Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ech.... lubię tą profilaktykę...

tylko skąd na nią brać.....

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No przy tych modach już niestety profilaktyka jest wskazana :)

Opublikowano

A, ze tak zapytam, z przodu masz zaciiski Q7 itd ZR18/ZL18? Bo mam takie a nie wiem jak tarcze od czego pod te zaciski? ;)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

tylko skąd na nią brać.....

Stary , Fly sra hajsem :wink:

Opublikowano

tylko skąd na nią brać.....

Stary , Fly sra hajsem :wink:

Do czasu... :mellow:

Opublikowano

tylko skąd na nią brać.....

Stary , Fly sra hajsem :wink:

zazdraszczam

A, ze tak zapytam, z przodu masz zaciiski Q7 itd ZR18/ZL18? Bo mam takie a nie wiem jak tarcze od czego pod te zaciski? ;)

z MLa

Opublikowano

tylko skąd na nią brać.....

Stary , Fly sra hajsem :wink:

Nawet się nie musi podcierać :ph34r:

Opublikowano

No i problem nadal jest.

- nowe świece

- nowe cewki

- nowy przepływomierz

- podmienione moduły zapłonowe (używki)

...pufa sobie z wydechu tak samo, raz z jednej rury, raz z drugiej.

Nieszczelność? Coś z układem paliwowym? wtf? Spróbuje jeszcze z innymi modułami, bo po ich zmianie było dobrze przez 1 dzień, a potem problem wrócił.

Opublikowano

Jak juz zmieniałeś cewki trzeba bylo zamontować z tfsi. Od razu pozbyłbys sie modułów. Co na to Witek? Domyślam sie,ze parametry na vagu w normie.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

sprężanie sprawdzali ?

Opublikowano

Wpadasz do Płońsk?

Opublikowano

tak, mozemy jutro sie spiknac z vcdsem :)

sprężanie sprawdzali ?

nie...

Opublikowano

niech sprawdza, od poczatku nie podobała mi sie obróbka cylindrów bez zmiany tłoków

Opublikowano

Wandej, wyslalem Ci nr na PW. Daj no swoj :D

Opublikowano

poradziłeś sobie DV i szczelnośc dolotu igła?? Jak wyglądają korekcje na sondach, moja chodzi idealnie powiem że nawet lepiej niż na ori głowicach równo w całym zakresie obrotów trzyma doładowanie...

Opublikowano

Mordo podrzucę logi jak wrócę z tyrki po 17 bo wczoraj że tak powiem ta flaszka była zapłonem dosyć długiej reakcji :decayed:

Opublikowano

poradziłeś sobie DV i szczelnośc dolotu igła?? Jak wyglądają korekcje na sondach, moja chodzi idealnie powiem że nawet lepiej niż na ori głowicach równo w całym zakresie obrotów trzyma doładowanie...

Mozesz na sportaudi rzucic okiem, tam wklepalem wszystkie pomiary.

Opublikowano

Masz na mailu logi:hi:

Tapnięte z SGS5

Opublikowano

Mała aktualizacja ;)

Auto jednak jest sprawne, nic a nic mu nie dolega. W czwartek byłem u AW, auto dostało srogi wp***dol.

Wszystkie pomiary, AFR, boost, stuki, zaplon bdb. Była delikatna nieszczelność i przy 270km/h zdjęło łącznik z dolotu... ;) - "ooo.. masz ogranicznik przy 270, Witek każdemu zakłada (hehe), a nie! to nieszczelność" :D

Falowanie doładowania mogło brać się z nieszczelności, uszkodzonej wiązki przepływki lub po prostu z braku samej adaptacji boostu w ECU. Przy przełączaniu z jednego softu na drugi potrzeba kilku przejazdów na pełnej skali obrotów żeby ECU nauczyło się nowych ustawień.

Człowiek uczy się całe życie... :grin:

Opublikowano (edytowane)

To twoja skrzynia ogarnia taką prędkość ? Graty pozbycia sie problemu :)

Edytowane przez dziadek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...