Stolkien 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Trzeba było powiedzieć, że orurowanie do LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Trzeba było powiedzieć, że orurowanie do LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 a podobno ja jezdze jak emeryt mi wychodzi srednie 16l/100, wiec srednio emeryckie np. przy trasie 180-220 (wwa-radom) temp. w zime trzymala mi sie caly czas na 90 stopniach. Czesto latam plonsk-wwa gdzie z reguly jest ciasno i jest sporo przyspieszania/hamowania to jesli dobrze pamietam olej ni skakal powyzej 100 st, a w lato 120-125 w momencie. masz dodatkowy wskaznik temp. oleju czy w b6 jest taka opcja na fisie?? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 teraz jak leciałem w bułgari na autostradzie 160-180 to wskazówka od oliwy była jakieś dwie grubości od 120 a na zewnatrz 40+ na jakiej oliwie jezdzisz ? nie myslales o większej chłodnicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 masz dodatkowy wskaznik temp. oleju czy w b6 jest taka opcja na fisie?? :gwizdanie: mam dodatkowy wskaznik dev, za jakies poltora-dwa miechy wreszcie bede mial dla Ciebie pake do malowania (4x zaciski, 2xdekle, kolektor ssacy) ...moze cos jeszcze :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 może dożyję tego szczęsliwego i wyjątkowego dnia..... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Chyba powstaje/powstał podobny projekt http://www.audizine.com/forum/showthread.php/428506-Clint-s-B6-2.7T-Build-Swap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Chyba powstaje/powstał podobny projekt http://www.audizine.com/forum/showthread.php/428506-Clint-s-B6-2.7T-Build-Swap Ten jest bardziej hardcorowy bo wszystko odbywa sie na tarasie przed domem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 A Nosb to co - w profesjonalnym warsztacie robił ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 A Nosb to co - w profesjonalnym warsztacie robił ? Nosb to by wiele namieszał na audizine przedstawiając swój i flayera projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 No, audizine tylko kosztami moga zablysnac :gwizdanie: Pricing for everything: 1. Engine with most parts - $850 2. Power Steering line and Coolant Hoses - $60 3. ICMs - $50 4. ECU - Free.3 5. Samco TBB (not needed) - $40 6. Stern Street Mounts (not needed) - $200 7. Misc. Clamps - $25 8. 3.0 Fuel lines/cap for fueling - $20 9. Wiring connectors B5 and B6 - $15 10. New lower timing cover and bi-pipes - $70 11. A4 Mount Brackets - $100 (could be cheaper and also not needed if you start with an A4) TOTAL: $1430 with a few small things left Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastuch 2 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Flyer Gdzie się podział Twój silnik zderzak i koła Zreszta w środku już tez mało zostalo :gwizdanie: Nie no żarcik ładnie sie furu w realu prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 eh... trzeba w koncu chyba ten wydech zrobic po nowym roku niebawem troche nowosci w aucie, pomalowane dekle + kolektor, carbony z RS4 na silnik, sporo serwisowych rzeczy (wahacze etc.). poluje tez na felgi, mam na oku BBS CH Motorsporty, ale cos wlasciciel sie ociaga ze sprzedaza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Jakieś nowe fotki wstaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 mam na oku BBS CH Motorsporty, ale cos wlasciciel sie ociaga ze sprzedaza te czarne :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Jakieś nowe fotki wstaw jak poogarniam auto i wpadnie nowe kolko, to sie zrobi sesje... o ile pogoda pozwoli te czarne :naughty: taaa... jedna krzywa i czekam na relacje czy dalo sie wyprostowac. Flyer Gdzie się podział Twój silnik zderzak i koła Zreszta w środku już tez mało zostalo :gwizdanie: Nie no żarcik ładnie sie furu w realu prezentuje thx ale pewnie widziales ja w oplakanym stanie, brudna i bez konczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 BBS CH miałby być zimowym kołem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha 0 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 ta tablica z przodu taka pojepana kuje w oczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 ta tablica z przodu taka pojepana kuje w oczy wiem, ale nigdy nie ma czasu jej wymienic, jestem zameldowany poza w-wą i trzebaby urlop brac... BBS CH miałby być zimowym kołem ? moze beda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retrikal 1 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Fly, nie rób tego! pisałem Ci, że te koła to plastelina... a co do wyprostowania to na pewno się da... mój człowiek od felg kocha jak do niego przyjeżdżam 2 razy w roku, bo wie że czeka go łatwa i przyjemna praca :) a na zimę... :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się