Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tarcze i klocki hamulcowe ?


Jakie klocki wybrać na przód.  

412 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakiej firmy klocki polecasz ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Według VIN niewentylowane 288x15mm, klocki bez czujników.

Opublikowano

Dzięki :)

Opublikowano

Czuć na plus

Opublikowano

Moze mi ktoś odpowiedziec na moje pytanie bo czas mnie nagli i niestety nie mam czasu przeczesywać forum . Dzięki wielkie

Mam zamiar zrobić swap hamulców przednich na 312 mm. Wydaje mi się że te jarzma się nadają ale proszę o potwierdzenie Jarzmo, jarzma 451 swap 312 mm audi vw (6183728398) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje..

Z tego co też wyczytałem zaciski i klocki pozostają takie same za to tarcze wiadomo 312. Tak się sprawy mają czy coś pokiełbasiłem ? :)

Opublikowano

Moze mi ktoś odpowiedziec na moje pytanie bo czas mnie nagli i niestety nie mam czasu przeczesywać forum . Dzięki wielkie

Mam zamiar zrobić swap hamulców przednich na 312 mm. Wydaje mi się że te jarzma się nadają ale proszę o potwierdzenie Jarzmo, jarzma 451 swap 312 mm audi vw (6183728398) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje..

Z tego co też wyczytałem zaciski i klocki pozostają takie same za to tarcze wiadomo 312. Tak się sprawy mają czy coś pokiełbasiłem ? :)

Podpinam się ... nawet bardzo :D

Opublikowano

Jeśli teraz macie tarcze 280 mm to do swapu na 312 mm wymienić trzeba:

tarcze, klocki, zaciski, jarzma oraz przewody metalowe przy zaciskach

A jeśli 288 mm to

Zmieniasz same jarzma i tarcze, reszta zostaje

Opublikowano

Jeśli teraz macie tarcze 280 mm to do swapu na 312 mm wymienić trzeba:

tarcze, klocki, zaciski, jarzma oraz przewody metalowe przy zaciskach

A jeśli 288 mm to

Zmieniasz same jarzma i tarcze, reszta zostaje

Dzięki mam 288 więc tylko jarzma i wszystko będzie dobrze

Opublikowano (edytowane)
W dniu 18.05.2016 o 06:57, Toskańczyk napisał:

Jeśli teraz macie tarcze 280 mm to do swapu na 312 mm wymienić trzeba:

tarcze, klocki, zaciski, jarzma oraz przewody metalowe przy zaciskach

A jeśli 288 mm to

Zmieniasz same jarzma i tarcze, reszta zostaje

Dzięki. Mi się wydaje że mam 288  jakby ktoś mógł potwqierdzić. Przy zakupie tarcz na co zwrócić uwagę no oprócz średnicy ? Klocki kupować pod seryjne zaciski tj. pod tarcze 288 ?

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Jeśli teraz macie tarcze 280 mm to do swapu na 312 mm wymienić trzeba:

tarcze, klocki, zaciski, jarzma oraz przewody metalowe przy zaciskach

A jeśli 288 mm to

Zmieniasz same jarzma i tarcze, reszta zostaje

Dzięki. Mi się wydaje że mam 288 vin to wauzzz8dzta202241 jakby ktoś mógł potwqierdzić. Przy zakupie tarcz na co zwrócić uwagę no oprócz średnicy ? Klocki kupować pod seryjne zaciski tj. pod tarcze 288 ?

Zgadza się, w Twoim aucie fabrycznie są tarcze 288

Opublikowano

Czy mógłbym prosić o pomoc w doborze klocków na tył w moim Audi? Chodzi mi głównie o to czy w quattro były inne klocki niż w ośce?

Mój samochód to b5 1.8 ARG q sedan. VIN: WAUZZZ8DZYA058770

I jak to u mnie wygląda z przodem? 280 czy 288, jaka grubość? Dzięki!

Opublikowano

Witam. Mam zamiar zmienić sobie klocki i tarcze hamulcowe z tyłu, i moje pytanie brzmi..jakie kupić. Chcę firmy Brembo albo ATE, moc w aucie będzie +-200KM i czy muszą już iść wentylowane czy normalny zestaw z brembo zwykłych wystarczy.

Opublikowano

O serii zapomnij stabilna jak na tę 200kuni

Trzeba robić swap na 312mm lub wiecej

Opublikowano

O serii zapomnij stabilna jak na tę 200kuni

Trzeba robić swap na 312mm lub wiecej

Nie za bardzo kumam twój komentarz. Czy chodzi ci w nim o to że na 200 koni seria odpada i trzeba swap`a zrobic na 312 mm lub wiecej ?

Opublikowano

O serii zapomnij stabilna jak na tę 200kuni

Trzeba robić swap na 312mm lub wiecej

Nie za bardzo kumam twój komentarz. Czy chodzi ci w nim o to że na 200 koni seria odpada i trzeba swap`a zrobic na 312 mm lub wiecej ?

Tak właśnie. Skoro w planach 200 to zakładaj 312 lub 320.

Opublikowano

O serii zapomnij stabilna jak na tę 200kuni

Trzeba robić swap na 312mm lub wiecej

Nie za bardzo kumam twój komentarz. Czy chodzi ci w nim o to że na 200 koni seria odpada i trzeba swap`a zrobic na 312 mm lub wiecej ?

Tak właśnie. Skoro w planach 200 to zakładaj 312 lub 320.

Tak zrobię Jesienią będę wymieniać klocki to od razu zapnę tarcze 312 i jarzma na 312 :)

Opublikowano (edytowane)

Szukaj od razu zwrotnic od S4, 312tki zagotujesz migiem

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Szukaj od razu zwrotnic od S4, 312tki zagotujesz migiem

Dzięki za odp. Czy oprócz zwrotnicy tarcz jarzm potrzebuje coś jeszcze do 320 ? Wiecie ja to autko używam na dojazdy do pracy i na zakupy :D Szaleć to tym nie będę, no może czasem na drogach krajowych :D

Opublikowano

320mm to niezbędne minimam w Twoim aucie

Opublikowano

320mm to niezbędne minimam w Twoim aucie

Co proponujesz ? Jakięs konkretny zestaw ?

Opublikowano

Z 2.0tfsi lub 3.0tdi B7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...