Flyer Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Musze do mojego zajrzeć czy taki sam syf siedzi Jak wciąga Ci trochę oleju, to można zajrzeć
Buba Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Nie wiem czy uda mi się zabrać ze szpitala endoskop moze kiedyś przy wizycie u nosba zerknę bo chyba ma
Flyer Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Nie wiem czy uda mi się zabrać ze szpitala endoskop moze kiedyś przy wizycie u nosba zerknę bo chyba ma Już myślałem, że chcesz głowy zrzucać... Ruszasz dolot i wszystkie gumy?? Yyyyy... nie. Po co?
moskal Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Nie wiem czy uda mi się zabrać ze szpitala endoskop moze kiedyś przy wizycie u nosba zerknę bo chyba ma do Adasia Srnt podjedz on ma
Buba Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Nie wiem czy uda mi się zabrać ze szpitala endoskop moze kiedyś przy wizycie u nosba zerknę bo chyba ma do Adasia Srnt podjedz on ma Nie stać mnie
moskal Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 w sumie taniej by chyba wyszło zwalić głowy pod blokiem
Buba Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 w sumie taniej by chyba wyszło zwalić głowy pod blokiem może jeszcze na kapitalkę by zostało
Lulek Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 A tak z ciekawości, to coś przy dolocie będzie ruszane? Tzn. kolektor, trójnik, przepływomierz, pucha filtra, przepustnica? Czy wszystko z S4?
Flyer Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 A tak z ciekawości, to coś przy dolocie będzie ruszane? Tzn. kolektor, trójnik, przepływomierz, pucha filtra, przepustnica? Czy wszystko z S4? Wszystko seria. Jakbym ruszył kolektory wydechowe* to wtedy jest dopiero sens ruszać dolot. Puszka jest z S4 B6, w środku wkładka K&N, reszta wyspawana z kwasa + FMIC, więc starczy * ale nie stać mnie na Wagnery za 9k
Dev Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Fly, jaka jest róznica miedzy głowicami 2.4 a 2.8 w przypadku silnika AGB nie chodzi mi o róznice w milimetrach a bardziej o tematy przyrostu mocy, niuta itd itp
Lulek Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 A tak z ciekawości, to coś przy dolocie będzie ruszane? Tzn. kolektor, trójnik, przepływomierz, pucha filtra, przepustnica? Czy wszystko z S4? Wszystko seria. Jakbym ruszył kolektory wydechowe* to wtedy jest dopiero sens ruszać dolot. Puszka jest z S4 B6, w środku wkładka K&N, reszta wyspawana z kwasa + FMIC, więc starczy * ale nie stać mnie na Wagnery za 9k Spoko, kukam pytam z ciekawości, bo kolega sie przymierza do dlubania silnika i pytam orientacyjnie z ciekawości możesz jescze napisac czy sprzeglo S4 czy RS4 no i czy seryjny trójnik? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Flyer Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 Tak w ogóle to auto dziś odpalone. Jak na razie wszystko OK, więc pozostało dospawać DP Na dniach odbiór, kilkaset km na dotarcie, a potem strojenie... niestety (albo i stety) jadę w niedzielę na 2 tygodniowy urlop, więc zanim wystroję dziada to minie trochę. Fly, jaka jest róznica miedzy głowicami 2.4 a 2.8 w przypadku silnika AGB nie chodzi mi o róznice w milimetrach a bardziej o tematy przyrostu mocy, niuta itd itp Najlepsze są głowice 2,4, ale to jakaś kosmetyka względem 2,8, różnią sie chyba tylko wałkami. 2,4 ma takie wałki jak RS4. Do takich modów jak moje nie ma znaczenia, czy 2,4, czy 2,8. A tak z ciekawości, to coś przy dolocie będzie ruszane? Tzn. kolektor, trójnik, przepływomierz, pucha filtra, przepustnica? Czy wszystko z S4? Wszystko seria. Jakbym ruszył kolektory wydechowe* to wtedy jest dopiero sens ruszać dolot. Puszka jest z S4 B6, w środku wkładka K&N, reszta wyspawana z kwasa + FMIC, więc starczy * ale nie stać mnie na Wagnery za 9k Spoko, kukam pytam z ciekawości, bo kolega sie przymierza do dlubania silnika i pytam orientacyjnie z ciekawości możesz jescze napisac czy sprzeglo S4 czy RS4 no i czy seryjny trójnik? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Sprzęgło RS4 z nową kelvarową okładziną. Na razie nie chciałem wywalać 3000PLN za lepsze sprzęgło, bo do mojej jazdy to póki co zbędny wydatek. Auto już w domu. Na razie docieranie, 2 tygodnie urlopu, więc strojenie u Witka na początku października. Po cichu liczę na okolice 500PS na dobry paliwie nie wiem tylko, czy FMIC da radę. Pierwsze wrażenia po remoncie silnika - zero drgań, mrowienia na jałowym, co każdy w 2,7 BiT uznaje za "standard". Najwyraźniej to nie jest standard Łagodnie i żwawo wkręca się na obroty, pracuje fajnie, miękko. Bosch 044 jest za to k**ewsko głośny dynamat pójdzie w ruch.
Booster Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 będzie trzeba się spotkać i sprawdzić jak to jeździ, u mnie 044 też pracuje głośniej od serii ale nie jakoś przesadnie żeby dodatkowo wyciszać, no ale pompę mam w bagażniku, będę 27.09 na Ułężu to można by zrobić spota
Flyer Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 27.09 to na 95% nie będzie jeszcze wystrojony, więc nie ma co sprawdzać. A jak słyszysz pompę? Bo u mnie to taki charakterystyczny syk.
Booster Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 ale spotkać się na Ułężu można u mine pompa delikatnie bzyczy, coś jak seria tylko bardziej ją słychać, jakich rozmiarów kruciec masz na wyjściu z pompy na listwę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się