slo Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 po super, o to mi chodziło. Weszło mi ostatnio 63L i zgłupiałem Dziękuję za rozwianie wątpliwości
Bieniek Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Zalane pod korek.Trasa 170km,reszta miasto na niedogrzanym silniku(lapal temp 90C chwile przed postojem).Srednio delikatna jazda.rezerwa zapalila sie przy 610km. Srednie kolo 9l. Wydaje mi sie,ze wynik calkiem ok.
siemasz007 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Dojazd na studia (Wodzisław Śląski - Katowice ok 65 w jedna strone) pierwsze 7 km na niedogrzanym silniku. Spalanie w trasie 5,5-6 w mieście 7-9 . Srednia 6,8 wg FiS. Jazda po okolicy od 6 litrów wzywż. Z tym, że cieknie mi zaworek przy filtrze paliwa, zdarzało się wam coś podobnego ? Silnik 1.9 AWX. A i najważniejsze, jak sprowadzałem samochód, jechałem około 300 km na niemieckim paliwie pokazywał 5.1 w trasie do 120km/h. Na Polskim przy podobnych prędkościach poniżej 5.5 nie potrafi zejść.
skrab Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Dojazd na studia (Wodzisław Śląski - Katowice ok 65 w jedna strone) pierwsze 7 km na niedogrzanym silniku. Spalanie w trasie 5,5-6 w mieście 7-9 . Srednia 6,8 wg FiS. Jazda po okolicy od 6 litrów wzywż. Z tym, że cieknie mi zaworek przy filtrze paliwa, zdarzało się wam coś podobnego ? Silnik 1.9 AWX. A i najważniejsze, jak sprowadzałem samochód, jechałem około 300 km na niemieckim paliwie pokazywał 5.1 w trasie do 120km/h. Na Polskim przy podobnych prędkościach poniżej 5.5 nie potrafi zejść. Musisz wymienić oring albo cały ten plastik co wchodzi do filtra ja najmniejsze spalanie miałem 5,3 w trasie przez wiochy
YOGI3000 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 AVF po modzie: trasa 5-6 zalezy od nogi,bagarzu itd miasto 7-8 też zależy... przy mrozach -20 dochodziło w mieście do 9 ostatnio trasa WMA-ŚLĄSK-WMA, jak była mozliwośc to nie schodziło poniżej 110km/h a nawet i wiecej, 4 chłopów na pokładzie, zalałem do pełna i zrobiłem 1100km do rezerwy czyli ok 5.6-5.7l/100 czyli wszystko norma
zaku2_88 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Witam kolegów mam takie pytanko co do spalania w ślniczku jak w profilu a więc czy nie za dużo pali? Dla przykładu tankuję autko na rezerwie(zaraz po zapaleniu) za 100 zł Verva 98 i przejeżdżam tylko 100 km (w aktualnych warunkach pogodowych) po mieście krótkie dystanse, co myślicie o moim spalaniu? Mi się wydaje, że trochę dużo pali
pastaldo Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Witam kolegów mam takie pytanko co do spalania w ślniczku jak w profilu a więc czy nie za dużo pali? Dla przykładu tankuję autko na rezerwie(zaraz po zapaleniu) za 100 zł Verva 98 i przejeżdżam tylko 100 km (w aktualnych warunkach pogodowych) po mieście krótkie dystanse, co myślicie o moim spalaniu? Mi się wydaje, że trochę dużo pali jak chcesz mieć realne spalanie to wlej do pełna pod korek, przejedź przynajmniej z 300km i dolej do pełna po0d korek. Rezerwa nigdy nie włacza sie idealnie w tym samym miejscu. Ma na to wpływ np jazda pod górke z górki itp.
YOGI3000 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Witam kolegów mam takie pytanko co do spalania w ślniczku jak w profilu a więc czy nie za dużo pali? Dla przykładu tankuję autko na rezerwie(zaraz po zapaleniu) za 100 zł Verva 98 i przejeżdżam tylko 100 km (w aktualnych warunkach pogodowych) po mieście krótkie dystanse, co myślicie o moim spalaniu? Mi się wydaje, że trochę dużo pali wiec wychodzi ok 16/100, to chyba jednak troche za duzo, zależy jeszcze jak jeździsz. A jak było wcześniej, ile palił? Zatankuj za 200zł i zobacz czy zrobisz 200km.
zaku2_88 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Właśnie jeżdżę w miarę oszczędnie to znaczy kręcę go do 2500 tys czasem do 3000 z racji, że tak pali dużo tylko nie zdąża się rozgrzać do 90 łapie tak do 70(chodzi mi o krótkie odcinki bo na dłuższym spokojnie wchodzi na 90 także termostat w porządku). Zastanawiam się czy to niskie temperatury tak wpływają na to? [br]Dopisany: 22 Luty 2012, 18:24_________________________________________________Dodam jeszcze, że sugeruje się też ile pokazuje paliwa skala w dodatku na płaskim terenie chyba powinno być wiarygodnie.
matyss___ Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 tydzien temu robiłem trase Jelenia Góra-Bolesławiec (jadąc praktycznie za tirami, zakrety nie ma jak wyprzedzac)i reszta obwodnice : Nowa sól , Zielona Góra , Gorzów wlk, szczecin ...jechałem 4:20min 360km trasa ...auto zalane po korek i po przejechaniu 360km wlałem 22 litry tez po korek czyli 6litrów...przy czym po obwodnicach jechałem 140-160 na skrzyni 5 biegowej obroty ok 3 tys auto z napędem quattro z AFN .... co o tym sadzicie??? aaa spowrotem ze szczecina poleciałem do poznania i z posnania przez głogów, lubin , legnice do jeleniej góry i mam na budziku 700km a w baku jeszzce grubo ponad 1/3cia baku wiec spokojnie do 1100km dociagne
Raf_kk Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 No to nie masz się czego wstydzić jeżeli pali Ci szóstkę. Ja w AFN-ie bez Q mając tryb 70% trasa 30% miasto robię przeważnie 1200km na baku. W trasie 100-120, czasem jak się jakiś AFNik podczepi to spalamy nagar z układu:D W mieście nie ma jak pogonić, więc nazwijmy to jazdą w okolicach 70km/h. Rekord miałem w zeszłym miesiącu tzn. przy 1286km włączyła się rezerwa...pistolet odbił przy 56,5 litrach:D co daje ~~4,5 l/ 100. Czyli 80-20 trasa i bez AFN-a na ogonie:) W baku z reguły VERVA, bo Vpower diesel na shellu to przegięcie 6,19/l...pozdrawiam:hi:
matyss___ Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 a no zapomniałem dodac ze paliwo to diesel ultimatum z bp za 6.02zł
Jara7 Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Witam!!! - sprawdziłem ostatnio w miesiącu lutym, temperatury zdecydowanie ujemne i po zatankowaniu shell v-power diesel do pełna wyszło mi 7,8l / 100km - 50% trasa jazda na tempomacie prędkość ekonomiczna i 50% miasto jazda normalna - audi a4 b7 brd 170km - mam dwa problemy, które mogą też wpływać na spalanie tzn ciężkie odpalanie oraz dymienie na szaro do momentu osiągnięcia temperatury 90st. (świece lub wtryski, a może coś innego - do sprawdzenia) - proszę o porównanie z innymi BRD, gdyż wydaje mi się troszkę za dużo. pozdrawiam
brutus_szczecin Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 B5 Avant 00' ARM 2.8 V6 193ps/280nm manual warunki: temperatury od -15 do -4 celsjego teren: płaski,miejski tryb jazdy: raczej ciągły ruch: umiarkowany dynamika: srednie przyspieszanie (ale do 2.500 - 3000) dało orientacyjny wynik na poziomie -> od 14-16 ltr (krótkie trasy) -> od 10-12 ltr (ekonomicznie dłuższe krążenie po mieście)
skrab Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Ja na baku robię 1100km cykl mieszany fis pokazuje 6,3l
Kuklex Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Witam Mój smoczek (ARM 1.6) przy cyklu mieszanym (40% miasto) ale cały czas jazda z prędkością 60-80km (cały czas dwupasmówki, rzadko korki), na trasie raczej delikatnie, do 120km/h pali: przy delikatnej jeździe (do 2.5k rpm) zrobię max 540km, czyli spalanie jakieś 9.5l przy trochę ostrzejszej jeździe (czasami do 3.5k rpm, czasami do 5k rpm, ale rzadko) zrobię 480km czyli pali jak nic 10.5(?) Pokazywał mi błąd 00537 (Lambda sensor control), więc wymieniłem lambdę i jest trochę lepiej (wcześniej palił 14l na wyższych obr) ale nadal wydaję mi się że dużo pali. Kolega konus powiedział mi że jemu pali 9l ale on jeździ na 19" a ja ledwo na 195/65/15. Rozumiem że 1.6, że ciężka buda ale kolega paskiem 2.0 ma podobne wyniki a inny pakiem z AHLem mówi że pali mu 8-9l. Czy to normalne spalanie czy może da się coś z tym zrobić?
agaa2222 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 B6; 1,9 TDi 116 KM, 2004, trasa PL-Francja / 1700 km/ srednie spalanie 5,6 - 5,7 - predkosci 110 - 160, (zasieg 1150 km) trasa E75 do Gdańska, 600 km, średnie spalanie 5,4 - predkosci 90-120 (zasieg 1200 km) tylko miasto, srednie spalanie wiosna, lato, jesien - 6,5 - 7,5 - predkosci 0 - 70 km, (zasieg jakies 950km) zima i mroz - 8-9 l przy zimnym silniku (krótkie odcinki) Za kazdym razem zostaje ok 5 l w rezerwie czyli powyzszy przebieg dla 65 litrów. pozdrawiam
Kaiser26 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Moja A4 b6 3.0 FWD Multitronic : - na benzynie pełny bak 70l średnio 750-800km (moje minimalnie 7,5/100 maks przy 250/h 16/100) - na gazie butla 42 litry wchodzi średnio 400km (moje minimalnie 8.5/100 maks przy 250/h 16-18/100)
trzeciaq Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 a4 b6 1.9tdi 183km po programie i turbo 2.0 cacha, 1040km i jeszcze jechał na pełnym baku śr.wyszło 5.4l/100km
guerrero Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 wczoraj w trasie udalo mi sie spalic wg fisa 5.9l. max obroty do 2.5tys, ale trudno sie tak jedzie , a ogolnie srednie spalanie 7-8l i ciezko uwiezyc jak komus po miescie pali 6l silnik 1.9tdi afv 130ps, mysle nad programem, ale zastanawiam sie czy spalanie skoczy duzo do gory? Jak ktos cos wie na ten temat to prosze o info
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się