Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 3.2 VR6 24V turbo projekt !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coraz lepiej się zapowiada :good:

Opublikowano

Grubo ... :notworthy:

Jak bedzie gotowy chce przewiezienia ! ! ! :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

Przez 20 minut zastanawiałem się co napisać... nadal nie wiem. :shocked:

więcej zdjęć !! ! :wink4:

Opublikowano

przyszły wloty z hameryki ;)

wloty1.jpg

niebieski odcień daje folia zabezpieczająca

2 czarne frontowe to w przedni spojler dla chłodzenia hamulcy

mam wersje na pojedynczy i podwójny wlot 3 calowy

do tego chyba zapodam zwykle rury spiro z polurietanu o grubszej sciance 0,7mm ?:

http://allegro.pl/przewod-waz-techniczny-poliuretan-fi-80-i1432734699.html[br]Dopisany: 08 Luty 2011, 20:43_________________________________________________cambery skonczone, zobaczymy jak to zadziała po wspawaniu w kielichy

camb1.jpg

camb2.jpg

Opublikowano
:notworthy: :notworthy: :notworthy:
Opublikowano

cambery juz poprawione, z jeszcze jednym ulepszeniem ale bedą wspawane dopiero jak auto stanie na gwincie na docelowym kole

obecenie auto się skrobie od spodu i obspawuje podłoga

cały czas mam zagwozdke co do kół 17 cali... ale coraz blizej jestem jakis 5 ramiennych compomotive lub cos w tym stylu 8Jx17 i ET w okolicach -5 i wtedy nie trzeba dystansu

muszą być jeszcze poszerzone wnęki nadkoli żeby weszły z takim odsadzeniem sliki 235/610/17

tu troche widać o co chodzi - koło 205/45/16

koloih.jpg

czyli kolejny mój wymysł... ale stwierdziłem robić raz a porządnie, po pierwsze widać seryjne nadkole spod poszerzki a po drugie duże koło na małym ET / dystansie bedzie obcierać przy skręcie, albo wręcz w ogóle nie wejdzie..

poszerzka i tak załatwia temat a ja chce isc w 17 cali z uwagi na:

- dostępność slickow

- hebel 345/30 - planuje dać większe tarcze pod nowe zaciski

zakupiłem sobie taki komplecik DEFI

ten display o tyle fajny ze mozna na nim wyswietlac prędkość oraz temperatury wody, oleju, cisnienie oleju, egt i daje warningi

defim.jpg

niestety nie udało mi sie wylicytować czujników temperatury i cisnienia oleju z DEFU... wiec kombinuje moze jakieś inne czujniki bedą współpracować z centralką DEFI i tym displayem ?

moze z Greddy albo nawet autogauge ??

dokupiłem tez drugi identyczny zegar EGT Greddy - jednak zrobie pomiar z 2 seryjnych nkolektorów 3-1

i bedzie 2xEGT z cylindrów 1,2,3 oraz oddzielnie z 4,5,6

do tego na bieząco AFR z LC-1 na wyswietlaczu standalone'a

gredy.jpg

co jeszcze, aha dokupiłem przekładke do silnika R32, bo trzeba powoli sie za niego brać i kompletować graty ;)

przekladka.jpg

Opublikowano

jestem pełen podziwu dla Ciebie człowieku :hi: szacunek szacunek i jeszcze raz szacunek :good: wymiatasz, a projekt moim zdaniem najlepszy na forum (chyba dlatego, że lubię klasykę :gwizdanie:) pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszych pracach!!! :good:

Opublikowano

no faktycznie... bardzo klasyczne to auto będzie :decayed: :decayed:

Opublikowano

auto się robi.... tzn jest walka z rdzą

zrobiona została obrotnica na której powieszono budę i zostało całe wyczyszone od spodu i obspawane

mimo niezłego stanu budy poliftowej (ocynk) wyszło pare miejsc do naprawy ale jak sie odbudowuje od podstaw to niestety schodzi z pierdołami

a było wstawić silnik i heja do przodu :)

jakies tam fotki w trakcie prac, na razie nie ma co pokazywać, teraz głównie blacharka... ale przynajmniej doł auta bedzie zamkniety na TIP TOP

obrotnica1.jpg

podwozie.jpg

ciekawostka moze dla niektorych, chyba największy zacisk 4 tłoczkowy pod tarcze 330/32 wpasowany w BBS RC307 (standard audi A4/A6) i jeszcze jest luz, wiec 345 tez moze wejdzie ;)

33017cali.jpg

big4tloki.jpg

jarzmo.jpg

sprzedałem koła 16 cali i bedą 17 ale o tym wkrótce... ;)[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 07:45_________________________________________________doszły nowe felgi, zmieniłem jednak na 17 cali

zależało mi na compomotive MO do mojego audi ze względów historycznych - ze względu na sport quattro - choć chyba w oryginale były speedline'y

http://www.ihle-motorsport.de/likecms.php?site=index.html&dir=&nav=39&siteid=45&sp=1

Audi%20Sport%20Quattro%20-%20C1%20-%20IN-NP%2061.jpg

co do samych felg

All Compomotive Motorsport wheels are manufactured from special primary heat treated, age hardened aluminium alloy & benefit from reinforced rim edges.

kolega z forum audi B2 napisał:

speedline-stop magnezowy ALSi11MgMn plus obrobka cieplna opatentowana H.T.C(odlewanie przy wiekszej niz standardowa temperaturze,nagle ochladzanie i dalsza obrobka cieplna)

repliki compomotive MO - akurat MO posiadaja certyfikat zatwierdzajacy ze wymiary i stop zastosowany jest taki sam jak w ori speedlinach (ALSi11MgMn)

tak więc zakupiłem 2 komplety felg compomotive MO1776 7,5Jx17 ET38 niestety potwierdziła się opinia że dość łatwo schodzi farba ale na razie nie bede ich odnawiał ..

mo1776.jpg

mo17762.jpg

co na szybko stwierdziłem:

- średnica wewnętrzna bębna w miejscu gdzie jest tarcza około 41cm podczas gdy BBS ma około 40cm, czyli powinna wejść tarcza 345mm :)

- gniazda pod śruby / nakrętki sa wstawione stalowe

- nie są lekkie ale za to wyglądają pancernie

wheelweight.net podaje 10,1kg... po południu zważe dokładnie i poprzymierzam sobie tarcze 330 żeby porównać z BBSem

Opublikowano

Cowboy , fela piekna, ale czego sie spodziewac compo to klasyka , a wcoraj grzebalem troche w necie i znalazem cos takiego:

http://www.audituningmag.com/audi-80-gt-from-dream-to-reality-by-chance/

koncepcja troszke ina ale klimat podoby.Piekne :cool1:

Opublikowano

front jak u mnie :naughty:

szkoda że zderzak będę musiał założyć bo tak wygląda lepiej :)

Opublikowano

Cowboy , fela piekna, ale czego sie spodziewac compo to klasyka , a wcoraj grzebalem troche w necie i znalazem cos takiego:

http://www.audituningmag.com/audi-80-gt-from-dream-to-reality-by-chance/

koncepcja troszke ina ale klimat podoby.Piekne :cool1:

hehe widziałem to tez wczoraj na fejsbuku :)

poszerzki spokojnie pasują do coupe

u mnie tez bedą w spojlerze wloty do chłodzenia hamulców

zwazyłem felgi

BBS RC326 z audi A4/A6 7,5Jx17

bbswaga.jpg

Compomotive MO1776 7,5Jx17 - jednak cięzsza niz dane w internecie

compomotivewaga.jpg

ale za to widac róznice w budowie

porownaniev.jpg

jak to sie przekłada na wymiary - BBS 39,5cm

bbspomiar.jpg

compomotive 41cm

compopomiar.jpg

tarcza 330 w feldze 17 cali z luzem - powinna wejsc 345 a moze nawet 350mm z zaciskiem Brembo

330compo.jpg

Opublikowano

kurde, przyziemni ludzie tam skrobią pocichu gwint KW czy jakieś tam hamulcez S4 i programu w "dizlu" a Ty Kolego idziesz szeroko... gratuluje pomysłu i wytrwałości i czekamy na premiere :) napewno wiele osób bedzie chciało to cudo zobaczyć :)

pozwodzenia

Opublikowano

hehe no i pochwale sie nową rzeczą ;)

do R32 turbo trzeba porządną skrzynie

od 2 lat badam temat, a dzisiaj u Olozwirskiego poskręcaliśmy wszystko do kupy

chodzi mianowicie o skrzynie nowego typu 0B z dyfrem w dzwonie

ale na poczatek trochę teorii

tak wygląda położenie półosi

nowaskrzynia1.jpg

silnik jest cofnięty o 15cm

nowaskrzynia2.jpg

tak to wygląda w srodku

skrzyniaprzekroj.jpg

sprzegło

sprzeglod.jpg

przy okazji doszły nowe tarcze 345/32 - porównanie z felgą z golfa 13 cali :)

tarczakologolf.jpg

ledwo weszło z big zaciskiem brembo w felge 17 cali

compotarcza345.jpg

spasowanie tego wymagało wielu przeróbek, zmian i kombinacji ale się udało, dzieki temu silnik konczy sie w odległości 50cm od środka przednich połosi !!! dla porównania sam blok 2.2T ma 51cm :) a gdzie jeszzce dzwon skrzyni

pomiar.jpg

tak wygląda to po skręceniu

silnikskrzynia.jpg

dodam że nie jest to "zwykła" skrzynia typu 0B

ta jest specyficzna bo:

- jest produkcji GETRAGa, większość VAG - Kassel

- ma potrójne synchronzatory na biegach 1-2

- ma podwójne synchronizatory na biegach 3-6

- seryjnie ma znosic 500NM, czyli pewnie zniesie 800-1000 NM

- seryjnie ma torsena 40/60 40% momentu na przednią oś / 60% na tylnia oś

oczywiście jest na grubym wałku i wyglda potężnie, waży 85kg

ciekawostką jest tez dość niezwykłe sprzegło, które ma 2 tarcze ! i tez podejrzewam że wtrzyma 750NM bez problemu

tak więc mam teraz w koncu skrzynię która poprawi rozkład mas, która swietnie i lekko zmienia biegi, która nie klęknie przy upalaniu i dystrubuje wiecej momentu na tył :)

Opublikowano

Stary.... miażdzy dupe.... :notworthy: :notworthy: :notworthy:

kopara opada... gratuluje zawziętości i 3mam kciuki za projekt... kibicuje zaciekle.

Opublikowano

dobrałem najmocniejszą skrzynie i sprzeglo, wiec teraz jestem spokojny o napedy

w sumie to chyba pierwszy na swiecie silnik R32 + skrzynia 0B ;)

nie powiem kosztowało mnie to kupę czasu, kasy, przeróbek kombinacji ale jak to mówią research & development to podstawa ;)

nowe audi z tymi skrzyniami mają rozkład mas 51/49 wiec licze ze bedzie nieźle i w koncu to B2 bedzie jakoś skręcac w połaczeniu z innymi modami

przy okazji wrzuce jak sprzegło dwutarczowe jest zbudowane

sprzeglo2tarcze.jpg

i ciekawostka przełożenia i prędkości od max boostu do odcinki w róznych wersjach (na koncu jest 7800 ale prędkości są podane dla 8000 rpm ;)

przelozenia.jpg

Opublikowano

Niezle , dlatego uwazam ze jest kolosalna roznica w prowadzeniu w nowej platformie A4 B8 i A5 , w stosunku do wczesniejszych audi.Czuc to od razu na pierwszym zakrecie.

Od czego ta skrzynia ?

Opublikowano

cowboy, czyli spokojnie bedziesz startowal z 2 biegu :) MEGA!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...