Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lista modułów komfortu 46 w Audi A4 B6 i B7 z opisem funkcji


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

24 minuty temu, Bartosz93 napisał:

Witam, mam problem ze swoją a4, nie działają lampki podsufitki ale tylko samo podświetlenie bo czerwone działają to samo tyczy się lampki bagażnika, nawiewów oraz schowka, nie działa centralny zamek od strony pasażera w przednich drzwiach (wiązka sprawdzona zamek wymieniony) oraz nie chodzi zamek tylnej klapy obsługiwany z pilotów. Domyślam się że problem leży w module komfortu który widać był już kiedyś dosyć ordynarnie otwierany, i tu pytanie moduł który posiadam ma oznaczenie 8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu. czy dobrze rozumiem że mogę podmienić go na moduły o oznaczeniach :

8E0 959 433 BA - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).

8E0 959 433 BC - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.

8E0 959 433 BD - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).

Pacjent to a4 b6 1,9tdi 2004r. z góry dziękuje za pomoc.

Tak, będą ok.

Dobre będą też, BJ, BM, BR, BS, BT,  itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

6 minut temu, Góral65 napisał:

Tak, będą ok.

Dobre będą też, BJ, BM, BR, BS, BT,  itd.

BT jest na innym MHZ to chyba nie pójdzie ? ale rozumiem że te moduły od b7 do b6 spokojnie moge podmienić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Bartosz93 napisał:

BT jest na innym MHZ to chyba nie pójdzie ? ale rozumiem że te moduły od b7 do b6 spokojnie moge podmienić ?

Tak, moja pomyłka, wszystkie modułu z odpowiednimi funkcjami z B7 można zakładać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.01.2020 o 21:11, Góral65 napisał:

Tak, moja pomyłka, wszystkie modułu z odpowiednimi funkcjami z B7 można zakładać.

Moduł kupiony, Zamiast oryginalnego AT kupiony CA wszystko dało się zaprogramować. Ale nadal mam problem i nie wiem czy jest on związany z modułem lub jego wyjściami wejściami? Kupiłem auto z zablokowanymi drzwiami co było problemem i skończyło się zniszczeniem tapicerki oraz zamka, zamek wymieniony zamontowany ale nadal nie działa, w tym przypadku mam cały czas otwarte drzwi, szyba, regulacja lusterka lampki oraz głośnik działa. Po wymianie zamka sprawdziłem całą wiązkę w drzwiach, uszkodzone były dwie izolacje przewodów które naprawiłem ale zamek dalej nie chodzi... kostka w słupku wygląda ok. nic nie jest zielone, na vcds wyświetla 2 błędy 01811-napiecie zasilajace sterownik drzwi kierowcy (j386) 37-00 uszkodzony. 01812-napiecie zasilajace sterownik drzwi pasażera (j387) 37-00 uszkodzony.  ma ktoś pomysł co z tym zrobić? MK odpowiada za otwieranie/zamykanie drzwi z osobna czy ma jedno wyjście a po drodze jest gdzieś jakaś kostka rozgałęźnik czy moduł na 4 drzwi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź w takim razie zasilanie modułów w drzwiach.

Dla kierowcy zasilanie leci dwoma przewodami jeden z bezpiecznika S37 (30A) przewód 2,5 mm2 o kolorach czerwony/czarny idący przez czarną kostkę w słupku A T20 pin 11 i wchodzi do sterownika drzwi w czarną kostkę T10e pin 6

druga linia zasilania idzie z bezpiecznika S22 (15A) przewód o przekroju 0,5 mm2 i kolorystyce czerwony/żółty idący przez czarną kostkę słupka A T20 pin 13 i wchodzącą do sterownika drzwi w czarną kostkę T10e pin 2

dla prawej strony jest dokładnie to samo tylko połączenie masz w słupku A po prawej.

S37 ---> T20a/11 ---> T10f/6 kolor czerwony/czarny

S22 ---> T20a/11 ---> T10f/2 kolor czerwony/żółty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Pomysłów mi już brak - może Wy poradzicie

Było:

1. korbotronik z oświetleniem pod fotelem i na boczku: dół (białe) i tył (czerwone)

2. moduł: 8E0 959 433 BA -  czyli: 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).

Po zdobyciu wiązek ze środka i z drzwi, silniczków boczków i przede wszystkim z pomocą opisów na niniejszym forum udało połączyć wszystko w elektryce, mechanice, łącznie z pakietem oświetleniowym drzwi.

Po podpięciu komputera i po próbie zakodowania wszystkiego (coby ruszyło), moduł zmienił swoje oznaczenie na 8E0 959 433 AT - czyli: 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu - czyli wszystko niby gra,

Zrobiłem kodowanie, adaptacje i..... oświetlenie działa jak należy, szyby stoją w miejscu. Przy adaptacji modułu z powrotem na "0" - tracę pakiet oświetleniowy natomiast moduł zmienia mi oznaczenie na 8E0 959 433 AS. Adaptacja z powrotem na "2" przywraca pakiet oświetleniowy i zmienia oznaczenie modułu na AT.

Niestety szyby jak stały tak stoją: elektrycznie wszystko wydaje się w porządku, prąd dochodzi, sprawdziłem silniczki na krótko- działają.

Z dodatków: centralny ruszył od razu i nie było problemu, natomiast straciłem możliwość otwierania i zamykania szyb z pilota i po przekręceniu kluczyka w zamku.

Co sądzicie? Co radzicie? Jak możecie podpowiedzcie.

 

Sprawa rozwiązana: przeglądnąłem wszystkie połączenia - wsadziłem pin do niewłaściwej wtyczki w module. Wszystko ruszyło jak należy.

  •  
Edytowane przez staq
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. panowie ma problem z oświetleniem tylnych drzwi. ???
Mam MK z symbolem CL w swojej A4 B7  zakupiłem oryginalne wiązki drzwi w podświetleniem klamek i drzwi założyłem przód działa a tył nie mam szyby elektryczne z tyłu  org. fabryka i nic podpiołem i d*pa!!!!   Co ma robić gdzie szukać przyczyny ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A błędy jakie pokazuje?
Odłącz na chwilę akumulator i zobacz czy coś to da, czasem MK i inne lubią się zawieszać.
Zwykły reset jak w komputerze, nie raz mi przywrócił poprawne działanie. np rezerwa, po rozładowaniu akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Wczoraj zatrzasnęły mi się drzwi kierowcy i skończyło się na pruciu tapicerki i wymianie zamka. Po odebraniu auta zauważyłem, że działa wszystko niby związane z centr zamkiem, ale nie miga ta dioda w drzwiach kierowcy. Ma ktoś jakiś pomysł w związku z tym, czy mogli coś tam źle podłączyć?

Edytowane przez Wylye
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jestem nowy do dziś wszystkie problemy udało sie rozwiązywać za pomocą forum ,konto założyłem dziś bo nie mogę znaleść rozwiązania problemu .a mianowicie nie mogę połaczyć się vcdsm z sterownikiem kierownicy i centralnym zamkiem  a z mk się łaczy nie ma żadnych błędów mk lecz jak się łączę z modułem kierownicy ,16, to słychać przekażnik w mk i miga światło centralne kabel ma z viaken zielony wcześniej sie łaczyłem robiłem kodowanie tempomatu i pełnego fisa z centralnym tez się łączyłem wymieniałem sterownik silniczka szyby od kierowcy  bo nie działało zamykanie z pilota od kierowcy reszta się zamykała .

ma ktoś jakiś pomysł???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jak mam u siebie moduł 8E0 959 433 AS to mogę go wymienić na ten, któryś poniżej i wszystko będzie działało, wtyczki będą pasować?

8E0 959 433 AR - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
8E0 959 433 AS - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 BA - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
8E0 959 433 BB – fabryczny alarm, 315MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 BC - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 BD - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Góral65 napisał:

Oprócz BB każdy będzie dobry i kostki będą pasować, tylko trzeba będzie odpowiednio zakodować.

Kodowanie jest ciężkie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Kamba napisał:

Kodowanie jest ciężkie?

Ciężej muchę zabić jeżeli chodzi o fizyczne aspekty ?

A tak na serio program sam podpowiada co masz wpisać za cyferki,Ty po prostu względem wyposażenia auta wpisujesz.

A jak korzystasz z pomocnika długiego kodowania (bo tylko mk w b6 obsługuje ten tryb )to zaznaczasz ptaszki.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć koledzy potrzebuje pomocy.. nawalił mi oryginalny mk w b7 8e0959433CC i nie otwierały się szyby... kupiłem moduł 8e0959433CA i jest problem z centralnym zamkiem.. nie działa, a zamykając auto nie z pilota tylko z drzwi to zamykają się tylko przednie drzwi.. pomóżcie.. kupiłem zły MK czy może problem w kodowaniu, albo uszkodzony nowy moduł..? dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, znalazłem nieco informacji, które mnie interesują, a mianowicie przepisania kluczyka z B7 do B6 z przed lipca, Ale Prosiłbym o potwierdzenie, czy będzie tak można zrobić w moim przypadku, aby wymienić moduł komfortu np na 8E0 959 433 BD II Wersja (aktualnie mam 8E0 959 433 AG I wersja) Czy pilot z B7 będzie działał, czy trzeba coś więcej rzeźbić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, szpakuziom napisał:

Witam, znalazłem nieco informacji, które mnie interesują, a mianowicie przepisania kluczyka z B7 do B6 z przed lipca, Ale Prosiłbym o potwierdzenie, czy będzie tak można zrobić w moim przypadku, aby wymienić moduł komfortu np na 8E0 959 433 BD II Wersja (aktualnie mam 8E0 959 433 AG I wersja) Czy pilot z B7 będzie działał, czy trzeba coś więcej rzeźbić?

Cytat

W B6 są dwa różne modele centralnego zamka – nie są ze sobą kompatybilne. Szukając modułu zastępczego należy kierować się powyższym podziałem (zakup komfortu z inną wersją, np. mieliśmy moduł AQ a kupiliśmy BA – zaowocuje brakiem możliwości przypisania kluczyka do centralki).

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup 2 kluczyki z b7 i tyle. Co do grota to ten z b6 ma 50mm a z b7 46,4mm. Surówki ostatnio szukałem w necie i nie ma (2 miesiące temu były dostępne). Jak masz zdolnego ślusarza to daj mu grot z b6 i z b7 a on skróci i wyprofiluje mocowanie grota tak by pasował na długość i na kształt do nowego pilota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...