomysł jak mysli

Trzeba by pruć kierownice później oddać do szycia troszkę bez sensu koszty duże a wystarczy rękawiczki :naughty:

Mysle że tak całkiem pruć by nie trzeba. Ja mam zwykłą zniszczona kiere przedliftową na która mysle kupić pokrowiec skurzany taki do samodzielnego obszycia. Pod ten pokrowiec można by zmieścić element grzejny tylko nie mam pomysłu jak to podłaczyc do elektryki samochodu i skąd dorwac taki element grzejny jak pasek z tylnej szyby. Tzn podłaczyłbym pod ogrzewanie tylnej szyby tylko jak prąd puścić do kierownicy :disgust:[br]Dopisany: 02 Luty 2012, 09:26_________________________________________________

no ja się zastanawiam jak ludzie jeżdżą na nieogrzewanych skórach zimą naughty

W tamtym roku jak nie miałem a4 przez tydzień to została 80 ręcznik na siedzenie i sie dało siedzieć :polew:

ciekawe czy Kowi też na ręczniku jeździ :polew: :polew: :polew::kox:

termofor pod tyłek podkłada :kox:

Opublikowano

pany ile Wam pokazuje stopni C na klimatroniku 49 kanale? bo wydaje mi się że mam termostat walnięty

Opublikowano

róznie 83 max 85 a po czym wnioskujesz ze masz walnięty ??

Opublikowano

[quote name=Sebek (-_-) ]

pany ile Wam pokazuje stopni C na klimatroniku 49 kanale? bo wydaje mi się że mam termostat walnięty

mój pokazuje - XX (chyba -15), ale dopiero po zmianie licznika na >2000 :naughty: wcześniej pokazywał jak trzeba :good::decayed: Ja teraz badam kanał 51, a później czekam na wskazówkę na liczniku :wink4:

Opublikowano

róznie 83 max 85 a po czym wnioskujesz ze masz walnięty ??

nie bardzo grzeje w samochodzie, nagrzewnica wymieniona 2 lata temu, uklad odpowietrzony chyba że to jakiś czujnik padł

ostatnio cos też sie przyciął i zatrzymał sie na 70 pary stopniach

Opublikowano

a w czasie jazdy temp Ci nie spada ? lub na postoju np na swiatłach ?? jesli tak sie dzieje to termostat

Opublikowano

Widziałeś jak Ci zmieniałem, goń do sklepu i wymieniaj na nowe. :)

Opublikowano

Świece są dobre :) tylko akumulator za słaby :)

Opublikowano

ja sie dziś bałem że mój zdechnie bo zapomniałem wyłączyć lampke w środku i stał tak 24 godz.

Ale dzis zagrzałem raz wieczki i przy 2 obrocie wału załapał iiiii :dance:

Opublikowano

Ja też zostawiłem zapaloną lampkę na noc.... ciężko ale zakręcił i odpalił za to rolka na napinaczu paska wielorowkowego powiedziała papa, świergocze jak ptaszki na wiosnę.

Opublikowano

Okryłem co mojemu akumulator dolega. Niestety nie mam dobrego prostownika. Więc jak zajadę to naładuje w domku, tata ma jakiś dobry prostownik za 200zł made in germany. Jest po prostu rozładowany i przez to elektrolit zamarza mi w nocy i jak ogrzeje akumulator to odpala. Czy może trasa z Lublina do Jarosławia ok 150km wystarczy by alternator naładował?

"Elektrolit o gęstości 1,10 g/cm3 zamarza w temp. -9oC,

Elektrolit o gęstości 1,15 g/cm3 zamarza w temp. -15oC

Gęstość elektrolitu naładowanego akumulatora (2,7V/ogniwo) wynosi w temperaturze T= 393K (20oC) g = (1,28 ±0.005) g/cm3.

Więc po 1 naładuj aku, a nie je podgrzewasz :)

Po 2 sprawdź napięcie ładowania (bezpośrednio na zaciskach aku) - musi być w granicach 13,5-14,4V.

z Elektrody:

"Poziom naładowania akumulatora:

100% - 1,28g/cm3

75% - 1,24g/cm3

50% - 1,19g/cm3

25% - 1,14g/cm3

0% - 1,10g/cm3"."

Opublikowano

Wystarczy, o ile alternator jest sprawny w 100%.

Opublikowano

:polew:

398063_302895166427228_175771415806271_932703_1168820063_n.jpg

Opublikowano

Panowie ogarnął by mi ktoś logi w ten weekend w LBN ? :notworthy:

Opublikowano

Panowie ogarnął by mi ktoś logi w ten weekend w LBN ? :notworthy:

Siema,

Jak będą sensowne warunki na drodze to niema większego problemu. Ale widze masz A6 trzeba by zapytać kogoś czy moim zwykłym kabelkiem KKL sie to zrobi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...