Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli standard. Skoro tak, to faktycznie już wolałbym te przejściówki.

Najlepszym rozwiązaniem jak dla mnie pozostaje jednak kupno używek.

Wiadomo lepiej kupić używki jeśli jest taka możliwość :tongue4:
  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czyli standard. Skoro tak, to faktycznie już wolałbym te przejściówki.

Najlepszym rozwiązaniem jak dla mnie pozostaje jednak kupno używek.

Wiadomo lepiej kupić używki jeśli jest taka możliwość :tongue4:

czesto bywaja na forum tylko trzeba szukać. :good:

Opublikowano

No to cię zaskoczę w ASO taka przyjemność dokładnie 188 zł :cool1:

ale po co??? to moze lepiej cala wiazke kupic w aso?

Opublikowano

Jak ktoś rzeczywiście potrzebuje to znajdzie - na forum bądź na szrocie :cool1:

A takie przejściówki czy ASO to chyba lekka przesada :wallbash:

Opublikowano

No to cię zaskoczę w ASO taka przyjemność dokładnie 188 zł :cool1:

ale po co??? to moze lepiej cala wiazke kupic w aso?

Tyle ze na kasie zaoszczedzonej na zakupie nowych wiazek lub przejsciowkek mozna cos innego wrzucic do autka ... u mnie ta roznica poszla na Valvolina 10W60 :decayed:, mysle ze to bardziej pomoze autku niz nowa wiazka, ktora niczym sie nie rozni od starej poza tym ze nie uzywana

Opublikowano

Mam pytanie skierowane do osób którzy zamontowali takie lampy a wcześniej mieli na H4.

Świecą lepiej czy gorzej? Bo mam oryginały Valeo na H4 i lepszych świateł w żadnym aucie nie miałem.

Myślę nad wymianą, lepiej wyglądają, ale pytanie jak to świeci.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Mam pytanie skierowane do osób którzy zamontowali takie lampy a wcześniej mieli na H4.

Świecą lepiej czy gorzej? Bo mam oryginały Valeo na H4 i lepszych świateł w żadnym aucie nie miałem.

Myślę nad wymianą, lepiej wyglądają, ale pytanie jak to świeci.

Pozdrawiam.

Wszytko zależy od stanu odbłyśników i soczewek. Jeżeli kupisz nowe lampy będzie OK, jeżeli używki - może być różnie.

Opublikowano

Mam pytanie skierowane do osób którzy zamontowali takie lampy a wcześniej mieli na H4.

Świecą lepiej czy gorzej? Bo mam oryginały Valeo na H4 i lepszych świateł w żadnym aucie nie miałem.

Myślę nad wymianą, lepiej wyglądają, ale pytanie jak to świeci.

Pozdrawiam.

Nie masz się nad czym zastanawiać - valeo przedlifty chowają się przy poliftach pod każdym względem - jakość, wygląd i świecenie.

Kolega, który ma 80 b4, mówi że jego helle chowają się przy moich valeo, szczegolnie jak długie załączę - i tak prawda :naughty:

Opublikowano

Różnica jest co najmniej spora - od wyglądu poczynając po jakość świecenia :good:

No i do soczewek zawsze lepiej wrzucić xenona niż do halogenowych... :naughty:

Opublikowano

ja ze wzgl. na świecenie chce zapodać po lifty a przy okazji troche się odświeży wygląd :naughty: a z xenonem będzie :kox::decayed:

myślałem żeby oddać lampy do kolegi qwerty żeby zrobić bixy ale pytanko do was :wink4: Warto wogóle się w to bawić? Duża jest różnica między Xenonem a Bixenonem?

Opublikowano

roznica jest w dlugich...

czyli bez sensu skoro poliftowe lampy nie mają soczewki na długich

Opublikowano

roznica jest w dlugich...

czyli bez sensu skoro poliftowe lampy nie mają soczewki na długich

kolego zapytaj wujka google w jaki sposob dziala bixenon.... i sam sobie wtedy odpowiesz...

Opublikowano

roznica jest w dlugich...

czyli bez sensu skoro poliftowe lampy nie mają soczewki na długich

:wallbash: :wallbash:

Opublikowano

roznica jest w dlugich...

czyli bez sensu skoro poliftowe lampy nie mają soczewki na długich

:wallbash: :wallbash:

:zemdlal:
Opublikowano

Panowie spokojnie, nie trzeba od razu wszystkiego wiedzieć.

W bixenonach jest jeden palnik xenonowy, a włączenie długich powoduje otwarcie takiej przesłonki w soczewce i światło pada inaczej.

Dodatkowo masz gratis miejsce w lampie na dzienne H4 ;)

Opublikowano

Panowie spokojnie, nie trzeba od razu wszystkiego wiedzieć.

W bixenonach jest jeden palnik xenonowy, a włączenie długich powoduje otwarcie takiej przesłonki w soczewce i światło pada inaczej.

Dodatkowo masz gratis miejsce w lampie na dzienne H4 ;)

wybaczcie za moją nie wiedzę :wink4:

właśnie o taką odpowiedź mi chodziło :) czyli mógłbym zrobić to samo co zrobił qwerty :naughty: znaczy się oddać lamy w jego ręce :decayed:

Opublikowano

Panowie spokojnie, nie trzeba od razu wszystkiego wiedzieć.

W bixenonach jest jeden palnik xenonowy, a włączenie długich powoduje otwarcie takiej przesłonki w soczewce i światło pada inaczej.

Dodatkowo masz gratis miejsce w lampie na dzienne H4 ;)

wybaczcie za moją nie wiedzę :wink4:

właśnie o taką odpowiedź mi chodziło :) czyli mógłbym zrobić to samo co zrobił qwerty :naughty: znaczy się oddać lamy w jego ręce :decayed:

I w Bixenonie jest wieksza soczewka wiec na mijania tez powinny lepiej swiecic

Opublikowano

no tak :oops:

http://xenon-przetwornice.pl/xenon-a-bixenon[br]Dopisany: 02 Luty 2012, 15:35_________________________________________________

Panowie spokojnie, nie trzeba od razu wszystkiego wiedzieć.

W bixenonach jest jeden palnik xenonowy, a włączenie długich powoduje otwarcie takiej przesłonki w soczewce i światło pada inaczej.

Dodatkowo masz gratis miejsce w lampie na dzienne H4 ;)

wybaczcie za moją nie wiedzę :wink4:

właśnie o taką odpowiedź mi chodziło :) czyli mógłbym zrobić to samo co zrobił gwerty :naughty: znaczy się oddać lamy w jego ręce :decayed:

I w Bixenonie jest wieksza soczewka wiec na mijania tez powinny lepiej swiecic

To zauważyłem w fotostory gwerty :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...