Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzięki panowie za odpowiedzi :)

zalewa83:

wydaje mi się że musisz to sprawdzić niezależnie od oznaczenia silnika. Ja mam 260 BLB i bede robił swapa. Ale jak masz BRE to imbusik i ewentualnie wałek do wymiany i spokój na kolejne 200 kkm. Lepiej wydać kilka stów niż kilka tysięcy gdy ujżysz czerwoną lampkę alladyna :) pzdr.

Opublikowano

Ja mam BPW i właśnie widziałem coś takiego... Czy to o to chodzi?

7258548b759d037ffc18b994ea7d9b85.jpg

dokładnie, tylko musisz sie dowiedzieć czy masz te wałki napędzane łansuchem jak w BLB czy przez zęby jak w BRE. Jak zęby to wałek plus imbus a jak łancuch to albo nowa zębatka łancuch napinacz i imbus lub swap pompy oleju z 1.9..

Opublikowano

nie wiecie ile km wytrzyma ten imbus jak zostal wymieniony ?

Opublikowano

nie wiecie ile km wytrzyma ten imbus jak zostal wymieniony ?

jak razem z walkiem i robisz tylko trasy nawet pol miliona km :decayed:

Opublikowano

Panowie powiedzcie w końcu jak jest w silnikami BRD, produkcja 2007

Nie mam żadnych objawów że coś jest nie tam jak narazie

jak nie ma objawów to jeździć a jak masz za duzo kasy miska w dół i kontrola stanu zabieraka :)

Witam.Własnie mam zatarte balanse czy z tą przekładką da się coś zrobić 2.0tfsi?

Opublikowano

Tak da się - wymienić balanse.

Zatarte balanse to nie wadliwy napęd pompy oleju. Niby blisko ale niestety to nie to samo.

Opublikowano

witajcie macie ktos namiary do jaro4444 ??

Opublikowano (edytowane)

Napisz do niego pw.

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Moje 2.0 tdi jest z 04.2006 silnik BRF 136 km, czy też muszę robić swapa przejechane mam 201000

Opublikowano

witam!

no i szlak trafił moją Andzię (pier***** zemsta Hitlera) 2.0 TDi 2006 r. BRD, dzisiaj podczas jazdy zaświeciła się kontrola oleju, oczywiście szybko zgasiłem silnik. Tylko teraz dwie sprawy: nie wiem jak się za to zabrać :/ brak podnośnika więc nie mam jak podnieść tej cholery i sprawdzić jaki napęd pompy, do serwisu dzwoniłem oni mi nie powiedzą jaki napęd bo z fusów nie wróżą, jestem spod Jarosławia do Rzeszowa ok 70 km, więc z holowaniem ciężko pewnie trzeba by zamówic lawetę ale cóż tak przy tych kosztach 2 czy 3 stówki za lawetę, dobra to teraz koniec mojej litanii, poleci ktoś jakiś warsztat z okolic jarosławia który fachowo zajmuje się takimi sprawami? o diagnozę nie pytam bo to raczej oczywiste, choć... zastanawia mnie bo po tym jak zaraz zatrzymałem się i sprawdziłem bagnet to był prawie że suchy , stan oleju sprawdzałem w ubiegłym tygodniu było perfekt, no a z tego co czytałem na forum to jeżeli pompa walnięta to stan będzie pokazywać u mnie susza, przebieg 221k. Co mam robić? kanister benzyny i zapałki? ew głebokie jezioro i po sprawie z tą "przewagą dzięki technice" ?

Opublikowano

nie mam jak podnieść tej cholery i sprawdzić jaki napęd pompy
masz koła zębate
Opublikowano (edytowane)

hmmm tylko tu na forum czytałem że koła to montowali niby dopiero od 2007? w serwisie w rzeszowie nie potrafili mi konkretnie powiedzieć co mam :/

czyli jeżeli koła zębate to prawdopodonie wyrobił się ołówek lub jego gniazdo?


dodam tylko że zaświeciła mi się żółta kontrolka od oleju czy to ma coś do rzeczy? czy może zaświecić się czerwona kontrolka od oleju i czy to będzie coś innego oznaczać?

racja po telefonie do jaro444 na razie się uspokoiłem, za dużo czytam o tej pompie oleju i przez to tak s*am po gaciach

prawdopodobnie czujnik poziomu oleju, ale cóż tak to jest jak się człowiek przesiada ze starego accorda na coś "nowszego" i nie ma pojęcia że może być czerwona i żółta kontrolka od oleju

Edytowane przez longer22
Opublikowano

hmmm tylko tu na forum czytałem że koła to montowali niby dopiero od 2007? w serwisie w rzeszowie nie potrafili mi konkretnie powiedzieć co mam :/

czyli jeżeli koła zębate to prawdopodonie wyrobił się ołówek lub jego gniazdo?

dodam tylko że zaświeciła mi się żółta kontrolka od oleju czy to ma coś do rzeczy? czy może zaświecić się czerwona kontrolka od oleju i czy to będzie coś innego oznaczać?

jak zółta to dolej oleju i nie rób fermentu na forum.Ciebie interesuje tylko czerwona w razie czego.

Opublikowano

Witam. W mojej olimpiadzie siedzi BPW produkcja 04.2007 chce ogarnac temat z wadliwa pompa ,Pytanie jak moge sprawdzic jaki mam naped ,koła zebate czy łancuch ?

Opublikowano

Telefon lub przejażdżka do aso i rozmowa/sprawdzenie przez ogarniętą osobę.lub wymont/zamont miski olejowej. Ale raczej na 100% masz moduł na kołach.

Opublikowano

Ok dla pewnosci jutro sprobuje w ASO, Czyli jezeli na 100% koła zebate to raczej swap na 1.9 odpada tak ? W takim razie co dalej Ps auto ma 188 tys przebiegu potwierdzone w aso

Opublikowano

Mozna zrobić swap kwestia także zmiany kola na wale po zdemontowaniu rozrządu.

Moduł na kołach już jest bardziej bezpieczny niż na łancuchu,zdejmij tylko ewent.miche wymień sam zabierak"inbus" i sie nie stresuj. Ja u siebie mam nalot 260tkm i nic się nie dzieje,szkoda glowe sobie tym zanieczyszczać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...