Flyer Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 nie każdy Heniek co poprawnie zainstaluje także poprawnie wystroi :gwizdanie Nie każdy Heniek instaluje LPG do poważnych wozów i daje na to gwarancję :gwizdanie: nie każdy Heniek ma tytuł Mistrza Polski na 1/4 mili w aucie śmigającym na zawodach wyłącznie na LPG... Niezle!
hornet Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 nie każdy Heniek co poprawnie zainstaluje także poprawnie wystroi :gwizdanie Nie każdy Heniek instaluje LPG do poważnych wozów i daje na to gwarancję :gwizdanie: nie każdy Heniek ma tytuł Mistrza Polski na 1/4 mili w aucie śmigającym na zawodach wyłącznie na LPG... Znam gościa który wymyślił zmyślną zwężkę i sprzedał patent oczywiście do elpidżi
sokolnh Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Bardzo ..powiedzieli mi za instalację 3 000 zł , a taką samą założyłem za 2300 zł tak , tylko ja mam instalacje/sterownik p.t. ELIZA - słyszałeś o czymś takim ??? bo ja nie , Nowotczyński z Mławy tez nie za bardzo chciał sie tym bawić , a gość przez telefon powiedział ze nie ma problemu i do tego sterownika wymieni wtryski/reduktor i wystroi , wole dołożyć 200-300 ale mieć dobrze zestrojone zeby mi tłoki nie popłyneły lub coś w tym stylu. jak byłem teraz shamować parówe to miałem na lpg ubogą mieszanke = większa temperatura w komorze spalania a to niedobrze lpg ? powaznie ? to już lepiej było zostawić diesla i kupić popierdólke do latania dlaczego ?? dlatego ze bedzie na lpg jeździł o połowe taniej ??? czy dlatego....bo gaz to zło......????? czy dlatego że....... ach nieważne , gaz to zło rozpierdalaja mnie takie texty... żeby przypadkiem poziek nie rozpierdzielił Ci tyłka następnym razem jak będziecie jedną laskę dmuchać nie chodzi o to, że gaz to zło, wręcz przeciwnie sam miałem i byłem zadowolony jakbym miał benzin do jazdy na co dzień pewnie bym założył a tu chodzi o fakt założenia gazu do takiego projektu Michał decyduję się na swapa do swojej B6 bo chce mieć szybkie auto tak mi się przynajmniej wydaje a teraz ma być ekonomiczne więc po prostu dziwie się po co swap
GILI Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Jak zaczniesz nim jeździć,to na bank założysz gaz i najpierw będziesz się śmiał,że masz 400KM,a jeździsz taniej jak AKE,ale z czasem będziesz tego coraz bardziej żałował :gwizdanie: dlaczego ?? dlatego ze bedzie na lpg jeździł o połowe taniej ??? czy dlatego....bo gaz to zło......????? czy dlatego że....... ach nieważne , gaz to zło : Renault to też samochód :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 ...bo to kontrowersyjny projekt pod kazdym wzgledem koszty utrzymania 2.7BiT beda porownywalne jak 2.5TDI, a przyjemnosc z jazdy? chyba znacie odpowiedz a teraz ma być ekonomiczne ekonomicznie to nie bedzie nigdy, bo 2.7 nie jest tanie w utrzymaniu wbrew obiegowej opinii, ze te silniki sa nie do zajechania. turbawki padaja, kolektory wydechowe pekaja, sprzeglo nie zyje tyle co w 1.6, hamulce beda wieksze, kola wieksze... etc.
grzenia Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Każdy ma swoje zdanie ale "Wolność Tomku w swoim domku"
Flyer Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 dokladnie. niech moje auto zacznie jezdzic, jesli zaloze gaz, to tez nie bede sie z tym kryl tylko dzielil doswiadczeniami. a noz okaze sie, ze mozna jezdzic bezobslugowo... i sporo pieniazkow zostaje w kieszeni.
aju Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 :gwizdanie: a noz okaze sie, ze mozna jezdzic bezobslugowo... tak to tylko w 1,9 (z diesli w b5-b6) Dawaj dekory
Reggi Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 tak , tylko ja mam instalacje/sterownik p.t. ELIZA - słyszałeś o czymś takim ??? bo ja nie , Nowotczyński z Mławy tez nie za bardzo chciał sie tym bawić , a gość przez telefon powiedział ze nie ma problemu i do tego sterownika wymieni wtryski/reduktor i wystroi , wole dołożyć 200-300 ale mieć dobrze zestrojone zeby mi tłoki nie popłyneły lub coś w tym stylu. jak byłem teraz shamować parówe to miałem na lpg ubogą mieszanke = większa temperatura w komorze spalania a to niedobrze Abo mało kto chce się babrać w robocie dobrze spierdykanej po kimś. Ja sam nie lubię poprawiać czegoś po kimś co jednogłośnie wypowiadam słowem " NIE" Gaz gaz gaz... kto chce to jeździ kto nie chce to niech nie jeździ ...kwestia indywidualna i nie widzę tu tematu do pierdlenia :gwizdanie:
aju Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Dekorki leza w sypialni i czekaja dawaj dane na PW i kończymy
sokolnh Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 gaz jest ok, bo tanio i to jest git ale jakoś nie umiem sam siebie przekonać, że nie ma on wpływu na silnik, nawet jeśli jest dobrze wyregulowany i temp spalin będzie w rozsądnych wartość, to i tak wydziela się para wodna, która skrapla się po czasie powodując korozje elementów wydechu czy nawet turbawek wiadomo że nie jest to sprawa od razu, ale w perspektywie czasu coś tam może być nie tak
grzenia Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Panowie wszystko wyjdzie z czasem czy będzie LPG czy nie na razie niech audika wjedzie z garażu o własnych siłach
labek Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 Zakładaj gaz nawet się nie zastanawiaj mam na śląsku zakład który założył gaz do Cayenna S po programie i ponoć jeździ bezproblemowo. Osobiście nawet jakbym miał Ferrari założyłbym gaz Gaz do zapalniczek, Ropa do czołgów i statków!
turdzi Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 Zakładaj gaz nawet się nie zastanawiaj mam na śląsku zakład który założył gaz do Cayenna S po programie i ponoć jeździ bezproblemowo. Osobiście nawet jakbym miał Ferrari założyłbym gaz Gaz do zapalniczek, Ropa do czołgów i statków! jak słowo daje nie rozumie mentalności takich ludzi tak jak tych co wasdzaja gazownik to subaru czy EVO......
Buba Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 bylem w egp raz. Ceny maja faktycznie znacznie wyzsze ale... jak zobaczylem do jakich samochodow zakladaja tam podtlenek to zrobilem wiec lipy chyba nie robia :gwizdanie:
udy Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 co do egp, owszem Pan Piotr ma łeb na karku i można mu powierzyć każde auto do zagazowania, ale z tego co zauwazyłem to Pan Piotr nie tyka się już niczego przy montażu LPG tylko robią to jego mechaniory a za nich to już chyba nikt nie poświadczy, rozmawiałem z gościem który pracował w EGP parę ładnych lat, teraz ma swój warsztat i zakłada LPG, mówił że kiedyś owszem, mieli ekipę która robiła to z głową i fachowo, a teraz to już jest ryzyko na kogo trafisz przy montażu, ja jeździłem milion razy do nich żeby wystroili mi LPG bo cały czas coś było nie tak, palił 25 litrów gazu, cewki padały jedna po drugiej, jeździłem regulowali, babrali, snuli kosmiczne teorie, szpanowali profesjonalizmem i tym jakie to oni rzeczy z autami robią, ale k.uuwa nie wystroili mi gazu tak żebym jeździł bezproblemowo, aż w końcu pierdylnęła uszczelka pod głowicą, turbina itd, gaz powędrował na allegro a ja jeżdżę na benzynie. Wiem że da się zrobić inst dobrze i jeździć bezobsługowo ale mi to się nie udało. A najbardziej przy inst gaz wk***ia mnie to że jadąc do mechanika ten odsyła z każdym problemem do gaziarza, i na odwrót. Jeżeli nie ma się jakiejś swojej wiedzy to jest wkurr...jące czasami. tak czy siak jeżeli nie boisz się to czemu nie zakładaj LPG i oby nie było tak jak u mnie. Pozdro i powodzenia
Nosb Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Po co sie wychylales z tym gazem ? Teraz bedzie jakies 15 stron w sumie o gazie Jedni ze zly drudzy ze cacy Udy 1,8T jakie by nie bylo do 250 ps ogarnia sie bez problemu ( kwestia sensownej elektroniki , wtryskiwaczy i reduktorow ) . Ile przebiegu walnales na tym gazie i co miales ? tak z ciekawosci ? skrobnij mi na pw 25 litrow ? To ile palilo benzyny ? Prawidlowo wyregulowany gaz to spalanie rzedu okolo 25% wiecej niz pb zakladajac taki sam styl jazdy ( ma to bezposredni zwiazek z kalorycznoscia gazu ). W moim 1,8T mody na pewno na okolice 250 ps spalalo kolo 14-16 srednio ( ale to nie wawa tylko raki mieszany z naciskiem na trase wiec jakies 60% trasa . 2,7T po sofcie itp okolice 17 wzwyz te same warunki.
moskal Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Michał decyduję się na swapa do swojej B6 bo chce mieć szybkie auto tak mi się przynajmniej wydaje a teraz ma być ekonomiczne więc po prostu dziwie się po co swap a nie moze być szybkie i jednocześnie ekonomiczne ???
MARCIN607 Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Fly powiedz lepiej jak idzie robota?? [br]Dopisany: 19 Lipiec 2010, 16:28_________________________________________________muszę dodać bo bym się uduśił-ja mam gaz w Astrze 1,4 i jestem bardzo zadowlony :polew: :polew: sorry za ot
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się