Aydaho Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Dzis doszedl tunel srodkowy z wersji USA. 2 kubeczki wreszcie beda mialy gdzie stac Ktos robil w ogole takiego moda tutaj? Taaa.. ja kupiłem już razem z autem chciałeś powiedzieć kupiłeś tunel obudowany S4-ką ....
Gość mmcv Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 wiec wszystkie glosy, ze bicie pod pedalem jest normalne w grupie VAG od tej pory uwazam za bullshit nie wiem mi nic chyba nie bije przynajmniej nie zauwazylem ...w porownianu z Vectra 2.2dti gdzie nawalalo solidnie . p.s. Flyer ... Ty drugi raz juz wymieniales sprzeglo ?? Ile Ty jezdzisz tym autem rocznie ?? bo chyba masz go jakeis niecale 3 lata tak?
Aydaho Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 wiec wszystkie glosy, ze bicie pod pedalem jest normalne w grupie VAG od tej pory uwazam za bullshit nie wiem mi nic chyba nie bije przynajmniej nie zauwazylem ...w porownianu z Vectra 2.2dti gdzie nawalalo solidnie . p.s. Flyer ... Ty drugi raz juz wymieniales sprzeglo ?? Ile Ty jezdzisz tym autem rocznie ?? bo chyba masz go jakeis niecale 3 lata tak? z tego co mi się wydaje to pierwsza wymiana ...
Flyer Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2010 Flyer ... Ty drugi raz juz wymieniales sprzeglo ?? Ile Ty jezdzisz tym autem rocznie ?? bo chyba masz go jakeis niecale 3 lata tak? Nie, sprzeglo siedzialo od nowosci, bylo juz nieco wyjezdzone, a dwumas zwyczajnie padl... zlapal spory luz i przenosil drgania na cale auto. No i tak - mam juz ponad 2,5 roku
David Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 ja tez ostatnio przerabialem temat sprzeglo + dwumas...zaczelo mi sie sprzeglo slizgac no i za radami chlopakow z forum wymienilem tez 2masa, ja czesci kupilem nowe z allegro Sachsa,sprzeglo 770zl,2 mas 1110zl. ale powiem Ci ze jak wsiadlem to szok normalnie jakby auto mialo +20 km wiecej,przyjemnie sie jezdzi i spokoj na jakies 200 tys km :> Flyer napisz mi na Pw ile placiles za robocizne
Flyer Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 W aucie pojawil sie nowy mod. Ciezko mi okreslic jakie sa przyrosty, bo jeszcze nie hamowalem auta.
KOval81 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Michu - a jak Twój Stink jeździ, jak ma ręce w kaftanie - jakiegoś kupiłeś inwalidę, a to daje -20 do lansu i -16 do prędkości :polew:
Thom4s Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 W aucie pojawil sie nowy mod. Ciezko mi okreslic jakie sa przyrosty, bo jeszcze nie hamowalem auta. Heh mam takiego samego, ma też żaróweczkę ksenonową na kasku
Flyer Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 Heh mam takiego samego, ma też żaróweczkę ksenonową na kasku Ano ma dostalem od BBC
Młody_drog Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 A przetwornice gdzie schowane? :D Skąd taki bajer??
alvaro Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Flyer W aucie pojawil sie nowy mod. Ciezko mi okreslic jakie sa przyrosty, bo jeszcze nie hamowalem auta. Aleś odgrzał kotleta hyhy Graty Szofera !! :wink4:
Flyer Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 Po 3 latach uzytkowania bryka stanela mi pierwszy raz na drodze... pompa wody padla, plyn chlodniczy poszedl caly ze zbiornika. Pompa SKF [z IC] wytrzymala tylko 45000km Na szczescie [chyba] nic powaznego sie nie stalo, wylaczylem silnik od razu jak wskazowka ruszyla powyzej 90*. Wczesniej byl notlauf, ale bez zadnego dymu, po nim przejechalem jakies 2km [nie bylo sie nie gdzie zatrzymac, autobahn]. Audi chyba domaga sie swapa
soolek Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Po 3 latach uzytkowania bryka stanela mi pierwszy raz na drodze... pompa wody padla, plyn chlodniczy poszedl caly ze zbiornika. Pompa SKF [z IC] wytrzymala tylko 45000km Na szczescie [chyba] nic powaznego sie nie stalo, wylaczylem silnik od razu jak wskazowka ruszyla powyzej 90*. Wczesniej byl notlauf, ale bez zadnego dymu, po nim przejechalem jakies 2km [nie bylo sie nie gdzie zatrzymac, autobahn]. Audi chyba domaga sie swapa BiT
Flyer Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 Ano... gdzies za 2-3 tyg zaczynam sie rozgladac za dawca.
MARCIN607 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 miło tak czasem tu sobie wejść i obejrzeć-ładnie carbon wyglada[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2010, 12:01_________________________________________________Fly idz na całośc i zrób swap na afn-a :-)
turdzi Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Ano... gdzies za 2-3 tyg zaczynam sie rozgladac za dawca. a co chesz sobie wrzucic po maske ?
turdzi Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 ciekawie , zrobi sie z tego fajne auto bo w sumie w B6/b7 za wyjatkiem 2.0 TFSI to nie ma fajnego motoru do rzezbienia konkretnych mocy a V8 to ch...jnia w tym temacie.
Flyer Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 Tak, kto sledzi sportaudi.pl ten wie, ze planuje juz od 1,5 r swapa. Wczesniej nie mialem cisnienia, bo rozrzad i inne graty, ktore musialem wymienic "amortyzowaly sie". Po cichu liczylem, ze w AKE wysrala sie jakas uszczelka pod glowica... ale jednak "tylko" pompa wody 2.7BiT zawsze chcialem miec, ale B5 niestety nie spelnia moich wymagan - malo miejsca, starutka buda, odlskulowe wnetrze... gorszy uklad jezdny niz w B6... wiec przyszedl pomysl swapa. Takie auta jezdza juz na swiecie, ale w PL jeszcze nie widzialem takiego projektu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się