mgtan Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 podejrzewam że z 2 będzie lepszy start niż z jedynki... bo efekt może być ten sam co w Golfie IV Proturbo... na jedynce urywało półosie... a z dwójki jest ok.
vdm Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 podziwiam za posiadaną wiedzę i ogarnięcie całego tematu czekam na finał
kalik Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 W Siedlcach powstaje właśnie R32 + turbo, ale Twój projekt
cowboy Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 dotarł własnie system sterowania tą skrzynią - cięgna, a własciwie cięgno + lewarek wstępne oględziny mówią że lewarek wypadnie jakieś 40cm w tył auta względem serii... ale to bardzo dobrze bo akurat będzie pod ręka kubełek mam oparty praktycznie o krzyż klatki, a kotwienie głównego pałąka jest tam gdzie sie zaczynała kiedyś tylna kanapa
Trezor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 No to cowboy, jak już masz fotel, to możesz w aucie spać.
turdzi Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 cowboy zdradzisz od czego ta szkrzynia ?
Krzysztof Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 cowboy zdradzisz od czego ta szkrzynia ? A5 chyba?
turdzi Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 cowboy zdradzisz od czego ta szkrzynia ? A5 chyba? ale jakiego 1.8 TFSI , 2.0 TFSI , 3.0 TFSI , 2.0 TDI , 2.7 TDI , 3.0 TDI ?
Krzysztof Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 cowboy zdradzisz od czego ta szkrzynia ? A5 chyba? ale jakiego 1.8 TFSI , 2.0 TFSI , 3.0 TFSI , 2.0 TDI , 2.7 TDI , 3.0 TDI ? 3.0TDI
cowboy Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 skrzynia nie jest z A5, a tym bardziej z 3.0 TDI - popatrzcie sobie na przełożenia - nie wyglądają jak dieslowskie zresztą co to za schiza z tą skrzynią ? nie ma znaczenia z czego jest, bo jest z aluminium proszę juz nie poruszać tej kwestii do znudzenia kazde A4 B8 oraz A5 taką skrzynię ma... sa juz od 2kPLN na allegro wiec każdy moze taką mieć, swieża skrzynia z małym przebiegiem, nic tylko ciąc bude i zakładac na pewno każda nawet najsłabsza wytrzyma 500NM lajtowo, bo nawet z najsłabszych wersji silnikowych mają gwarantowane 350NM, czyli w praktyce razy 1,5 ! ja podałem cechy swojej skrzyni, jest to dokładnie GETRAG 467 (pozostałe skrzynie sa robione w Kassel) i uciągnie pewnie 750NM na luzaku juz od 2000 rpm , wiec mam spory zapas na dalsze mody w przyszłości
Krzysztof Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 skrzynia nie jest z A5, a tym bardziej z 3.0 TDI - popatrzcie sobie na przełożenia - nie wyglądają jak dieslowskie zresztą co to za schiza z tą skrzynią ? nie ma znaczenia z czego jest, bo jest z aluminium proszę juz nie poruszać tej kwestii do znudzenia kazde A4 B8 oraz A5 taką skrzynię ma... sa juz od 2kPLN na allegro wiec każdy moze taką mieć, swieża skrzynia z małym przebiegiem, nic tylko ciąc bude i zakładac na pewno każda nawet najsłabsza wytrzyma 500NM lajtowo, bo nawet z najsłabszych wersji silnikowych mają gwarantowane 350NM, czyli w praktyce razy 1,5 ! ja podałem cechy swojej skrzyni, jest to dokładnie GETRAG 467 (pozostałe skrzynie sa robione w Kassel) i uciągnie pewnie 750NM na luzaku juz od 2000 rpm , wiec mam spory zapas na dalsze mody w przyszłości sry, to taka mała prowokacja po przeczytaniu RF - nie złość się
chris.lkr Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 rewelacyjny projekt :good: będę bacznie obserwować temat
cowboy Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 pare fotek z museum Audi w Ingolstadt: http://imageshack.us/g/840/101ol.jpg/ w rzeczywistości to audi jest tak samo niskie jak moje podczas pierwszych przymiarek... bedzie nisko i szeroko drobne zakupy w sklepie przyszła paczka z USA, komplet defi, greddy EGT 2 sztuki i mniejsze pompy 3/4 cala tiltona jakby 1 calowe były za duże oraz zestawy naprawcze do tych calowych jeszcze tylko pedaly tiltona nowa seria aluminiowa wkrótce zamawiam i koncze zakupy za wielką wodą udało sie wyrwać na allegro lustrko talbot - wszystko ma byc jak w oryginale z niusów, silnik i skrzynie jest juz w Kętrzynie, golf z niespodzianką wrócił do WKZ a silnik i skrzynia pojechały do NKE 24 i 25 czerwca bede u Kefira wiec wtedy zapodam jakies foty jak sie sprawdzi koncepcja.. bo pewnie juz bedzie pocięta buda i wstepna przymiarka tego wszytskiego. powiem tylko tyle że pomysł jest prosty i bazuje na seryjnych rozwiązaniach.... ale tym razem niekoniecznie autorstwa inżynierów z koncernu VAG a jak juz sie wpisałem to sie pochwale, zanabyłem pedały tiltona, bo ten zestaw compbrake nie wzbudza mojego zaufania, poza tym mam kilka róznych pomp tiltona wiec bedzie do kompletu. jest to nowa seria z aluminium 72-603
Trezor Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Cowboy, składaj to do kupy, bo się pogubisz.
Hikiel Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Dopiero teraz natknąłem się na ten temat i zdecydowanie jest moim ulubionym! Projekt marzenie pod każdym względem!!
A-rek Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 jakbyś chciał dokupić sobie kolejny gadżet http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=208664.0
cowboy Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 pare fotosów, dużo nie zrobilismy przez popołudnie ale z drugiej strony wiele stało się jasne na poczatek przymierzyłem koło 17 cali, bo balem sie ze bedzie za duże wygląda perfekcyjnie, oczywiście powinno jeszcze kilka cm być zglebione ale wneka jeszcze nie pozwala, jest podcięta z zapasem na wywynięcie pod poszerzenie silnik po przebojach skręcony ze skrzynią wycięcie tunelu, podcinaliśmy po kawałku aż trzeba było wyciąć cały tunel - widać że jest wyciąte "więcej" pod finalne ustawienie skrzyni nie dało się ustawić silnika bo trzeba całkiem wyciąć gródź a juz nie starczyło czasu żeby to ładnie odwiercić i porządnie zrobić, w każdym razie widać te 15cm, silnik oparł się głowicą o pole z VINem tu widać jak to wygląda około 2,5 cm brakuje do ustawiena na fabrykę + jeszcze chcemy cofnać silnik o 1,5 cm, czyli jeszcze bedzie około 4-5cm w tył z silnikiem[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2011, 10:11_________________________________________________zabawa zegarami EGT greddy - cos jeszcze nie moge z nimi dojść do porozumienia.. egt greddy test za to DEFI działa bez zarzutu ale potrzebowałbym instrukcje do link displaya ... przetestowałem tez to ogromne (115mm) VDO i tak mi sie podoba ta busola że chyba zostawie dokupiłem własnie zegar Defi cisnienie oleju do obrotomierza i boostu temperatury oraz predkość ma sie wyswietlać na displayu, który tez chyba zbiera wszytskie alarmy i wartości z wszystkich czujników kolega Qpeciarz z forum audi B2 juz struga panel na przedni licznik z czarnego poliwęglanu - ja jednak wolałem sie sam za to nie brać ponizej wizualizacja [br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 09:38_________________________________________________z bieżących rzeczy: nowa skrzynia ma przełożenie 3,89, czyli jest dłuższa niz wiekszość skrzyń quattro gdzie jest stosowane 4,11 ponieważ mam napędy od B3 quattro, musiałem znaleźć długi dyfer 3,89 aby usiadł na sanki bez przeróbek okazało się ze w coupe quattro jest tylna zawiecha identyczna jak w B3 (w B4 juz jest inne zawieszenie z tyłu i dyfer z długą obudową) i dyfer 3,89 - oznaczenie CAU (35 zębów na talerzu i 9 na wałku atakującym) występuje w wersji 2,8 V6 silnik AAH dyfer, dzieki koledze DeS juz jest u mnie i bedzie aplikowany tam torsen zamiast otwartego mechanizmu róznicowego... szyby tylne z poliwęglanu juz gotowe wraz z wlotami NACA 2x3cale kolega qpeciarz z forum B2 zrobił piekną robotę, nawet napis quattro pozostał jak w oryginale.. łączna powierzchnia wlotów to 4x45cm2 czyli 180cm2, liczę że dzieki zabudowie chłodnicy i efektowi podcisnienia bedzie wystarczające chłodzenie przy zastosowaniu dużej chłodnicy z 2 wentylatorami no i w koncu finalne ostateczne ustawienie silnika, wczoraj w Kętrzynie zatwierdzone... widać że teraz jest to samochód Flinstona ale zostanie zakmnięta klatka w miejscu pałąków przy słupkach A (od razu bedzie to łapa pod skrzynie) oraz na pałąku głównym wiec bedzie jeszcze większa sztywność budy flansze na połosie są około 3cm od podłużnicy, maska sie powinna zamknąc no i moje ulubione porównianie z silnikiem 2.2 R5 - widać cofnięcie silnika VR6 z pozytywów na 95% zostaje magiel z RS2, bedzie trzeba tylko zrobic customowe drążki.. ogólnie widać że jakoś to wszystko mniej wiecej zaczeło ze sobą pasować... nawet stabilizator na wzór KRB bedzie montowany z tyłu sanki całkowicie do przerobienia... praktycznie od nowa sie to auto robi.. echh
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się