H4mm3R 267 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 hamer ile juz przejezdziles po swapie pompy? 80tys będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 no proszę elegancko i zadnych problemow? ja mam dopiero ok. 3 tys i powiem ze jestm zadowolony;) nic nie słychać rewelacja;) zabieg godny polecenia :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Tu już raczej niema co się zepsuć, więc wszystko działa prawidłowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek gdynia 0 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Jeśli ktoś zrobił przeszczep i ma zbędny moduł pompy oleju na kołach zębatych to jestem w stanie go odkupić.Pisać prywatnie aby nie zaśmiecać tematu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deex 0 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 zabieg przeszczepienia pompy od 1.9 tdi juz za mna , przelatane 4 tys i wszystko ok silnik pracuje równiej i bardziej kulturalnie ;)zobaczymy co bedzie przy wiekszym przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michier 0 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 W moim przypadku 7kkm i rowniez wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chomika 0 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 mam już wszystko zamówione co potrzebne do kastracji BLB , w serwisie koszta ok. 1200 przed rabatem zamówiłem także śrubę kółka rozrządu numer WHT 004 573, i moje pytanie brzmi jaką siłą mam ją przykręcić (siła i ile stopni) bo nie raz słyszałem że potrafią się luzować ale to dotyczy 1,9 nie chciałbym za miesiąc robić głowicy, a dokręcona była aż klucz trzeszczał proszę o pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-maniana- 0 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 czy wszyscy którzy przeprowadzali modyfikacje ściągali i zakładali/ustawiali rozrząd z blokadami? Kółko rozrządu zablokujesz choćby nawet wiertłem (mowa tu o 8V) a wał korbowy już nie zauważyłem, że są dwa rodzaje blokad wału korbowego (ta czarna to chyba do 1.9) bo do 2.0 znak na blokadzie jest po prawej stronie - kliknijcie w miniaturę a otworzy się duże i jakiej średnicy ściągacz potrzebuję aby ściągnąć z wału koło zębate napędu wałków aut po modyfikacji czyli na kolach zębatych dziękuję za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 znalezione na YT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirefire 0 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 40 kkm po swapie pompy (w tym droga do Hiszpanii i z powrotem) i wszystko ok.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 zauważyłem, że są dwa rodzaje blokad wału korbowego (ta czarna to chyba do 1.9) bo do 2.0 znak na blokadzie jest po prawej stronie Ta ze znakiem po lewej stronie jest do rozrządu z okrągłym kółkiem na wale, a ta ze znakiem po prawej stronie jest do owalnych kół zębatych (praktycznie wszystkie motory 1,9 i 2,0 TDI od 2005 r.)[br]Dopisany: 30 Styczeń 2012, 15:23_________________________________________________Dla zamieszkujących w Zachodniopomorskim - likwidację wałków może przeprowadzić poprawnie warsztat w Drawsku Pomorskim, ul. Spokojna 7, tel. 696050779 Wojtek Grzegorczyk. Znam tego Pana osobiście, pamiętam jak biegał po mojej ulicy w krótkich portkach i wiem, że to zrobi dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 sugeruje zamiescic ta informacje w dziale polecane warsztaty. bedzie bardziej dostepna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil02021991 0 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 a jak to jest z pompą olejową na kołach zębatych czy również jest wadliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 a jak to jest z pompą olejową na kołach zębatych czy również jest wadliwa? To nie pompa jest wadliwa tylko napęd wałków wyrównoważających. Poczytaj temat i się wszystkiego dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil02021991 0 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 czytam czytam i nie mogę dość do tego czy opłaca się wymienić pompę olejową na zębatkach na tą z BKD Mam silnik brf-bre z 2007r pompa na zębatkach czy w tym silniku też występuje wada ze zbierakiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Jak masz wałki to masz i zabierak. Wszytko się zużywa, więc w ramach możliwości warto sprawdzić stan zabieraka i gniazda w wałku wyr.. A później zdecydować co dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Jak masz wałki to masz i zabierak. Wszytko się zużywa, więc w ramach możliwości warto sprawdzić stan zabieraka i gniazda w wałku wyr.. A później zdecydować co dalej. kolega zapewne naczytal sie artykulow w roznych pseudo specjalistycznych artykulach w moto gazetach lub portalach. niedawno czytalem taka serie pt. tych silnikow unikaj jak ognia. m.in. nt. 2.0 tdi strasza awaria i koniecznoscia wymiany pompy olejowej, i koszcie naprawy 12000.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła no u mnie to samo, niektorzy jak slysza czym jezdze, robia dziwna mine, z niemym wyrazem wspolczucia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła no u mnie to samo, niektorzy jak slysza czym jezdze, robia dziwna mine, z niemym wyrazem wspolczucia... jakiś czas temu miałem mały wyciek z silnika, puściła jakaś uszczelka, jak mi w serwisie nie ASO ją wymieniali to też się mocno dziwili mechanicy, że niby taki awaryjny silnik a tutaj 220 tyś. na liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się