Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

no proszę elegancko ;) i zadnych problemow?

ja mam dopiero ok. 3 tys i powiem ze jestm zadowolony;) nic nie słychać rewelacja;) :hi:

zabieg godny polecenia :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu już raczej niema co się zepsuć, więc wszystko działa prawidłowo :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zabieg przeszczepienia pompy od 1.9 tdi juz za mna , przelatane 4 tys i wszystko ok :) silnik pracuje równiej i bardziej kulturalnie ;)zobaczymy co bedzie przy wiekszym przebiegu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

mam już wszystko zamówione co potrzebne do kastracji BLB :naughty:, w serwisie koszta ok. 1200 przed rabatem

zamówiłem także śrubę kółka rozrządu numer WHT 004 573, i moje pytanie brzmi jaką siłą mam ją przykręcić (siła i ile stopni) bo nie raz słyszałem że potrafią się luzować ale to dotyczy 1,9 nie chciałbym za miesiąc robić głowicy, a dokręcona była aż klucz trzeszczał

proszę o pomoc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wszyscy którzy przeprowadzali modyfikacje ściągali i zakładali/ustawiali rozrząd z blokadami? Kółko rozrządu zablokujesz choćby nawet wiertłem (mowa tu o 8V) a wał korbowy już nie

zauważyłem, że są dwa rodzaje blokad wału korbowego (ta czarna to chyba do 1.9) bo do 2.0 znak na blokadzie jest po prawej stronie

814935451c8f2e55m.jpg - kliknijcie w miniaturę a otworzy się duże

i jakiej średnicy ściągacz potrzebuję aby ściągnąć z wału koło zębate napędu wałków aut po modyfikacji czyli na kolach zębatych

dziękuję za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauważyłem, że są dwa rodzaje blokad wału korbowego (ta czarna to chyba do 1.9) bo do 2.0 znak na blokadzie jest po prawej stronie

Ta ze znakiem po lewej stronie jest do rozrządu z okrągłym kółkiem na wale, a ta ze znakiem po prawej stronie jest do owalnych kół zębatych (praktycznie wszystkie motory 1,9 i 2,0 TDI od 2005 r.)[br]Dopisany: 30 Styczeń 2012, 15:23_________________________________________________Dla zamieszkujących w Zachodniopomorskim - likwidację wałków może przeprowadzić poprawnie warsztat w Drawsku Pomorskim, ul. Spokojna 7, tel. 696050779 Wojtek Grzegorczyk.

Znam tego Pana osobiście, pamiętam jak biegał po mojej ulicy w krótkich portkach i wiem, że to zrobi dobrze. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sugeruje zamiescic ta informacje w dziale polecane warsztaty. bedzie bardziej dostepna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to jest z pompą olejową na kołach zębatych czy również jest wadliwa?

To nie pompa jest wadliwa tylko napęd wałków wyrównoważających. Poczytaj temat i się wszystkiego dowiesz :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz wałki to masz i zabierak. Wszytko się zużywa, więc w ramach możliwości warto sprawdzić stan zabieraka i gniazda w wałku wyr.. A później zdecydować co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz wałki to masz i zabierak. Wszytko się zużywa, więc w ramach możliwości warto sprawdzić stan zabieraka i gniazda w wałku wyr.. A później zdecydować co dalej.

kolega zapewne naczytal sie artykulow w roznych pseudo specjalistycznych artykulach w moto gazetach lub portalach.

niedawno czytalem taka serie pt. tych silnikow unikaj jak ognia. m.in. nt. 2.0 tdi strasza awaria i koniecznoscia wymiany pompy olejowej, i koszcie naprawy 12000.... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła :decayed:

no u mnie to samo, niektorzy jak slysza czym jezdze, robia dziwna mine, z niemym wyrazem wspolczucia... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła :decayed:

no u mnie to samo, niektorzy jak slysza czym jezdze, robia dziwna mine, z niemym wyrazem wspolczucia... :decayed:

jakiś czas temu miałem mały wyciek z silnika, puściła jakaś uszczelka, jak mi w serwisie nie ASO ją wymieniali to też się mocno dziwili mechanicy, że niby taki awaryjny silnik a tutaj 220 tyś. na liczniku :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...