Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie przedniej szyby podgrzewanej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy ktoś ma rabaty w ASO lub jest wstanie zakupić podgrzewaną szybę w "normalnych" pieniądzach? Mnie w ASO powiedzieli 4300 zł brutto. Ja rozumiem że jest to drogi bajer, ale aż tak? Ja nie mam rabatów ASO a jak wspomniałem o rabacie, to powiedzieli że nie udzielają na tego typu elementy :(

Opublikowano
W dniu 7.01.2019 o 15:58, GregoryFx napisał:

Witam, czy ktoś ma rabaty w ASO lub jest wstanie zakupić podgrzewaną szybę w "normalnych" pieniądzach? Mnie w ASO powiedzieli 4300 zł brutto. Ja rozumiem że jest to drogi bajer, ale aż tak? Ja nie mam rabatów ASO a jak wspomniałem o rabacie, to powiedzieli że nie udzielają na tego typu elementy :(

Ja mam ale po rabacie też nie będzie to tani gadżet. Cena na pewno będzie ponad 3 tyś.

Opublikowano

Pany jaki kod ma podgrzewana przednia szyba ? 

Opublikowano
6 minut temu, Norbas napisał:

Pany jaki kod ma podgrzewana przednia szyba ? 

4GQ 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 30.06.2010 o 19:34, wrclaguna napisał:

Jezeli zmierzona rezystancja jest mniejsza niz ok. 1,5 (zwarcie) lub wieksza niz ok. 3,3 (przerwa lub rezystancja przejscia), sterownik ogrzewania przedniej szyby nie włacza ogrzewania lub je wyłacza.

 

Panowie założyłem grzana szybę  po kilku latach (instalacja była ori) i mam problem po zakodowaniu  nowego klimatronika z końcówką BR (wymieniony na z B7 z czujnikiem powietrza)  na VAGU

 

beztytulu37.png
IMAGESHACK.US

Store and share all of your images @ IMAGESHACK.com

 

pojawia się  wartość po włączeniu 10 i na zmianę 11.

Tak jak by było za niskie napięcie ale napięcie na aku jest ok a ładowanie 14,1  14,2

Zmierzyłem rezystancję szyby i ma około 3.5 ohma 

Czy to problem faktycznie napięcia na sterowniku czy rezystancji szyby ?

 

Opublikowano

Ktoś uruchomił taką szybę na klimatroniku z B7?

 

Ewentualnie może komuś udało się odpalić szybę z rezystancją większą niż 3 ohmy ??

Opublikowano (edytowane)
W dniu 28.01.2020 o 20:38, Robero321 napisał:

Ktoś uruchomił taką szybę na klimatroniku z B7?

 

Ewentualnie może komuś udało się odpalić szybę z rezystancją większą niż 3 ohmy ??

Myślę, że nie powinno być problemu z klimatornikiem z B7.

Ale jak będę miał oba auta w domu i  znajdę chwilę, to postaram się to sprawdzić.

 

Działa z klimatornikiem z B7 na 100 %. 

Przyponialo mi się, że mam znajomego co ma włożony klimatronik  B7, dokladałm mu przekaźnik, żeby tylna grzała. 

Edytowane przez Bromchit
Opublikowano

Ujnia totalna Klimatronik zakodowany a szyba ma 3.6 ohma i się nie uruchamia grzanie...

Wszystko wskazuje że zakupiona szyba jest zwalona..

Opublikowano

Mam podgrzewaną i akustyczną przednią szybę, wraz ze sterownikiem i wiązką, ile to warte? :) caly komplet

Opublikowano
W dniu 4.02.2020 o 12:58, Robero321 napisał:

Ujnia totalna Klimatronik zakodowany a szyba ma 3.6 ohma i się nie uruchamia grzanie...

Wszystko wskazuje że zakupiona szyba jest zwalona..

Sprawdź napięcie czy pojawia się wtedy gdy zalaczasz pod warunkiem,  że są spełnione warunki. Możesz po prostu równolegle połączyć rezystancje 5ohm przez co rezystancja zastępcza będzie wynosić 2.05ohm. dzięki temu oszukasz komputer/sterownik 

Opublikowano
23 minuty temu, black_edition napisał:

Sprawdź napięcie czy pojawia się wtedy gdy zalaczasz pod warunkiem,  że są spełnione warunki. Możesz po prostu równolegle połączyć rezystancje 5ohm przez co rezystancja zastępcza będzie wynosić 2.05ohm. dzięki temu oszukasz komputer/sterownik 

Napicie na szybę czy wysterowanie na klimatronik ?

Opublikowano

Na szybę tylko pamiętaj że tam jest przemienne napięcie 

Opublikowano

Nie wiem czy to dobry pomysł, sprawna szyba to 2.6-2.7, tak jak chłopaki na początku pisali, wszystko co powyżej oznaczało gdzieś przepalony układ, która ten opór zmniejszał, na moje takie drutowanie to ryzyko że zjara się całkowicie przednia szyba, bo napięcie pójdzie 1000W na taką szybę i układ tego nie wytrzyma.

Opublikowano (edytowane)

Nie musi podłączać szyby wystarczy ze damy sztuczne obciążenie o tej rezystancji i odpowiedniej mocy . Do tego  po stronie wtórnej możemy dać ewentualnie bezpiecznik 

Edytowane przez black_edition
Opublikowano

No nie wiem, na moje to ryzykowne dość, a szyba jak pełnej mocy nie ma to dużo różnicy nie zrobi pomiędzy standardowym odmrażaniem nawiewu.

W pierwszym poście jest, że nowa szyba ma 2.6, a górna granica to 3.3, później przetwornica nie daje prądu żeby nic nie zniszczyć.

Opublikowano

Skąd w ogóle autor tematu ma takie informacje na temat szyby. Są jakieś zeszyty serwisowe?

Niestety przy urządzeniach które działają w odpowiednich warunkach należy zapewnić odpowiednie procedury . Możliwe też że jakiś warunek jeden moze być nie spełniony stąd nie załącza . Trzeba wykonac pomiary 

Opublikowano

Opisał że z instrukcji, ale czy z systemu ELSA czy czegoś innego to nie wiem. Kolega Roberto musiał by pierwsze trzy strony przeczytać, tam jest dokładnie opisane gdzie i jak mierzyć aby zdiagnozować wadliwą szybę lub układ zasilania.

Opublikowano

Warunki brzegowe poza rezystancja szyby są spełnione...Cały wątek przeczytałem ze dwa razy a pierwsze strony o wiele razy więcej...

Rezystancja zastępcza hmmm można ją  zastosować ale sterownik spali ją po kilku sekundach.. ale przynajmniej będzie wiadomo że idzie napięcie na szybę..

Opublikowano

Nie pod warunkiem że zastosujesz rezystancje o odpowiedniej mocy

Opublikowano

To znaczy jakiej ?

Takiej jaka ma szyba przecież ona ma moc idącą w kW z tego co się orientuje to rezystor musiał by być kolosalny chyba że się mylę?.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...