Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zakładać gaz czy nie??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :>

Mam pytanie,niedawno kupiłem Audi A4 B6 2.0 z 2002 roku i zastanawiam się nad tym,aby założyć do niego,gaz. Jak ogólnie te silniki znoszą gaz?? i jaką instalacje polecacie?? Z góry dzięki za pomoc :wink4:

Opublikowano

:hi:

koszty dobrej instalacji gazowej są dość spore jeżeli dużo jeździsz to sie kalkuluje takie rozwiązanie moge ci polecić instalacje sekwencyjną oczywiście firmy BRC miałem taką i nie zawiodła mnie nigdy i na pewno nie zaszkodzi twojemu silnikowi

Opublikowano

instalacja BRC podejrzewam że gdzieś od 4tyś w góre może kosztować najlepiej cen dowiesz sie jak wpiszesz w wyszukiwarke i zadzwonisz do firmy montującej takie instalacje i dowiesz sie wszystkiego gwarancja, ubezpieczenie

jeżeli chodzi o spadek mocy to zależy jak jest postrojona instalacja w moim przypadku nie dało sie odczuć różnicy prędkość

max km\h ta sama

poczytaj na forum temat dobrych firm instalujących LPG był już nie raz poruszany

Opublikowano

4-4.5tys to do s4 sobie krzycza, to Twojego bedzie sporo mniej :wink4:

Opublikowano

no ja za BRC sekwencyjne do mojego 1.8 T płaciłem 2.500 zł :)

Już w drugim aucie mam tą instalacje i żadnych problemów jeszcze z nią nie miałem :)

Opublikowano

czyli z ceną przestrzeliłem o jakieś 2 tyś sorki

miałem opla vectre 2,5 v6 BRC płaciłem 5,3tyś na pewno dla tego że to V-ka i było to dość sporo czasu temu :gwizdanie:

Opublikowano

Witam. Kolego miesiąc temu montowałem instalacje komplet brc plug&driwe 3.600 śmiga zajefajnie.Spalanko 11literków.Pozdrawiam.

Opublikowano

Podepnę się pod temat.

Czy są w ogóle jakieś przeciwwskazania co do konkretnych silników że nie powinno się w nich montować gazu.

Mam Audi A4 1.8 AVV z 2000r z plastikowym kolektorem.

Czy tu tez można bez problemu montować gaz?

Opublikowano

można montować gaz w autach z plastikowym kolektorem... ale musi to byc tylko i wyłącznie sekwencja.

najlepiej podjechać i pogadać z gaziarzem..

Opublikowano

Podepnę się pod temat.

Czy są w ogóle jakieś przeciwwskazania co do konkretnych silników że nie powinno się w nich montować gazu.

Mam Audi A4 1.8 AVV z 2000r z plastikowym kolektorem.

Czy tu tez można bez problemu montować gaz?

W tej chwili już do każdego samochodu założysz gaz, nawet do silników TFSI ( vw grupa) czy np direct ( opel). Tylko wiele zależy od doboru instalacji i samej regulacji.

Dowiadywałem sie jakiś czas temu o lpg dla kolegi do vectry C 2.8 bi turbo, to jakaś firma chciała założyć za 4.500 zł, ale w końcu nie założył tylko sprzedał :wallbash:

Opublikowano

Podepnę się pod temat.

Czy są w ogóle jakieś przeciwwskazania co do konkretnych silników że nie powinno się w nich montować gazu.

Mam Audi A4 1.8 AVV z 2000r z plastikowym kolektorem.

Czy tu tez można bez problemu montować gaz?

W tej chwili już do każdego samochodu założysz gaz, nawet do silników TFSI ( vw grupa) czy np direct ( opel). Tylko wiele zależy od doboru instalacji i samej regulacji.

Dowiadywałem sie jakiś czas temu o lpg dla kolegi do vectry C 2.8 bi turbo, to jakaś firma chciała założyć za 4.500 zł, ale w końcu nie założył tylko sprzedał :wallbash:

w silnikach TFSI byly próby wsadzenia LPG ale o ile pamietam konczylo sie na tym, że na pełnnym bucie i tak przerzucało na PB. Także klientowi nikt chyba jeszcze nie montował w TFSI gazu.

Opublikowano

Zakładaj i sie nie zastanawiaj...masz prosty motor,dobry do gazu ja jeżdżę na gazie w uturbionym silniku i jest puki co ok. Także wcale bym sie nie zastanawiał tylko wkładał....Każde tankowanie odczuwasz w kieszeni i to jest fajne a czy się będzie zwracał rok czy dwa to tylko czcze gadanie....Każdy liczy wylicza i nic z tego nie wychodzi..zainwestuj i potem licz,ale wierz mi, że nie będziesz tego robił..po prostu będziesz jeździł...pozdrawiam.

Opublikowano

Moje zdanie jest takie: jeżeli zakładasz, że samochodem pojeździsz przynajmniej 2 lata (nie wiadomo co może się wydarzyć w przyszłości - a już co niektórzy straszą wzrostem cen benzyny) i masz fundusze na instalację (czasami można rozłożyć zapłatę na raty), to warto założyć instalację, ale u porządnego instalatora a nie u najtańszego machera.

Ze swojego doświadczenia mogę tylko powiedzieć, że byłem zmuszony jakiś czas temu podjąć pracę na pół etatu i kiedy tankuję samochód "do pełna" nie żałuję, że założyłem gaz - a jeździć do pracy trzeba.

Opublikowano

popropstu kolego przelicz czy Ci sie to oplaci...bo moim zdaniem gaz to nic dobrego i mega kokosow z tego nie bedzie

Opublikowano

Użytkownik diesla pisze "...bo moim zdaniem gaz to nic dobrego..." jeżeli tak uważasz to podaj jakieś sensowne rozwinięcie tej myśli - ale nie na zasadzie "tak jest, bo tak". Kolega się pyta o konkretne opinie, jeżeli masz jakieś niemiłe doświadczenie z instalacją gazu to się z nim i z nami podziel.

Opublikowano

Witam :>

Mam pytanie,niedawno kupiłem Audi A4 B6 2.0 z 2002 roku i zastanawiam się nad tym,aby założyć do niego,gaz. Jak ogólnie te silniki znoszą gaz?? i jaką instalacje polecacie?? Z góry dzięki za pomoc :wink4:

Masz silnik ALT długie czasy wtrysku ,minimum co możesz założyć to jest STAG300+ czerwone Valtki wszystkie lepsze instalacje powinny też współpracować z tym silnikiem .Druga sprawa to dobry gaziarz nie oszczędzaj 200-300zl bo może się zemścić częstymi wizytami .Osobiście mam ten silnik 2.0 ALT ( STAG300+ ) przelatałem już 50tys na LPG ( zero problemów ) .Oczywiście jak masz kasę to lepiej założyć coś lepszego np Landi Renzo Omegas .

Opublikowano

Ja u siebie mam BRC SQ24 i póki co jestem bardzo zadowolony-widzę sie z gazownikiem co 15 tys. km na przegladach gwarancyjnych. Do twojego auta 4 cylindrowego taka instalacja bedzie pewnie kosztować w granicach 3-3,4 tys. złotych. Do obecnego spalania dodaj 15% i wyjdzie ci to, co bedzie paliło na lpg. Wtedy bedzie wszystko jasne. Koszty dodatkowe z LPG, to:przeglad gwarancyjny-ok. 100 zlotych co 15 tys. km, drozszy przeglad techniczny o jakies 70 zlotych i oczywiscie PB potrzebna do odpalania auta i "podgrzania" instalacji-w zimie pewnie jakis 1ltr na 100km, latem znacznie mniej. Innych kosztów nie ma (przy dobrej instalcji+dobrym zakładzie montujacym), a jak ktos mowi, ze są, to pierdzieli bzdury :gwizdanie:

Opublikowano

można montować gaz w autach z plastikowym kolektorem... ale musi to byc tylko i wyłącznie sekwencja.

najlepiej podjechać i pogadać z gaziarzem..

Dopisze się do słów kolegi. Kiedyś może były problemy ja ktoś miał plastikowy kolektor ssący .... ale to było jakieś 10 lat temu. Dziiś zakładasz sekwencję za 2300-2600 i wszystko śmiga na maxa. Koledzy, którzy pisza o sumach 4 tys wzwyż chyba mieli do czynienia z bardzo cwanymi gazownikami, którzy po prostu naciagneli NIEŚWIADOMYCH na kase. :>[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 16:41_________________________________________________

popropstu kolego przelicz czy Ci sie to oplaci...bo moim zdaniem gaz to nic dobrego i mega kokosow z tego nie bedzie

Czasem nie trzeba robic 40 tys km rocznie żeby gaz się opłacił. Po prostu nigdy nie miałes do czynienia z gazem - albo też jak to się mówi "wyniesione z domu" jazda dieslami i dlatego tak twierdzisz. Może masz podejście jak niektórzy ludzie (jazda na gazie to jak jazda na bombie :tongue4:) ale kolego dla przykładu .... prosty przelicznik .... na 30 tys km i spalaniu 11l gazu a 8 litrów ropy uzyskujemy wynik 10.800zł na ON i 7.300zł na gaz ... także jakies 3,5 tys do przodu a więc INSTALACJA ZWRACA SIE BŁYSKAWICZIE :) i mi nie grzechocze pod maską :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...