Kierownik Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Grubo ... Jak bedzie gotowy chce przewiezienia ! ! ! :kox:
Gobi Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Przez 20 minut zastanawiałem się co napisać... nadal nie wiem. więcej zdjęć !! !
cowboy Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 przyszły wloty z hameryki niebieski odcień daje folia zabezpieczająca 2 czarne frontowe to w przedni spojler dla chłodzenia hamulcy mam wersje na pojedynczy i podwójny wlot 3 calowy do tego chyba zapodam zwykle rury spiro z polurietanu o grubszej sciance 0,7mm ?: http://allegro.pl/przewod-waz-techniczny-poliuretan-fi-80-i1432734699.html[br]Dopisany: 08 Luty 2011, 20:43_________________________________________________cambery skonczone, zobaczymy jak to zadziała po wspawaniu w kielichy
variocustoms Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Projekt mega życzę kosmicznych osiągów
cowboy Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Opublikowano 15 Marca 2011 cambery juz poprawione, z jeszcze jednym ulepszeniem ale bedą wspawane dopiero jak auto stanie na gwincie na docelowym kole obecenie auto się skrobie od spodu i obspawuje podłoga cały czas mam zagwozdke co do kół 17 cali... ale coraz blizej jestem jakis 5 ramiennych compomotive lub cos w tym stylu 8Jx17 i ET w okolicach -5 i wtedy nie trzeba dystansu muszą być jeszcze poszerzone wnęki nadkoli żeby weszły z takim odsadzeniem sliki 235/610/17 tu troche widać o co chodzi - koło 205/45/16 czyli kolejny mój wymysł... ale stwierdziłem robić raz a porządnie, po pierwsze widać seryjne nadkole spod poszerzki a po drugie duże koło na małym ET / dystansie bedzie obcierać przy skręcie, albo wręcz w ogóle nie wejdzie.. poszerzka i tak załatwia temat a ja chce isc w 17 cali z uwagi na: - dostępność slickow - hebel 345/30 - planuje dać większe tarcze pod nowe zaciski zakupiłem sobie taki komplecik DEFI ten display o tyle fajny ze mozna na nim wyswietlac prędkość oraz temperatury wody, oleju, cisnienie oleju, egt i daje warningi niestety nie udało mi sie wylicytować czujników temperatury i cisnienia oleju z DEFU... wiec kombinuje moze jakieś inne czujniki bedą współpracować z centralką DEFI i tym displayem ? moze z Greddy albo nawet autogauge ?? dokupiłem tez drugi identyczny zegar EGT Greddy - jednak zrobie pomiar z 2 seryjnych nkolektorów 3-1 i bedzie 2xEGT z cylindrów 1,2,3 oraz oddzielnie z 4,5,6 do tego na bieząco AFR z LC-1 na wyswietlaczu standalone'a co jeszcze, aha dokupiłem przekładke do silnika R32, bo trzeba powoli sie za niego brać i kompletować graty
variocustoms Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 szeeeeroko idziesz z tym modzeniem
Tomson Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 jestem pełen podziwu dla Ciebie człowieku szacunek szacunek i jeszcze raz szacunek wymiatasz, a projekt moim zdaniem najlepszy na forum (chyba dlatego, że lubię klasykę :gwizdanie:) pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszych pracach!!!
Gobi Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 no faktycznie... bardzo klasyczne to auto będzie :decayed:
cowboy Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 auto się robi.... tzn jest walka z rdzą zrobiona została obrotnica na której powieszono budę i zostało całe wyczyszone od spodu i obspawane mimo niezłego stanu budy poliftowej (ocynk) wyszło pare miejsc do naprawy ale jak sie odbudowuje od podstaw to niestety schodzi z pierdołami a było wstawić silnik i heja do przodu jakies tam fotki w trakcie prac, na razie nie ma co pokazywać, teraz głównie blacharka... ale przynajmniej doł auta bedzie zamkniety na TIP TOP ciekawostka moze dla niektorych, chyba największy zacisk 4 tłoczkowy pod tarcze 330/32 wpasowany w BBS RC307 (standard audi A4/A6) i jeszcze jest luz, wiec 345 tez moze wejdzie sprzedałem koła 16 cali i bedą 17 ale o tym wkrótce... [br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 07:45_________________________________________________doszły nowe felgi, zmieniłem jednak na 17 cali zależało mi na compomotive MO do mojego audi ze względów historycznych - ze względu na sport quattro - choć chyba w oryginale były speedline'y http://www.ihle-motorsport.de/likecms.php?site=index.html&dir=&nav=39&siteid=45&sp=1 co do samych felg All Compomotive Motorsport wheels are manufactured from special primary heat treated, age hardened aluminium alloy & benefit from reinforced rim edges. kolega z forum audi B2 napisał: speedline-stop magnezowy ALSi11MgMn plus obrobka cieplna opatentowana H.T.C(odlewanie przy wiekszej niz standardowa temperaturze,nagle ochladzanie i dalsza obrobka cieplna)repliki compomotive MO - akurat MO posiadaja certyfikat zatwierdzajacy ze wymiary i stop zastosowany jest taki sam jak w ori speedlinach (ALSi11MgMn) tak więc zakupiłem 2 komplety felg compomotive MO1776 7,5Jx17 ET38 niestety potwierdziła się opinia że dość łatwo schodzi farba ale na razie nie bede ich odnawiał .. co na szybko stwierdziłem: - średnica wewnętrzna bębna w miejscu gdzie jest tarcza około 41cm podczas gdy BBS ma około 40cm, czyli powinna wejść tarcza 345mm - gniazda pod śruby / nakrętki sa wstawione stalowe - nie są lekkie ale za to wyglądają pancernie wheelweight.net podaje 10,1kg... po południu zważe dokładnie i poprzymierzam sobie tarcze 330 żeby porównać z BBSem
turdzi Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Cowboy , fela piekna, ale czego sie spodziewac compo to klasyka , a wcoraj grzebalem troche w necie i znalazem cos takiego: http://www.audituningmag.com/audi-80-gt-from-dream-to-reality-by-chance/ koncepcja troszke ina ale klimat podoby.Piekne
sokolnh Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 front jak u mnie szkoda że zderzak będę musiał założyć bo tak wygląda lepiej
cowboy Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Cowboy , fela piekna, ale czego sie spodziewac compo to klasyka , a wcoraj grzebalem troche w necie i znalazem cos takiego: http://www.audituningmag.com/audi-80-gt-from-dream-to-reality-by-chance/ koncepcja troszke ina ale klimat podoby.Piekne hehe widziałem to tez wczoraj na fejsbuku poszerzki spokojnie pasują do coupe u mnie tez bedą w spojlerze wloty do chłodzenia hamulców zwazyłem felgi BBS RC326 z audi A4/A6 7,5Jx17 Compomotive MO1776 7,5Jx17 - jednak cięzsza niz dane w internecie ale za to widac róznice w budowie jak to sie przekłada na wymiary - BBS 39,5cm compomotive 41cm tarcza 330 w feldze 17 cali z luzem - powinna wejsc 345 a moze nawet 350mm z zaciskiem Brembo
mgtan Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 kurde, przyziemni ludzie tam skrobią pocichu gwint KW czy jakieś tam hamulcez S4 i programu w "dizlu" a Ty Kolego idziesz szeroko... gratuluje pomysłu i wytrwałości i czekamy na premiere napewno wiele osób bedzie chciało to cudo zobaczyć pozwodzenia
cowboy Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 hehe no i pochwale sie nową rzeczą do R32 turbo trzeba porządną skrzynie od 2 lat badam temat, a dzisiaj u Olozwirskiego poskręcaliśmy wszystko do kupy chodzi mianowicie o skrzynie nowego typu 0B z dyfrem w dzwonie ale na poczatek trochę teorii tak wygląda położenie półosi silnik jest cofnięty o 15cm tak to wygląda w srodku sprzegło przy okazji doszły nowe tarcze 345/32 - porównanie z felgą z golfa 13 cali ledwo weszło z big zaciskiem brembo w felge 17 cali spasowanie tego wymagało wielu przeróbek, zmian i kombinacji ale się udało, dzieki temu silnik konczy sie w odległości 50cm od środka przednich połosi !!! dla porównania sam blok 2.2T ma 51cm a gdzie jeszzce dzwon skrzyni tak wygląda to po skręceniu dodam że nie jest to "zwykła" skrzynia typu 0B ta jest specyficzna bo: - jest produkcji GETRAGa, większość VAG - Kassel - ma potrójne synchronzatory na biegach 1-2 - ma podwójne synchronizatory na biegach 3-6 - seryjnie ma znosic 500NM, czyli pewnie zniesie 800-1000 NM - seryjnie ma torsena 40/60 40% momentu na przednią oś / 60% na tylnia oś oczywiście jest na grubym wałku i wyglda potężnie, waży 85kg ciekawostką jest tez dość niezwykłe sprzegło, które ma 2 tarcze ! i tez podejrzewam że wtrzyma 750NM bez problemu tak więc mam teraz w koncu skrzynię która poprawi rozkład mas, która swietnie i lekko zmienia biegi, która nie klęknie przy upalaniu i dystrubuje wiecej momentu na tył
mgtan Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Stary.... miażdzy dupe.... :notworthy: kopara opada... gratuluje zawziętości i 3mam kciuki za projekt... kibicuje zaciekle.
cowboy Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 dobrałem najmocniejszą skrzynie i sprzeglo, wiec teraz jestem spokojny o napedy w sumie to chyba pierwszy na swiecie silnik R32 + skrzynia 0B nie powiem kosztowało mnie to kupę czasu, kasy, przeróbek kombinacji ale jak to mówią research & development to podstawa nowe audi z tymi skrzyniami mają rozkład mas 51/49 wiec licze ze bedzie nieźle i w koncu to B2 bedzie jakoś skręcac w połaczeniu z innymi modami przy okazji wrzuce jak sprzegło dwutarczowe jest zbudowane i ciekawostka przełożenia i prędkości od max boostu do odcinki w róznych wersjach (na koncu jest 7800 ale prędkości są podane dla 8000 rpm
turdzi Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Niezle , dlatego uwazam ze jest kolosalna roznica w prowadzeniu w nowej platformie A4 B8 i A5 , w stosunku do wczesniejszych audi.Czuc to od razu na pierwszym zakrecie. Od czego ta skrzynia ?
Flyer Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 cowboy, czyli spokojnie bedziesz startowal z 2 biegu MEGA!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się