elmo814 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 podmieniałes łukasz klimatron ?
lukaszooo Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Tego nie robilem, w mojej okolicy nikt znajomy nie ma klimatronika z grzanymi d*pami
BEX4 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 wiem kolego o turzolu rozmawiałem z nim tylko też trzeba wiedzieć jaki silniczek mi padł ,w każdym jest potencjometr???Co do vaga w okolicy nie wiem czy ktoś ogarnia vag jeżeli chodzi o klime, a jAK ma mi coś sp...lić to dziekuje .Ps kolego lukaszoo gdybyś odpisywał na moje pytania, a nie wypisywał jakieś głupoty to temat prze zemnie by był już zakończony ,a tak nadal musze pisać bo nadal nic nie wiem o tak twoja pomoc.
lukaszooo Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Twoje lenistwo mnie dobija, apeluje 10raz przeczytaj strone 10, post 183. Masz zdjęcia, film i wszystko co potrzebne aby zrozumieć jak to działa że leci ciepłe lub zimne powietrze, zrozumienie tego to podstawa naprawy. Następnie przeczytaj 10 razy tak żebyś zrozumiał post nr.1 na stronie nr.1 masz tam krok po kroku jak zrobić NASTAWY PODSTAWOWE. PS. zrób to o co prosze a dopiero potem o cos pytaj.
elmo814 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 bex , szukaj w ololicy u siebie kogos z vagiem , zczytaj błedy w kanale 08 i pozniej usun je i zrob nastawy podstawowe, jesli to nie pomoze a błedy wroca dowiesz sie ktory silniczek masz uwalony tak w kazdym jest potencjometr
Mariusz Miklaszewski Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Witam mam problem z ogrzewaniem w a4 B6 od strony kierowcy leci zimne powietrze jak mam ustawione na szybę i nogi,jak wezmę na sama szybę to leci ciepłe,czasami dopiero zaczyna lecieć ciepłe od strony kierowcy jak tem.silnika dojdzie do 70stopni od kierowcy jest ok. Jest może ktoś z Warszawy albo okolic co by mi to naprawił lub sprawdził,proszę o jakiś kontakt bo już mam powoli dość tego auta.
Robero321 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Przyjedź na spota do Arkadi to może ktoś będzie miał ze sobą VAGa to Ci sprawdzi czy są jakieś błędy w klimatroniku. Ewentualnie możesz zapytać w wątku Warszawskim czy ktoś by nie wziął i nie sprawdził Ci tego
Robero321 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 No to masz też odpowiedz uwalony jest jeden z silników sterujacych klapami
lukaszooo Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Jak masz chęć to przyjedz do Cegłowa masz pare kilometrów a zobaczymy co da sie zrobić.
turzol Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 No to masz też odpowiedz uwalony jest jeden z silników sterujacych klapami nie jeden a kilka 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220 00735 - silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza V113
Robero321 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 No tak zasugerowałem się tym v113
Mariusz Miklaszewski Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Domyślam się. Dał mi znajomy jeden silniczek i było tak samo nie grzalo nie znam się za bardzo na tym jak kolega podłączył polsku vag wszedł w jakieś wykresy temperatur czujników to jak było ustawiony nadmuch na górę to pokazywało tem. zasysanego pow.czy jakoś tak 34stopnie a jak się podało nawiew na nogi to 150 st.pokazywał
lukaszooo Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Powiedz koledze żeby polskiego vaga wywalił i to szybko. Zeby zmienić silniczek trzeba zrobić nastawy podstawowe.
Mariusz Miklaszewski Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Nie mam nikogo żeby mi to zrobił
mravel Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 (edytowane) szybkie pytanie koledzy, ktory bezpiecznik odpowiada za zasilanie silniczkow klap od strony kierowcy? Edytowane 25 Grudnia 2014 przez mravel
razor37 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Pany a ja mam taki problem ze niemoge wykasowac wogule tych błedów 01841 -00604-00716 , chciałem zrobic nastawy silniczkó a niemoge bo sa błedy i niemozna ich wykasowac . 00604 Potencjometr w V71 - G113 - 00716 Silniczek klapy powietrza zużytego - V113 a ten 01841 to chyba bład G220 który to jest silniczek .. Edytowane 8 Stycznia 2015 przez razor37
lukaszooo Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Musisz wyjąć silniczki i sprobować przeczyścić potencjometry, jesli nie pomoze to wymiana i błąd zniknie.
razor37 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Wyjmowałem silniczki i sa one tak jakby wyszły dopiero z fabryki jeszcze jest nanich ten biały smar silkonowy , co mam czyscic te blaszki koncowe potenciometru jak one sa srebrzyste silniczki mi pracója zauwazyłem ze sie poruszaja , jak wyłacze kluczyk to jeden silniczek przez jakis czas tak puka wsrodku , i oprucz tego pozostałe sie tez chwile ruszja , a powiedzcie mi ten silniczek G220 gdzie go szukac ?? Takie moga byc od A6 C5 http://allegro.pl/silniczki-sterowania-nawiewu-audi-a6-c5-lift-i4911793464.html Edytowane 8 Stycznia 2015 przez razor37
ruks Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Kupujesz kontakt spray do potencjometrów, psikasz po nich i obracasz środkiem żeby się przeczyscily tylko pamiętaj żeby wrócić do ustawienia początkowego zanim je złożysz. Wszystko masz opisane na forum, do zrobienia przez średnio ogarnietego majsterkowicza. Jeśli po czyszczeniu nadal będą błędy i stuka to silniczki do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się