Tommy Gun 5 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 W związku z częstym pytaniem posiadaczy silników z CR, co zalewać po wycięciu DPF, proponuję zaktualizować nieco info na samej górze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geoff 0 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Nie wiem, czy było, bo wątek kolosalny, ale może warto wspomnieć, że Motul zmienił grafikę naklejek na opakowaniach ----> Oleje Motul - sklep internetowy z olejami firmy Motul do samochodów i motocykli Dzisiaj zakupiłem 5L Specific 5w40 i zdziwiła mnie odrobinę inna etykieta na bańce. Np, normy dopuszczenia są drobniejszym druczkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adbur 6 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Szanowne forumowiczki/forumowicze proszę o opinię w poniższej kwestii. Wczoraj miałem przegląd gwarancyjny w swoim EXEO, silnik CAGA zalecany olej spełniający normę VW 507.00(SEAT zaleca Castrola), z tego co się orientuję to 5W30. Na fakturze mam olej 5W40 z tego co się orientuję to żaden Castrol 5W40 nie spełnia normy 507.00 co najwyżej 505.00, pytanie czy robić dym czy może odpuścić, olej jest wymieniany regularnie co 15.000 km, auto ma dopiero 51000km. Czy coś się może stać jeżeli nie zmienię oleju? Proszę o opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Szanowne forumowiczki/forumowicze proszę o opinię w poniższej kwestii.Wczoraj miałem przegląd gwarancyjny w swoim EXEO, silnik CAGA zalecany olej spełniający normę VW 507.00(SEAT zaleca Castrola), z tego co się orientuję to 5W30. Na fakturze mam olej 5W40 z tego co się orientuję to żaden Castrol 5W40 nie spełnia normy 507.00 co najwyżej 505.00, pytanie czy robić dym czy może odpuścić, olej jest wymieniany regularnie co 15.000 km, auto ma dopiero 51000km. Czy coś się może stać jeżeli nie zmienię oleju? Proszę o opinię. Chyba jednak masz racje... do Twojego silnika rekomendowany olej to Castrol EDGE 5W-30 z norma 507.00 Jesli zalali ci 5W40 to ktos popełnił błąd. Wyszukiwarka produktów Castrol EDGE - wybierz najlepszy produkt | Castrol EDGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Chcialbym sie tylko upewnic czy do AHF 1.9TDi (Golf IV), smialo lac 5W40, czy jednak 10W40 tak jak radza na forum golfa ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Chcialbym sie tylko upewnic czy do AHF 1.9TDi (Golf IV), smialo lac 5W40, czy jednak 10W40 tak jak radza na forum golfa ... ? Hmm... dobre pytanie. A to na forum Golfa radza 10W40...? No coz, jak silnik w słabej kondycji techniczno-psychicznej... to raczej 10W40 Ale jak mu nic nie dolega i czuje sie dobrze to mozna by smiało spróbowac 5W40 W sumie np. Castrol zaleca 10W40 Wyszukiwarka produktów Castrol EDGE - wybierz najlepszy produkt | Castrol EDGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adbur 6 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Już jestem ustawiony na wymianę na ich koszt (ASO). Nie chcą się kłócić, powiedzieli że będę zadowolony i wymienią mi na 5W30 z normą 507.00, chociaż serwisant twierdził,iż to nie ma aż takiego znaczenia. Od 4 lat mam 5W30 i taki chcę aby był do końca (DPFa) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Już jestem ustawiony na wymianę na ich koszt (ASO). Nie chcą się kłócić, powiedzieli że będę zadowolony i wymienią mi na 5W30 z normą 507.00, chociaż serwisant twierdził, iż to nie ma aż takiego znaczenia. Od 4 lat mam 5W30 i taki chcę aby był do końca (DPFa) Wiesz co... nie chce brzydko mowic, ale to jednak jest "banda" No ale fajnie, niech ci wymienia na taki jak ma byc. Po to masz gwarancje i płacisz duze pieniadze za serwisy, zeby wszystko grało. A serwisant powinnien ogórki na placu sprzedawac, a nie pracowac w ASO. Niech nie zapomna o wymianie filtra... choc nie wiem czy sie na to zgodza. PS. Ja bym zainwestowała w filtr np. Knechta to okolo 40 zl. I grzecznie ich poprosiła (bo innaczej sie nie da) zeby byli tak uprzejmi i wymienili rowniez filtr. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Chcialbym sie tylko upewnic czy do AHF 1.9TDi (Golf IV), smialo lac 5W40, czy jednak 10W40 tak jak radza na forum golfa ... ? Zalej 5w40. Wysyłane z mojego GT-I9070P za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanu 3 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 zgadza sięMANN AND HUMMEL FILTER PRIVATE LIMITED Plot No. 231/1, 11th Main Road 560 058 Bangalore Phone: +91 (80) 40207 100 Fax: +91 (80) 40207 125 E-Mail: [email protected] MHB FILTER INDIA PRIVATE LTD. No. 27, 28 & 29, Block B 572106 Tumkur Phone: +91 816 2214400 Fax: +91 816 2212714 E-Mail: [email protected] Ja rozumiem, że tam tania siła robocza, ale mam styczność z Hindusami na codzień w pracy i powiem wam, że bardziej głupiego narodu to jeszcze nie spotkałem. Każdego dnia "zresetowani" i trzeba im od nowa wszystko tłumaczyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Ja rozumiem, że tam tania siła robocza, ale mam styczność z Hindusami na codzień w pracy i powiem wam, że bardziej głupiego narodu to jeszcze nie spotkałem. Każdego dnia "zresetowani" i trzeba im od nowa wszystko tłumaczyć... Na pewno masz racje i wiesz co mowisz, ale to chyba dotyczy pewnej (wiekszej) grupy ludzi. I tu w Polsce i w Indiach. Ale nie zapomnijmy ze w Indiach sa jedni z najlepszych informatykow na swiecie, oraz potezny przemysł informatyczno-komputerowy. Sorki za OT Indie chcą mieć w 2017 roku najpotężnieszy komputer świata - Nauka - polskieradio.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Danu! Gdzie bylas jak Ciebie nie bylo? Wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Danu! Gdzie bylas jak Ciebie nie bylo? Witaj endriuu... Ciesze sie ze jestes, a i ze ja mogłam wrocic. Wojażowałam troszke po swiecie, ale juz jestem w domku. Pozdrawiam Ciebie miło... Dana PS. I zeby nie było OT... to jaki olej polecacie koledzy do AFN-a... Widze ze jest tu duzo nowych forumowiczow, i co poniektórzy wrecz sa juz fachowcami w tej dziedzinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 PS. I zeby nie było OT... to jaki olej polecacie koledzy do AFN-a... A jaki przebieg? Jak ponad 200 tys. to bezpieczniej będzie 10w40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 PS. I zeby nie było OT... to jaki olej polecacie koledzy do AFN-a... A jaki przebieg? Jak ponad 200 tys. to bezpieczniej będzie 10w40. Oj... to fatalnie bo 8 tys. kilometrow temu zalałam Millersa 5w40... i co teraz zrobic...? Zmieniac odrazu na 10w40 czy moge jeszcze te 2-3 tys. na tym oleju pojezdzic..? PS. A przebieg to bedzie chyba gdzies około 500 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Oj... to fatalnie bo 8 tys. kilometrow temu zalałam Millersa 5w40... To po co pytasz, jak juz zalane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Oj... to fatalnie bo 8 tys. kilometrow temu zalałam Millersa 5w40... To po co pytasz, jak juz zalane? Bo 3 tys. to przejade za 1 miesiac, a wiec chciałabym sie przygotowac... i wiedziec wczesniej co koledzy mi poradza... Ale dziekuje za miła porade... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszA4 3 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Oj... to fatalnie bo 8 tys. kilometrow temu zalałam Millersa 5w40... To po co pytasz, jak juz zalane? Heh chyba kolega nie zrozumiał o co kaman, bo to była ironia Nawet gdyby miał te 500 na blacie i motorownia jest w dobrej kondycji to można śmiało lać 5W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Witaj Dana Pozostań przy 5W40, ale markę sama wybierz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Oj... to fatalnie bo 8 tys. kilometrow temu zalałam Millersa 5w40... To po co pytasz, jak juz zalane? Bo 3 tys. to przejade za 1 miesiac, a wiec chciałabym sie przygotowac... i wiedziec wczesniej co koledzy mi poradza... Ale dziekuje za miła porade... Pozdrawiam Albo wszyscy dobrze grają albo masz doradców :polew::polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się