Dev Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 ech.... lubię tą profilaktykę... tylko skąd na nią brać.....
Flyer Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 No przy tych modach już niestety profilaktyka jest wskazana
Lulek Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 A, ze tak zapytam, z przodu masz zaciiski Q7 itd ZR18/ZL18? Bo mam takie a nie wiem jak tarcze od czego pod te zaciski? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
moskal Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 tylko skąd na nią brać..... Stary , Fly sra hajsem
Flyer Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 tylko skąd na nią brać..... Stary , Fly sra hajsem Do czasu...
Dev Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 tylko skąd na nią brać..... Stary , Fly sra hajsem zazdraszczam A, ze tak zapytam, z przodu masz zaciiski Q7 itd ZR18/ZL18? Bo mam takie a nie wiem jak tarcze od czego pod te zaciski? z MLa
poziek Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 tylko skąd na nią brać..... Stary , Fly sra hajsem Nawet się nie musi podcierać
Flyer Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 No i problem nadal jest. - nowe świece - nowe cewki - nowy przepływomierz - podmienione moduły zapłonowe (używki) ...pufa sobie z wydechu tak samo, raz z jednej rury, raz z drugiej. Nieszczelność? Coś z układem paliwowym? wtf? Spróbuje jeszcze z innymi modułami, bo po ich zmianie było dobrze przez 1 dzień, a potem problem wrócił.
Bieniek Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Jak juz zmieniałeś cewki trzeba bylo zamontować z tfsi. Od razu pozbyłbys sie modułów. Co na to Witek? Domyślam sie,ze parametry na vagu w normie. Sent from my iPhone using Tapatalk
Flyer Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 tak, mozemy jutro sie spiknac z vcdsem sprężanie sprawdzali ? nie...
Dev Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 niech sprawdza, od poczatku nie podobała mi sie obróbka cylindrów bez zmiany tłoków
Flyer Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Wandej, wyslalem Ci nr na PW. Daj no swoj
grzanek85 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 poradziłeś sobie DV i szczelnośc dolotu igła?? Jak wyglądają korekcje na sondach, moja chodzi idealnie powiem że nawet lepiej niż na ori głowicach równo w całym zakresie obrotów trzyma doładowanie...
Wandej Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Mordo podrzucę logi jak wrócę z tyrki po 17 bo wczoraj że tak powiem ta flaszka była zapłonem dosyć długiej reakcji
Flyer Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 poradziłeś sobie DV i szczelnośc dolotu igła?? Jak wyglądają korekcje na sondach, moja chodzi idealnie powiem że nawet lepiej niż na ori głowicach równo w całym zakresie obrotów trzyma doładowanie... Mozesz na sportaudi rzucic okiem, tam wklepalem wszystkie pomiary.
Wandej Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Masz na mailu logi:hi: Tapnięte z SGS5
Flyer Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 Mała aktualizacja Auto jednak jest sprawne, nic a nic mu nie dolega. W czwartek byłem u AW, auto dostało srogi wp***dol. Wszystkie pomiary, AFR, boost, stuki, zaplon bdb. Była delikatna nieszczelność i przy 270km/h zdjęło łącznik z dolotu... - "ooo.. masz ogranicznik przy 270, Witek każdemu zakłada (hehe), a nie! to nieszczelność" Falowanie doładowania mogło brać się z nieszczelności, uszkodzonej wiązki przepływki lub po prostu z braku samej adaptacji boostu w ECU. Przy przełączaniu z jednego softu na drugi potrzeba kilku przejazdów na pełnej skali obrotów żeby ECU nauczyło się nowych ustawień. Człowiek uczy się całe życie...
dziadek Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) To twoja skrzynia ogarnia taką prędkość ? Graty pozbycia sie problemu Edytowane 15 Listopada 2014 przez dziadek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się