Gość leonikers Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Skompletowane części dziś przyszły: Jak wszystko się powiedzie to opiszę szerzej, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 napisz czy wszystko pasowało.. Jak Ci się powiedzie to zamawiam i robimy u ojca wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar35 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Ja w piątek odebrałem swoją kabinę od P.Jarka z Sulejówka. Jedyna zauważalna różnica to taka , że jest trochę głośniejszy pow.2,5 k obr. Na budziku miałem 202 k.km i okazało się, że na razie można było jeszcze jeździć bo napęd nie wykazywał jeszcze śladów zużycia. Ps. Thx Jaro4444 za kontakt do P.Jarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek gdynia Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 co znaczy głośniejszy?? jaro4444 będzie w szoku...też mam ochotę przejść na napęd z 1.9 tdi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sm402 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 ...też mam ochotę przejść na napęd z 1.9 tdi.... To już Ci nie wystarczy regeneracja gniazda i roczna gwarancja za 7 setek ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 leonikers porób zdjęcia jak będziesz miał możliwość. Zdjęć nigdy za mało. No i czekam na info czy wszystko pasowało z listy części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar35 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Głośniejszy tzn. więcej decybeli :gwizdanie: I nie jest to tylko moje wrażenie , ale zauważyła to również moja żona , która jest pewna , że wymieniany był tylko rozrząd... Ale nie ma się czego obawiać , stwierdziłem że głośniejszy a to nie znaczy że głośny pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 jaro4444 będzie w szoku...też mam ochotę przejść na napęd z 1.9 tdi.... 1. Znów pajacujesz i trolujesz, a nawet nie doczytałeś i nie wiesz, że napęd oraz pompa pochodzą z 2.0 TDI BKD. 2. W szoku nie będzie bo od dawna pisałem, że w zakresie ok 1600-1800 jest inna częstotliwość drgań układu napędowego - zamiast powolnych "pływających" występują nieco wyższej częstotliwości - takie jak np. są normalne w 1,9 TDI AWX. Osobą nieprzyzwyczajonym może się wydawać, że jest głośniej. Po prostu jest inaczej. Na niskich obrotach i jałowych jest bez porównania ciszej. Motor charakteryzuje się wyższą dynamiką - łatwiej wchodzi na obroty. 3. Zamiast wątpiwej jakości regeneracji, w praktycznie tej samej cenie, masz zestaw fabrycznie nowych i oryginalnych części pochodzących z ASO... 4. Przy tej metodzie nigdy już nie wystąpi problem zabieraka, bo go poprostu nie ma... Więc Kolega niech dalej "promocyjnie" goli jeleni, a tu jest darmowy przepis na pozbycie się problemu nękającego genetycznie motory 2.0 TDI w A4, A6, Passatach, Superbach i Sharanach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl1 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Witam wszystkich. Od dłuższego czasu czytałem ten wątek i wreszcie zdecydowałem się na SWAP mojego BLB u pana Jarka w Sulejówku. Autko pracuje bez zarzutu. Jestem zadowolony i co najważniejsze spokojny. Gratulacje dla warsztatu i wielkie dzięki dla Jaro4444 za podpowiedzi i konsultacje. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogis Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Czy powodzenie tej operacji jest 100% i czy podpinka pod komp jest nieunikniona??? oraz czy jeśli wezmę zestawik jaki gdzieś tam widzę na allegro (wał, pompa, łańcuch i napinacz) to czy np w silniku BMP będzie wszystko pasować??? Obecnie napierdziela mi wał lub panewki, rozbieram w środę (dziś piątek) więc po określeniu co naparza w silniku (bo nawet serwis nie dał jednoznacznej odpowiedzi) będziemy wymieniać konkretną rzecz, ale korzystając z rozbiórki silnika chciałbym wymienić w/w wał na ewentualnie proponowane rozwiązanie, bo dlaczego nie, skoro wał jest ten sam tylko różni się ta pompa, która jak widzę nie powinna mieć znaczenia w pracy silnika???. Pytanie czy ciśnienie oleju będzie ok??? Bardzo proszę o szybką odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Jak napiszesz jaki masz konkretnie motor i co planujesz to odpowiem. Bo to co do tej pory napisałeś to bełkot, a dane z profilu są o kant d... potłuc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_vw Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 może dożuce swoje 3 grosze Właśnie jestem w trakcie przerabiania następnego BLB tymrazem chyba pękł napinacz bo aż urwało łańcuszek Jeżeli ktoś już jeździł dłużej na świecącej kontrolce ( oba moje przypatki to właśnie po takich mordercach ) to przeważnie są jeszcze do wymiany panewki wałków rozrządu, lubi się zacierać turbina i zmniejsza się wydajność pompy tandemowej ( po trzech szybkich naciśnięciach twardnieje pedał hamulca ) ps: nawet w takich trudnych przypadkach nie zaciera przeważnie wału na panewkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Czy powodzenie tej operacji jest 100% i czy podpinka pod komp jest nieunikniona??? oraz czy jeśli wezmę zestawik jaki gdzieś tam widzę na allegro (wał, pompa, łańcuch i napinacz) to czy np w silniku BMP będzie wszystko pasować??? Obecnie napierdziela mi wał lub panewki, rozbieram w środę (dziś piątek) więc po określeniu co naparza w silniku (bo nawet serwis nie dał jednoznacznej odpowiedzi) będziemy wymieniać konkretną rzecz, ale korzystając z rozbiórki silnika chciałbym wymienić w/w wał na ewentualnie proponowane rozwiązanie, bo dlaczego nie, skoro wał jest ten sam tylko różni się ta pompa, która jak widzę nie powinna mieć znaczenia w pracy silnika???. Pytanie czy ciśnienie oleju będzie ok??? Bardzo proszę o szybką odpowiedź Zdecydowanie musisz przeczytać cały wątek , wtedy będziesz wiedział co i jak. Sorry ale to nie jest złośliwe . Zapoznaj się z wątkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leonikers Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 więc tak... po zakupie mojego złoma B7 2.0TDI byłem przekonany że to wszystko co piszecie złego o 2.0 mnie nie dotyczy, cieszyłem się 2 miesiące. Auto: Audi A4 B7 2.0TDI BPW Objawy: paliwo w oleju, nieregularne szarpnięcia na biegu jałowym, głośna praca silnika Wg. ASO: Do wymiany wałek rozrządu, panewki, szklanki, oringi na pompowtryskiwaczach SPOKO Kupiłem wszystkie części + nowy rozrząd, wszystko nowe ASO poza wałkiem którego cena to 2k więc kupiłem używkę ale w bardzo dobrym stanie po małym przelocie, wstawiam do zaprzyjaźnionego warsztatu na robotę. Po tygodniu i udanej wymianie tego wszystkiego okazuje się że po wymianie nie ma ciśnienia oleju, zapaliła się kontrolka Oczywiście padło na pompę oleju Myślę sobie, kur.. ale trudno i tak miałem zamiar w niedługim czasie zrobić patent Jaro4444 z likwidacją wałków itp to przy okazji zrobię Telefony do Jaro4444 kompletowanie części wszystkich w ASO, zakończone powodzeniem po kolejnym tygodniu Mechanik zabiera się do rozkręcania fury, i jakie zdziwienie kiedy po rozebraniu okazuje się że.... ten patent zastosował ktoś przede mną... cała noc przemyśleń.. o co chodzi? Kolejne konsultacje z Jaro i pada decyzja żeby założyć nową pompę która różniła się numerem z moją nową nabytą SUPER! Po założeniu nowej pompy i wymianie napinacza na nowy (bo ktoś stary źle założył) wszystko cyka jak należy Ale.. Po 2 dniach od wyjechania z warsztatu samochodem jak telepało po rozgrzaniu tak telepie teraz czy na zimnym czy na ciepłym RĘCE MI OPADAJĄ Czytam to forum to znowu mówią że może dwumas, może pompowtryskiwacz Nie wiem, nie znam się kompletnie ma mechanice, to jedyne co udało mi się wczoraj sczytać po podłączeniu pod VAG odnośnie wtrysków Co z nich wynika bo ja nie mam pojęcia REASUMUJĄC: Wywaliłem jak dla mnie dużo kasy, wymienilem cos co już miałem, zostało mi połowa nowych części (do srzedania komuś kto chce zrobić przeróbkę za grosze oddam), a telepka na wolnych jak była tak jest. Fakt kultura pracy inna, ciszej chodzi. Ale telepie, i najgorzej ze nie ma u Nas takiego mechanika który wiedziałby co to jest nie wymieniając wszystkiego metodą prób i błędów. Powiem szczerze że chyba ostatnią deską ratunku jesteście wy. Liczę na pomoc i podziękowania w stronę Jaro4444 który pomógł mi dobrać części i odbierał moje telefony czasem nawet z pytaniem o pierdoły Jeśłi ktoś będzie robił taką przeróbkę to oferuję części na sprzedaż, ceny takie jakie sam zapłaciłem (mialem 13-15% rabatu w ASO) Pokryje wysyłkę po prostu chce odzyskać chociaż parę zł Smok 06B 115 251 40,00 zł Łańcuch 038 115 230 A 90,00 zł kółko na wał 06A 105 209 B 60,00 zł uszczelniacz wału przód 038 103 085 E 60,00 zł Pompa moja stara (używka) 038 115 105 B 100,00 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajes666 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Jeżeli chcesz sprzedać tylko kółko i smok to podaj jakieś dane kontaktowe na gg 12413753, bo jestem w trakcie gromadzenia części a już po rozbiórce silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cancer Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Powiem szczerze że chyba ostatnią deską ratunku jesteście wy. Liczę na pomoc Sprawdź szczelność powietrza doładowanego. Czyli szczelność układu od turbiny do intrcoolera i do kolektora wlotowego. Jak układ nieszczelny, to może szarpać. Nieraz pęknięte są przewody gumowe, nie trzymają opaski lub pęknięty intercooler. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leonikers Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 czy ktoś już się w końcu uporał z tym szarpaniem na jałowym czy dalej metoda prób i błędów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajes666 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Jeździłeś bez wałków więc podwyższone ryzyko przeciążenia dwumasu. Ciekawe ile przejechałeś km po wywaleniu wałków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Jeździłeś bez wałków więc podwyższone ryzyko przeciążenia dwumasu. Ciekawe ile przejechałeś km po wywaleniu wałków. A jak mierzyłeś kąt skręcenie wału i amplitudę jego drgań, że doszedłeś do tak wiekopomnych wniosków? Przypomnę tylko, że wałki są napędzane z przodu wału korbowego i wytwarzają moment żyroskopowy stabilizujący silnik (teoretycznie), a nie wpływają na kąt skręcenia wału i amplitudę jego drgań. Rolę tłumika drgań skrętnych wału z przodu pełni koło pasowe napędu paska multiklinowego osprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leonikers Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 jaro4444, co byś teraz poradził jeśli po likwidacji wałków, przerobieniu pompy oleju dalej występują drgania na wolnych obrotach? poprawiłem link w poście powyżej, logi z wtrysków wydają się nie być najgorsze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się