Nosfer Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Potwierdzam. Depo nie sprawiają żadnych problemów, bardzo dobre zamienniki. Moim zdaniem lepiej wziąć nowe depo niż używki valeo... Oczywista, oczywistość. Nie ma co potwierdzać, po potwierdzeniu po potwierdzającym, co to już przeczytał w 100 innych tematach.
medik Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Które silniczki brać ? Od punto II -> http://allegro.pl/item996737286_silniczek_regulacji_reflektora_punto_2_grande_punt.html Czy od Fabii -> http://allegro.pl/item992464388_silniczek_regulacji_skoda_fabia.html Wyglądają zupełnie inaczej.
Obsession Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Od Fabii też pasują na 100% można wychaczyć na alledrogo od 15 do 20 zł. teraz tak patrze na te od punto i wydają się węższe może być dzięki temu minimalnie więcej miejsca przydatnego przy wymianie żarówki.
orpheus Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Słowo w sprawie rezania wtyczek poliftowych przy użyciu pinów z kostki radiowej. Może już było ale człowiek uczy się całe życie i głupim umiera Kiedyś kilka razy przekładałem piny w kostkach radiowych, teraz też wyjmowałem je z nowo nabytych kostek za pomocą grubej igły - wiadomo-przyciskamy blaszany haczyk z boku (ten w czerwonym kółku) i pin można wyciągnąć z kostki Wyjąć łatwo, gorzej włożyć! Za cholerę nie mogłem wsadzić pina w kostkę kupioną w ASO, cudów niewidów próbowałem i nic. Zrezygnowany poszedłem spać (była 2 w nocy Następnego dnia obejrzałem kostkę w świetle słonecznym i co? Widzę nad uszczelką a także w gniazdach fioletowy plastik: Cholera, wychodzi na to że to... zawleczka! Oczywiście po wyjęciu piny wchodzą leciutko i się zatrzaskują na blaszkach, a ta fioletowa zawleczka dodatkowo je przytrzymuje. Helmuty pomyślały o wszystkim i dały podwójne zabezpieczenie.
endriuu Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 jakbys troche grzebał przy A4ce - wiedzialbys, ze kazda wtyczka bazuje na rozwiazaniu z fioletowym zabezpieczeniem.
33Pietrek? Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 Chłopaki czy silniczek z lamp dzielonych będzie pasował do lamp zespolonych depo
33Pietrek? Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Mam pytanie czy bez silniczków do regulacji też można jeździć? I jak sie ustawia lampy?
Nosfer Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Mam pytanie czy bez silniczków do regulacji też można jeździć? I jak sie ustawia lampy? 1) Można, ale za 40zł jeździsz z regulacją i w razie załadowania bagażnika możesz sobie opuścić, czy podnieść bez wychodzenia z auta. 2) Ręcznie, śrubokrętem. - koniec pytań. Wszystko było wcześniej.
uwencjusz Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 Witajcie ponownie, Dzięki temu poradnikowi, a głównie jego autorowi, udało i mi się zamienić stare Bosche (2xH7) na poliftowe Valeo (2xH7). Wczoraj walczyłem do późna i dzisiaj z rańca musiałem to dokończyć. Jako że za dnia nie potrafiłem określić czy światła świecą prawidłowo, postanowiłem sprawą zająć się nocą. No i tutaj jest mały problem, bo co do poziomowania góra-dół nie będzie problemu to jednak zastanawia mnie pewien szkopuł. Zerknijcie na zdjęcie (odległość ok 5-7m) i proszę podpowiedzcie czy w tym przypadku również muszę przesunąć dźwignie w reflektorze? Co to da? Czy coś jest nie tak z tymi lampami? A może mógłby ktoś udostępnić zdjęcie przedstawiające prawidłowe oświetlenie.
huragan Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 ja bym sam nie kombinował, jedź do fachowca, będzie bezpieczniej dla wszystkich
przemciotorun Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 dokladnie, zaplacisz 10-20zl na stacji diagnostycznej i Ci ustawi wszystko tak jak powinno byc..
Siwy981 Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 watek prześledziłem i wszędzie czytam zmiana z bosha na zespolone depo a ja zmieniam na valeo a tu nie doczytałem się czy tez będę musiał jeszcze dokupić silniczki z punto cz te będą pasowały??? :hi:za pomoc
endriuu Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 watek prześledziłem i wszędzie czytam zmiana z bosha na zespolone depo a ja zmieniam na valeo a tu nie doczytałem się czy tez będę musiał jeszcze dokupić silniczki z punto cz te będą pasowały??? :hi:za pomoc musisz dokupic nowe
kominx Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Male pytanie... Jak rozumiem po II lifcie to bedzie od 2001 do 2005 tak ?
_Solar_ Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Male pytanie... Jak rozumiem po II lifcie to bedzie od 2001 do 2005 tak ? nie 99-01
XC Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Tak sie zastanawiam, czy cos zrobilem nie tak, ale kierunki mi ze tak powiem "lataja" w sensie wystaja troche zza blotnika. Mozna je docisnac ale jak to zlapac zeby bylo na sztywno? W bolec ten dolny od strony chlodnicy weszlo i wiadomo dodatkowo 2 zaczepy u gory ale bokow tam przy kierunkach w zasadzie nie trzyma nic macie jakis pomysl?
huragan Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 może juz na wyjściu miałeś źle spasowane błotniki i zderzak, miałeś kiedyś dzwona lub poprzedni właściciel? trochę wystają kierunki tzn ile, 1cm, 2cm?
endriuu Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Opublikowano 19 Maja 2010 pokombinuj na uszach górnych troche. moze wyrezac trzeba otwor wiekszy w uchu i naciagąc lampę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się