GregoryFx Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Witam, czy ktoś ma rabaty w ASO lub jest wstanie zakupić podgrzewaną szybę w "normalnych" pieniądzach? Mnie w ASO powiedzieli 4300 zł brutto. Ja rozumiem że jest to drogi bajer, ale aż tak? Ja nie mam rabatów ASO a jak wspomniałem o rabacie, to powiedzieli że nie udzielają na tego typu elementy
bombel8407 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Opublikowano 8 Stycznia 2019 W dniu 7.01.2019 o 15:58, GregoryFx napisał: Witam, czy ktoś ma rabaty w ASO lub jest wstanie zakupić podgrzewaną szybę w "normalnych" pieniądzach? Mnie w ASO powiedzieli 4300 zł brutto. Ja rozumiem że jest to drogi bajer, ale aż tak? Ja nie mam rabatów ASO a jak wspomniałem o rabacie, to powiedzieli że nie udzielają na tego typu elementy Ja mam ale po rabacie też nie będzie to tani gadżet. Cena na pewno będzie ponad 3 tyś.
Norbas Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 Pany jaki kod ma podgrzewana przednia szyba ?
Robero321 Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 6 minut temu, Norbas napisał: Pany jaki kod ma podgrzewana przednia szyba ? 4GQ 1
Robero321 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 W dniu 30.06.2010 o 19:34, wrclaguna napisał: Jezeli zmierzona rezystancja jest mniejsza niz ok. 1,5 (zwarcie) lub wieksza niz ok. 3,3 (przerwa lub rezystancja przejscia), sterownik ogrzewania przedniej szyby nie włacza ogrzewania lub je wyłacza. Panowie założyłem grzana szybę po kilku latach (instalacja była ori) i mam problem po zakodowaniu nowego klimatronika z końcówką BR (wymieniony na z B7 z czujnikiem powietrza) na VAGU ImageShack - beztytulu37.png IMAGESHACK.US Store and share all of your images @ IMAGESHACK.com pojawia się wartość po włączeniu 10 i na zmianę 11. Tak jak by było za niskie napięcie ale napięcie na aku jest ok a ładowanie 14,1 14,2 Zmierzyłem rezystancję szyby i ma około 3.5 ohma Czy to problem faktycznie napięcia na sterowniku czy rezystancji szyby ?
Robero321 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Ktoś uruchomił taką szybę na klimatroniku z B7? Ewentualnie może komuś udało się odpalić szybę z rezystancją większą niż 3 ohmy ??
Bromchit Opublikowano 29 Stycznia 2020 Opublikowano 29 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 28.01.2020 o 20:38, Robero321 napisał: Ktoś uruchomił taką szybę na klimatroniku z B7? Ewentualnie może komuś udało się odpalić szybę z rezystancją większą niż 3 ohmy ?? Myślę, że nie powinno być problemu z klimatornikiem z B7. Ale jak będę miał oba auta w domu i znajdę chwilę, to postaram się to sprawdzić. Działa z klimatornikiem z B7 na 100 %. Przyponialo mi się, że mam znajomego co ma włożony klimatronik B7, dokladałm mu przekaźnik, żeby tylna grzała. Edytowane 30 Stycznia 2020 przez Bromchit
Robero321 Opublikowano 4 Lutego 2020 Opublikowano 4 Lutego 2020 Ujnia totalna Klimatronik zakodowany a szyba ma 3.6 ohma i się nie uruchamia grzanie... Wszystko wskazuje że zakupiona szyba jest zwalona..
JawoR36 Opublikowano 6 Lutego 2020 Opublikowano 6 Lutego 2020 Mam podgrzewaną i akustyczną przednią szybę, wraz ze sterownikiem i wiązką, ile to warte? caly komplet
black_edition Opublikowano 7 Lutego 2020 Opublikowano 7 Lutego 2020 W dniu 4.02.2020 o 12:58, Robero321 napisał: Ujnia totalna Klimatronik zakodowany a szyba ma 3.6 ohma i się nie uruchamia grzanie... Wszystko wskazuje że zakupiona szyba jest zwalona.. Sprawdź napięcie czy pojawia się wtedy gdy zalaczasz pod warunkiem, że są spełnione warunki. Możesz po prostu równolegle połączyć rezystancje 5ohm przez co rezystancja zastępcza będzie wynosić 2.05ohm. dzięki temu oszukasz komputer/sterownik
Robero321 Opublikowano 7 Lutego 2020 Opublikowano 7 Lutego 2020 23 minuty temu, black_edition napisał: Sprawdź napięcie czy pojawia się wtedy gdy zalaczasz pod warunkiem, że są spełnione warunki. Możesz po prostu równolegle połączyć rezystancje 5ohm przez co rezystancja zastępcza będzie wynosić 2.05ohm. dzięki temu oszukasz komputer/sterownik Napicie na szybę czy wysterowanie na klimatronik ?
black_edition Opublikowano 8 Lutego 2020 Opublikowano 8 Lutego 2020 Na szybę tylko pamiętaj że tam jest przemienne napięcie
Langista Opublikowano 8 Lutego 2020 Opublikowano 8 Lutego 2020 Nie wiem czy to dobry pomysł, sprawna szyba to 2.6-2.7, tak jak chłopaki na początku pisali, wszystko co powyżej oznaczało gdzieś przepalony układ, która ten opór zmniejszał, na moje takie drutowanie to ryzyko że zjara się całkowicie przednia szyba, bo napięcie pójdzie 1000W na taką szybę i układ tego nie wytrzyma.
black_edition Opublikowano 8 Lutego 2020 Opublikowano 8 Lutego 2020 (edytowane) Nie musi podłączać szyby wystarczy ze damy sztuczne obciążenie o tej rezystancji i odpowiedniej mocy . Do tego po stronie wtórnej możemy dać ewentualnie bezpiecznik Edytowane 8 Lutego 2020 przez black_edition
Langista Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 No nie wiem, na moje to ryzykowne dość, a szyba jak pełnej mocy nie ma to dużo różnicy nie zrobi pomiędzy standardowym odmrażaniem nawiewu. W pierwszym poście jest, że nowa szyba ma 2.6, a górna granica to 3.3, później przetwornica nie daje prądu żeby nic nie zniszczyć.
black_edition Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 Skąd w ogóle autor tematu ma takie informacje na temat szyby. Są jakieś zeszyty serwisowe? Niestety przy urządzeniach które działają w odpowiednich warunkach należy zapewnić odpowiednie procedury . Możliwe też że jakiś warunek jeden moze być nie spełniony stąd nie załącza . Trzeba wykonac pomiary
Langista Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 Opisał że z instrukcji, ale czy z systemu ELSA czy czegoś innego to nie wiem. Kolega Roberto musiał by pierwsze trzy strony przeczytać, tam jest dokładnie opisane gdzie i jak mierzyć aby zdiagnozować wadliwą szybę lub układ zasilania.
Robero321 Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 Warunki brzegowe poza rezystancja szyby są spełnione...Cały wątek przeczytałem ze dwa razy a pierwsze strony o wiele razy więcej... Rezystancja zastępcza hmmm można ją zastosować ale sterownik spali ją po kilku sekundach.. ale przynajmniej będzie wiadomo że idzie napięcie na szybę..
black_edition Opublikowano 10 Lutego 2020 Opublikowano 10 Lutego 2020 Nie pod warunkiem że zastosujesz rezystancje o odpowiedniej mocy
Robero321 Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 To znaczy jakiej ? Takiej jaka ma szyba przecież ona ma moc idącą w kW z tego co się orientuje to rezystor musiał by być kolosalny chyba że się mylę?.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się