Cristoforo Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Witam Chciałby poruszyć jedną sprawę Jazda przy 140km/h lub 160km/h przez kilkadziesiąt km nie robi żadnego wrażenia AJM temperatura na canale 49 jest 90-91C ale jak polecę taz z 200km/h przez kilka kilometrów to wyskakuje mi 97C i rośnie dalej ostatnio leciałem 200km/h i zauważyłem, ze temp. zaczęła gwałtownie rosnąć od 91C do 97C wyrzuciłem na luz i nic, dalej sie utrzymywała więc zapiołem V bieg było coś 180km/h i zaczełem powoli hamować silnikiem tak do 130km/h temp. szybko zaczęła wracać do 91C więc ok w sumie już przy 150km/h było ok najgorzej jest powyżej 180km/h jak chce go dokręcić do 200km/h co idzie mega trudno ale pewnie przepływka siada do 180km/h idzie jak szalony co to może być pompa wody zapchana chłodnica brudna chłodnica zapowietrzenie układu [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2010, 23:19_________________________________________________termostat ori z ASO pompa wody SKF płyn g12+ wody nie ubywa
Gość DiM Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 pompę wody kiedy wymieniałes? Może nie domaga...[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2010, 23:36_________________________________________________albo po prostu ta prędkość na dłuższą metę męczy silnik stąd skok temperatury
Cristoforo Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 dwa lata temu przebieg po wymienie jakieś 30tys. być może że to pompa bo jak wrzuciłem v bieg czyli pompa dostała obroty to temp. spadła przy tej temp. 97C a trwało to może z 90-120 sekund jak spadła nizej coś sie mogło złego stać w silniku???[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2010, 23:40_________________________________________________w innych autach z tym silnikiem tak temp. nie wzrasta utrzymuje sie w granicach 92c w górach ale to była szybka jazda pod obciązeniem miałem 94c ogolnie jak zwolnie to szybko sie redukuje mogę leciec 150km/h przez 200km i nic złego sie nie dzieje z temp. 90c na kanale 49
truckmaniac Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 A sprawdzałeś, czy czasem chłodnice nie są zbytnio zasyfione muchami i innym dziadostwem? Tak ostatnio miałem w ciężarówce. Co górka, większe obciążenie i temperaturka na 100. 1000 różnych kombinacji, a wystarczyło podłączyć Karchera i umyć porządnie chłodnice
Cristoforo Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 A sprawdzałeś, czy czasem chłodnice nie są zbytnio zasyfione muchami i innym dziadostwem? Tak ostatnio miałem w ciężarówce. Co górka, większe obciążenie i temperaturka na 100. 1000 różnych kombinacji, a wystarczyło podłączyć Karchera i umyć porządnie chłodnice już jedna mądra głowa mi to mówiła zdemontuje chłodnice climy jako pierwsza i wypłuczę porządnie
Cristoforo Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 już mu to mówiłem też właśnie mowa o Tobie
krzysiek23 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 ja bym jeszcze spr.temp.vagiem mi przy walnietym termostacie pokazywaly zegary 89,klima 85-86,a vag 79-80 roznica znaczna
vauxhall95 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 ja sie moze podepne pod temat,mi tez temperatura idzie do 95stopni.Co dziwne jak na 1,2,3 przycisne to jest normalnie 92-93.4,5bieg wieksze obciazenie gorka lub przyspieszenie rosnie do 95.Termostat Ori AUDI,pompe wymienial niby poprzedni wlasciciel jakies niecale 2lata temu.Ale czy to pewne to niewiem.Jak kiedys sprawdzalem na berlince kawalek 40km prostej bez ruchu to roslo ale ped powietrza chlodzil do 93.W zime przy 180 bylo wmiare OK.ale teraz wyzsze temperatury i tak jest.Wymienilem zbiorniczek,korek i gorny waz od chlodnicy.Bo byla nieszczelnosc.
Lysycycki Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Sory za OT ale musze to powiedziec...mowisz jedziesz 200 km/h i wrzucasz na luz, to wch***j niebezpieczne i serio mozna sie latwo rozwalic. End OT. Cheers
Cristoforo Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 Sory za OT ale musze to powiedziec...mowisz jedziesz 200 km/h i wrzucasz na luz, to wch***j niebezpieczne i serio mozna sie latwo rozwalic. End OT. Cheers ja przy 200 robie rózne rzeczy to żadna tam szybkość na autostradzie ale pędząc 200km/h na terenie zabudowanym to dopiero macie jakieś pomysły z tą temp. może to uszczelka po czapką
David Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Tomeks chyba dobrze mowi u mnie byl do wymiany termostat i jak na autostradzie doszedlem do 210 to moment i mialem 100 stopni wymienilem termostat i jest ok trzyma 90 caly czas
aju Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 dziś na termometrze pokazywało 34,5*C u mnie, po świrowałem dość długo i udało mi się uzyskać 93* na klimatroniku, ale do 97* to jeszcze dalekaaaa droga
klaus31183 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 u mnie koledzy jest tak samo od 93 do 97 na klimatroniku na zegarach 90 , raz nawet dobiło mi do 100 stopni na klimatroniku ale to wtedy jechałem ok 230 km/h. na moje to tak ma być.
Cristoforo Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 dla silnika nic sie nie dzieje bo temp. krytyczna to 120c w sumie nie powinno przekraczać 100c zobacze jak wyczyszcze chłodnice z owadów temp. podnosi mi się tylko jak jadę długo 200km/h
kudalty66 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 u mnie koledzy jest tak samo od 93 do 97 na klimatroniku na zegarach 90 , raz nawet dobiło mi do 100 stopni na klimatroniku ale to wtedy jechałem ok 230 km/h. na moje to tak ma być. kolego dokładnie ja mam tak samo, jak na zewnatrz jest ponad 30 oC, mamy włączona klimke, co powoduje spadek wydajnosci chłodnicy a przy tym dajemy czadu przez dłuższy czas około 200km/H to niema sie co dziwic że temp jest 97, z tego co wiem to kanał 49 to nie temp płynu tylko temperatura bloku silnika, wiec płyn moze sie zgadzać z tym co jest na zegarch??? ja jak daje ostro w palnika na autostradzie to olej potrafie miec okolo 120/130, jedynym sposobem żeby lepiej ochłodzic silnik jest wywalenie na lato osłony silnika, i oczywiscie umycie chłodnic,. pozdro
kris_lpgcars Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 a to ciekawe bo ja ostatnio tak sobie wieksza predkosc wkrecilem noca i nie mialem tej przypadlosci tyle ze olej doszedl do 110 a wiem ze ma pompa wody ma mnie dosc i ja wymienie bo nieladnie buczy ale to jak sobie rozrzad wymienial bede.
Cristoforo Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 a to ciekawe bo ja ostatnio tak sobie wieksza predkosc wkrecilem noca i nie mialem tej przypadlosci tyle ze olej doszedl do 110 a wiem ze ma pompa wody ma mnie dosc i ja wymienie bo nieladnie buczy ale to jak sobie rozrzad wymienial bede. a spr. na klimatronicu 49
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się