jaro4444 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 W dobie deficytu na turbiny BRD postanowiłem opracować technologię montażu turba od najnowszego 2,0 CR 170 KM do silników 2,0 16V PD. Po jakieś analizie konstrukcji silników i całościowo samochodów dochodę do wniosku, że jest to możliwe przypuszczalnie bez większego bólu. Jak coś to mnie zaboli jako pierwszego Więc miałem kiedyś turbinę 03l145702E. Odpuściłem sobie jej montaż w A4 B7, bo dorwałem eleganckie BRD. Teraz jednak postanowiłem mimo wszystko zamontować nowe turbo. Do tego zebrałem: - turbinę nową fabrycznie 03l145702E, - kolektor wydechowy 03L253033 lub 031, - uszczelkę od strony wydechu, - wąż spustowy oryginał pod to turbo 03L 145 736 F, - uszczelkę pod wąż spustowy, Dodatkowo dorobione będzie: - flansza do wydechu na kształt uszczelki bo jest inna jak w modelu B7, - przejściówka ze ślimaka części zimnej turbo na wąż do IC. Nie wiem czy to wszystko będzie pasować P&P, na pewno będę lekko przerabiał wyjście ze ślimaka części zimnej, tak by pasowało na oryginalne orurowanie z A4 B7 BRD. Dla porównania turbo BRD: Turbo CAHA/CAGA 2,0 CR 170 KM: Gdyby ktoś pytał po co to, to odpowiadam. 1. Ciekawość 2. Turbiny 03L145702E są bez problemu dostępne jako potestowe lub fabrycznie nowe w bardzo sensownych cenach, 3. Turbina 2,0 CR ma koło kompesji w częsci zimnej z 6 dużymi łopatkami (BRD z 5) i ma wysokość tego koła 17 mm zamiast 13 czy 14 mm jak BRD (w domu mam zapisane dokładne wymiary więc wieczorem to uściślę) - więc powinna mieć większą wydajność. 4. Może się komuś przyda taka informacja
alvaro Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Ciekawy wątek, będę obserwował... Może trzeba go "podrzucić" Witkowi to się wypowie...
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Od czego jest kolektor wydechowy? A4,A5,A6,Q5 ... 2.0 TDI CR
wrclaguna Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 toż to brzmi niczym żart z okazji pierwszego kwiietnia haha :gwizdanie: za nowa cena ok mnie tez to ciekawi http://www.allegro.pl/item978575288_turbosprezarka_nowa_kkk03l145702e.html
jaro4444 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Suszarka pochodzi dokładnie z tej aukcji, kolektor jak napisał Spanky A4B8, A5, Q5 To nie prima aprylis.
adamooo Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Suszarka pochodzi dokładnie z tej aukcji, kolektor jak napisał Spanky A4B8, A5, Q5 To nie prima aprylis. kiedy jesteś umówiony na montaż?
Musashi Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 bardzo ciekawa inicjatywa, byc moze te turbawki maja poprawiona trwalosc.
spetsnaz Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Jak wygląda kwestia zasilania olejem? Jakie jest mocowanie przewodu zasilania w CR? Z tego co wiem, powrót jest taki sam jak w BRD.
letallec Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 bardzo ciekawa inicjatywa, byc moze te turbawki maja poprawiona trwalosc. Musashi W stosunku do którego modelu piszesz o poprawionej trwałości?
sebulba Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Ciekawe ile by był rzeźbienia żeby turbawka podeszła do 1.9 PD?
spetsnaz Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 tyle samo co 2,0 Którym 2.0? W 16V jest całkiem inny układ kolektorów. Ta turbina nie podejdzie pod kolektor z 1.9PD, ani 2.0 8V. Nawet jeżeli będzie pasował rozstaw śrub pomiędzy kolektorem i turbiną, to turbo będzie ustawione pod innym kątem.
Piotrek98igo Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 przeciez pisze wyzej jaki kolektor musi byc
jaro4444 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 a.d. Musashi - jeśli bierzemy pod uwagę GT1749VA to z ta CAHA zapewne będzie lepsza. Za to do KKK z BRD nikt nie miał zastrzeżeń.
Patrox Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Trzymam kciuki i obstawiam spokojnie 215Ps i 410 płaskiego niutona
sebulba Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 A ten kolektor o którym pisał Jaro444 podszedł by do 1.9 ? żeby turbawka była zamontowana prosto a nie skoszona.
jaro4444 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2010 A ten kolektor o którym pisał Jaro444 podszedł by do 1.9 ? żeby turbawka była zamontowana prosto a nie skoszona. A widziałeś kiedyś kolektor wydechowy TDI 8V i porównałeś go do 16V?
sebulba Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 A ten kolektor o którym pisał Jaro444 podszedł by do 1.9 ? żeby turbawka była zamontowana prosto a nie skoszona. A widziałeś kiedyś kolektor wydechowy TDI 8V i porównałeś go do 16V? nie, nie widziałem dlatego zapytałem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się