marcin248 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 witam nie mogłem się powstrzymac żeby tego tu nie wrzucic hehe nowy fotoradar http://www.poboczem.pl/filmiki/video,vId,497898,vSort,1,vTime,3
mlodyy Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 no ja się zastanawiam jak ludzie jeżdżą na nieogrzewanych skórach zimą naughty W tamtym roku jak nie miałem a4 przez tydzień to została 80 ręcznik na siedzenie i sie dało siedzieć Myslałem nawet kiedyś nad wyrezaniem grzanej kiery ale nie bardzo mam pomysł jak mysli Trzeba by pruć kierownice później oddać do szycia troszkę bez sensu koszty duże a wystarczy rękawiczki
rafalekx Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 no ja się zastanawiam jak ludzie jeżdżą na nieogrzewanych skórach zimą naughty W tamtym roku jak nie miałem a4 przez tydzień to została 80 ręcznik na siedzenie i sie dało siedzieć ciekawe czy Kowi też na ręczniku jeździ :polew:
pastaldo Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 no ja się zastanawiam jak ludzie jeżdżą na nieogrzewanych skórach zimą naughty W tamtym roku jak nie miałem a4 przez tydzień to została 80 ręcznik na siedzenie i sie dało siedzieć Myslałem nawet kiedyś nad wyrezaniem grzanej kiery ale nie bardzo mam pomysł jak mysli Trzeba by pruć kierownice później oddać do szycia troszkę bez sensu koszty duże a wystarczy rękawiczki Mysle że tak całkiem pruć by nie trzeba. Ja mam zwykłą zniszczona kiere przedliftową na która mysle kupić pokrowiec skurzany taki do samodzielnego obszycia. Pod ten pokrowiec można by zmieścić element grzejny tylko nie mam pomysłu jak to podłaczyc do elektryki samochodu i skąd dorwac taki element grzejny jak pasek z tylnej szyby. Tzn podłaczyłbym pod ogrzewanie tylnej szyby tylko jak prąd puścić do kierownicy [br]Dopisany: 02 Luty 2012, 09:26_________________________________________________ no ja się zastanawiam jak ludzie jeżdżą na nieogrzewanych skórach zimą naughty W tamtym roku jak nie miałem a4 przez tydzień to została 80 ręcznik na siedzenie i sie dało siedzieć ciekawe czy Kowi też na ręczniku jeździ :polew: termofor pod tyłek podkłada
Sebek (-_-) Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 pany ile Wam pokazuje stopni C na klimatroniku 49 kanale? bo wydaje mi się że mam termostat walnięty
_Solar_ Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 róznie 83 max 85 a po czym wnioskujesz ze masz walnięty ??
rafalekx Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 [quote name=Sebek () ] pany ile Wam pokazuje stopni C na klimatroniku 49 kanale? bo wydaje mi się że mam termostat walnięty mój pokazuje - XX (chyba -15), ale dopiero po zmianie licznika na >2000 wcześniej pokazywał jak trzeba Ja teraz badam kanał 51, a później czekam na wskazówkę na liczniku
Sebek (-_-) Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 róznie 83 max 85 a po czym wnioskujesz ze masz walnięty ?? nie bardzo grzeje w samochodzie, nagrzewnica wymieniona 2 lata temu, uklad odpowietrzony chyba że to jakiś czujnik padł ostatnio cos też sie przyciął i zatrzymał sie na 70 pary stopniach
_Solar_ Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 a w czasie jazdy temp Ci nie spada ? lub na postoju np na swiatłach ?? jesli tak sie dzieje to termostat
markus85 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Widziałeś jak Ci zmieniałem, goń do sklepu i wymieniaj na nowe.
majuDJ Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Świece są dobre tylko akumulator za słaby
pastaldo Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 ja sie dziś bałem że mój zdechnie bo zapomniałem wyłączyć lampke w środku i stał tak 24 godz. Ale dzis zagrzałem raz wieczki i przy 2 obrocie wału załapał iiiii
kicker Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Ja też zostawiłem zapaloną lampkę na noc.... ciężko ale zakręcił i odpalił za to rolka na napinaczu paska wielorowkowego powiedziała papa, świergocze jak ptaszki na wiosnę.
majuDJ Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Okryłem co mojemu akumulator dolega. Niestety nie mam dobrego prostownika. Więc jak zajadę to naładuje w domku, tata ma jakiś dobry prostownik za 200zł made in germany. Jest po prostu rozładowany i przez to elektrolit zamarza mi w nocy i jak ogrzeje akumulator to odpala. Czy może trasa z Lublina do Jarosławia ok 150km wystarczy by alternator naładował? "Elektrolit o gęstości 1,10 g/cm3 zamarza w temp. -9oC, Elektrolit o gęstości 1,15 g/cm3 zamarza w temp. -15oC Gęstość elektrolitu naładowanego akumulatora (2,7V/ogniwo) wynosi w temperaturze T= 393K (20oC) g = (1,28 ±0.005) g/cm3. Więc po 1 naładuj aku, a nie je podgrzewasz Po 2 sprawdź napięcie ładowania (bezpośrednio na zaciskach aku) - musi być w granicach 13,5-14,4V. z Elektrody: "Poziom naładowania akumulatora: 100% - 1,28g/cm3 75% - 1,24g/cm3 50% - 1,19g/cm3 25% - 1,14g/cm3 0% - 1,10g/cm3"."
markus85 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Wystarczy, o ile alternator jest sprawny w 100%.
Reggi Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Panowie ogarnął by mi ktoś logi w ten weekend w LBN ?
pastaldo Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Panowie ogarnął by mi ktoś logi w ten weekend w LBN ? Siema, Jak będą sensowne warunki na drodze to niema większego problemu. Ale widze masz A6 trzeba by zapytać kogoś czy moim zwykłym kabelkiem KKL sie to zrobi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się