ROBERT Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 a co powiecie na to do AVF'a? http://millersoils-online.co.uk/millers_oils_which_engine_oil.cgi?_name=XFE-PD_5w40&product_id=11&exact_match=on obecnie leję Motul specific 505.01 Od jakiś 4000km mam zalany ten olej i mam wrażenie, że lepiej silniczek chodzi i praktycznie nic nie bierze oleju. Wcześniej lałem Motula i jednak na 10000km dwie szklanki dolać musiałem. Millers trochę drożej wypada od Motula, ale chyba zostanę przy nim. ale niestety to semi
Kamyk Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 masz moze kota albo psa? karmisz go Pedigree albo Whiskas? zapewne - bo o tym wszyscy slyszeli, z TV wmawiają Ci, że Twój kot kupowałby własnie Whiskas. To nic, że w ten produkt ma 4% mięsa w całej zawartości - reszta syf niewiadomego pochodzenia, to nic, że Twojemu kotu po 5 latach karmienia tym gownem wypadna zęby i padnie na wątrobę. Przecież on by własnie kupował Whiskas. Sa doskonałe produkty niemieckie, które zawierają 60% - 90% mięsa ale słyszeli o nich tylko ludzie świadomi. Pozdrawiam brawo endriuu, odwetowiec z ciebie zawodowy, nadal proponuję czytać ze zrozumieniem. Powyższe to chyba dla miłośników zwierząt, nie motoryzacji. Polecam pierwszy pierwszy post tego wątku, ale jak widać wolisz się rozwodzić w sprawie karmy pozdrawiam no endi spawa zrobiła się dość honorowa naprzód, do walki - broń swojego
Carlos* Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 a co powiecie na to do AVF'a? http://millersoils-online.co.uk/millers_oils_which_engine_oil.cgi?_name=XFE-PD_5w40&product_id=11&exact_match=on obecnie leję Motul specific 505.01 Od jakiś 4000km mam zalany ten olej i mam wrażenie, że lepiej silniczek chodzi i praktycznie nic nie bierze oleju. Wcześniej lałem Motula i jednak na 10000km dwie szklanki dolać musiałem. Millers trochę drożej wypada od Motula, ale chyba zostanę przy nim. ale niestety to semi A Motul to jaki niby jest. Na opakowaniu jest 100% full synthetic , a z jego karty wynika coś innego
Bartek85 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 a co specjaliści powiedzą na to? http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1146&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&eintragId=2931 i jeszcze takie coś? http://www.midland.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=87&category_id=1&option=com_virtuemart&Itemid=4
mar_92 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 koledzy,co powiecie na ten olej LIQUI MOLY 5W40 TOP TEC 4100,bo ten mam z pewnego źródła
endriuu Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 koledzy,co powiecie na ten olej LIQUI MOLY 5W40 TOP TEC 4100,bo ten mam z pewnego źródła dobry olej Hydrokrakowany.
mar_92 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 czyli mogę go lać do mojego auta,jeździłem na motulu, ale jest dużo podróbek ,,co znaczy hydrokrakowany ,,czy warto zrobić płukankę przed wymiana
endriuu Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 czyli mogę go lać do mojego auta,jeździłem na motulu, ale jest dużo podróbek ,,co znaczy hydrokrakowany ,,czy warto zrobić płukankę przed wymiana www.dray.pl/bmw/oleje.pdf
mar_92 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 czyli mogę go lać do mojego auta,jeździłem na motulu, ale jest dużo podróbek ,,co znaczy hydrokrakowany ,,czy warto zrobić płukankę przed wymiana www.dray.pl/bmw/oleje.pdf serdeczne dzięki
romyy Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Prosze o rade, kupiłem AudiB8 z Niemiec zalaną 5W 30 Super tronic Long Live Aral VW 50700, czy moge zmienic na normalny tryb wymiany oleju czyli co 15 tyś i zalać MOBIL 1 ESP Formuła 5W30?
ROBERT Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Prosze o rade, kupiłem AudiB8 z Niemiec zalaną 5W 30 Super tronic Long Live Aral VW 50700, czy moge zmienic na normalny tryb wymiany oleju czyli co 15 tyś i zalać MOBIL 1 ESP Formuła 5W30? Możesz , a nawet powinieneś Możesz zalać każdy z normą 507.00
endriuu Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Prosze o rade, kupiłem AudiB8 z Niemiec zalaną 5W 30 Super tronic Long Live Aral VW 50700, czy moge zmienic na normalny tryb wymiany oleju czyli co 15 tyś i zalać MOBIL 1 ESP Formuła 5W30? budżetowa oliwa. ..a zamiast tego Mobila ESP juz Lotosa bym wolał - szału to ten Mobil nie robi i z tego co się orientuję to wytrzyma faktycznie max 10 tys km ...a potem główne parametry w dół idą jak przy Mobilu Super 300 XE 5W30.
chriss Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Mój traktor od trzech lat lata na Mobil1 5W50 i nie narzeka
big7887 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam! Panowie (i Panie ), przeczytałem już prawie 70 stron postów od początku tego wątku i nie znalazłem odpowiedzi na bardzo ciekawe pytanie. W tym głównym poście na samej górze o tym jakie oleje stosować do silników z pompą rozdzielaczową VP wymienione są dwa oleje, mianowicie: MOTUL 8100 x-cess 5w40 505.00 MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 - lepsze parametry w niskich temperaturach niz x-cess I tutaj zadaję sobie to pytanie o którym wspomniałem wcześniej: Jaki jest sens zalewania x-cess'a, skoro x-clean jest droższy raptem o parę złotych, a napisane jest wyraźnie, że jest lepszy niż x-cess (bo znosi lepiej niskie temperatury- nigdy nie wiadomo jak ostra będzie zima, no nie? A koszt 5 zł więcej). Przez te pierwsze 70 stron tematu przewija się za to prawie zawsze ten pierwszy olej: "ja leję x-cess'a", "polecam x-cess'a", "lej x-cess'a". Dobrze zrobię lejąc do siebie ten drugi olej, a nie pierwszy? Mam 182 tys. przebiegu, przebieg na 99% autentyczny, silnik zdrowy, żadnych wycieków, chcę jak najlepiej dla swojego autka, niedawno go zakupiłem. Dodam jeszcze, że nie wiedziałem jaki olej był wcześniej (nie ma żadnej książki serwisowej- niestety ), samochód sporo stał, i olej który w nim był wyglądał tragicznie. Wątpię, żeby był to jakiś minerał, bo widać, że poprzedni właściciel bardzo dbał o autko, ale mimo wszystko dla bezpieczeństwa Zalałem Liqui Moly 10w40 na początek (zapłaciłem 150 zł za 5L z pewnego źródła). Przed zimą, gdzieś na początek listopada planuje drugą wymianę i zastosowanie Engine Cleanera Motula oraz x-clean Motula 5w40. Czy to dobry pomysł? Będzie lepszy niż x-cess? Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedzi, Marcin.
mar_92 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 możesz też zalać tym jest ok LI-QUI MOLY TOP TEC 4100 5W40,moja ma już 250tys nalatane i leje ten,tylko z pewnego źródła
Jaszczur87 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam! Panowie (i Panie ), przeczytałem już prawie 70 stron postów od początku tego wątku i nie znalazłem odpowiedzi na bardzo ciekawe pytanie. W tym głównym poście na samej górze o tym jakie oleje stosować do silników z pompą rozdzielaczową VP wymienione są dwa oleje, mianowicie: MOTUL 8100 x-cess 5w40 505.00 MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 - lepsze parametry w niskich temperaturach niz x-cess I tutaj zadaję sobie to pytanie o którym wspomniałem wcześniej: Jaki jest sens zalewania x-cess'a, skoro x-clean jest droższy raptem o parę złotych, a napisane jest wyraźnie, że jest lepszy niż x-cess (bo znosi lepiej niskie temperatury- nigdy nie wiadomo jak ostra będzie zima, no nie? A koszt 5 zł więcej). Przez te pierwsze 70 stron tematu przewija się za to prawie zawsze ten pierwszy olej: "ja leję x-cess'a", "polecam x-cess'a", "lej x-cess'a". Dobrze zrobię lejąc do siebie ten drugi olej, a nie pierwszy? Mam 182 tys. przebiegu, przebieg na 99% autentyczny, silnik zdrowy, żadnych wycieków, chcę jak najlepiej dla swojego autka, niedawno go zakupiłem. Dodam jeszcze, że nie wiedziałem jaki olej był wcześniej (nie ma żadnej książki serwisowej- niestety ), samochód sporo stał, i olej który w nim był wyglądał tragicznie. Wątpię, żeby był to jakiś minerał, bo widać, że poprzedni właściciel bardzo dbał o autko, ale mimo wszystko dla bezpieczeństwa Zalałem Liqui Moly 10w40 na początek (zapłaciłem 150 zł za 5L z pewnego źródła). Przed zimą, gdzieś na początek listopada planuje drugą wymianę i zastosowanie Engine Cleanera Motula oraz x-clean Motula 5w40. Czy to dobry pomysł? Będzie lepszy niż x-cess? Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedzi, Marcin. kolego z tego co mi się wydaje i jak sięgam pamięcią to po prostu x-Clean jest nowszym olejem dlatego w dawnych postach nie jest wymieniany
big7887 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam! Panowie (i Panie ), przeczytałem już prawie 70 stron postów od początku tego wątku i nie znalazłem odpowiedzi na bardzo ciekawe pytanie. W tym głównym poście na samej górze o tym jakie oleje stosować do silników z pompą rozdzielaczową VP wymienione są dwa oleje, mianowicie: MOTUL 8100 x-cess 5w40 505.00 MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 - lepsze parametry w niskich temperaturach niz x-cess I tutaj zadaję sobie to pytanie o którym wspomniałem wcześniej: Jaki jest sens zalewania x-cess'a, skoro x-clean jest droższy raptem o parę złotych, a napisane jest wyraźnie, że jest lepszy niż x-cess (bo znosi lepiej niskie temperatury- nigdy nie wiadomo jak ostra będzie zima, no nie? A koszt 5 zł więcej). Przez te pierwsze 70 stron tematu przewija się za to prawie zawsze ten pierwszy olej: "ja leję x-cess'a", "polecam x-cess'a", "lej x-cess'a". Dobrze zrobię lejąc do siebie ten drugi olej, a nie pierwszy? Mam 182 tys. przebiegu, przebieg na 99% autentyczny, silnik zdrowy, żadnych wycieków, chcę jak najlepiej dla swojego autka, niedawno go zakupiłem. Dodam jeszcze, że nie wiedziałem jaki olej był wcześniej (nie ma żadnej książki serwisowej- niestety ), samochód sporo stał, i olej który w nim był wyglądał tragicznie. Wątpię, żeby był to jakiś minerał, bo widać, że poprzedni właściciel bardzo dbał o autko, ale mimo wszystko dla bezpieczeństwa Zalałem Liqui Moly 10w40 na początek (zapłaciłem 150 zł za 5L z pewnego źródła). Przed zimą, gdzieś na początek listopada planuje drugą wymianę i zastosowanie Engine Cleanera Motula oraz x-clean Motula 5w40. Czy to dobry pomysł? Będzie lepszy niż x-cess? Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedzi, Marcin. kolego z tego co mi się wydaje i jak sięgam pamięcią to po prostu x-Clean jest nowszym olejem dlatego w dawnych postach nie jest wymieniany Fakt, możesz mieć rację, na to nie wpadłem. Pewnie wezmę tego x-clean'a, ale i tak najpierw doczytam temat do końca. Pozdrówka.
manny90 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam! Panowie (i Panie ), przeczytałem już prawie 70 stron postów od początku tego wątku i nie znalazłem odpowiedzi na bardzo ciekawe pytanie. W tym głównym poście na samej górze o tym jakie oleje stosować do silników z pompą rozdzielaczową VP wymienione są dwa oleje, mianowicie: MOTUL 8100 x-cess 5w40 505.00 MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 - lepsze parametry w niskich temperaturach niz x-cess I tutaj zadaję sobie to pytanie o którym wspomniałem wcześniej: Jaki jest sens zalewania x-cess'a, skoro x-clean jest droższy raptem o parę złotych, a napisane jest wyraźnie, że jest lepszy niż x-cess (bo znosi lepiej niskie temperatury- nigdy nie wiadomo jak ostra będzie zima, no nie? A koszt 5 zł więcej). Przez te pierwsze 70 stron tematu przewija się za to prawie zawsze ten pierwszy olej: "ja leję x-cess'a", "polecam x-cess'a", "lej x-cess'a". Dobrze zrobię lejąc do siebie ten drugi olej, a nie pierwszy? Mam 182 tys. przebiegu, przebieg na 99% autentyczny, silnik zdrowy, żadnych wycieków, chcę jak najlepiej dla swojego autka, niedawno go zakupiłem. Dodam jeszcze, że nie wiedziałem jaki olej był wcześniej (nie ma żadnej książki serwisowej- niestety ), samochód sporo stał, i olej który w nim był wyglądał tragicznie. Wątpię, żeby był to jakiś minerał, bo widać, że poprzedni właściciel bardzo dbał o autko, ale mimo wszystko dla bezpieczeństwa Zalałem Liqui Moly 10w40 na początek (zapłaciłem 150 zł za 5L z pewnego źródła). Przed zimą, gdzieś na początek listopada planuje drugą wymianę i zastosowanie Engine Cleanera Motula oraz x-clean Motula 5w40. Czy to dobry pomysł? Będzie lepszy niż x-cess? Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedzi, Marcin. kolego z tego co mi się wydaje i jak sięgam pamięcią to po prostu x-Clean jest nowszym olejem dlatego w dawnych postach nie jest wymieniany Fakt, możesz mieć rację, na to nie wpadłem. Pewnie wezmę tego x-clean'a, ale i tak najpierw doczytam temat do końca. Pozdrówka. Niecałe 2 tygodnie temu zalałem X-clean'a. Pierwsze wrażenia po wymianie - silnik pracuje kulturalniej i mniej telepie. Zrobiłem póki co jakieś 1000km na nim, ale różnicę w kulturze pracy zauważyłem w porównaniu z poprzednim Castrolem Edge. Polecam.
Si?a Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Miał ktoś może taką sytuację, że słyszał popychacze przed wymianą oleju a po wymianie na x-cess'a przestały mu grać? Nie na początku przez pierwsze 1000km a później znów zaczęły grać, tylko już na stałe. Mi kiedyś grały, wymieniłem na valvoline maxlife i teraz nie słychać popychaczy. Czy po wymianie na x-cess'a jest możliwość usłyszenia ich ponownie?
g1zm0 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 ja natomiast zalałem valvoline durablend diesel 5w40 bez żadnego strachu po przeczytaniu kilku stron z kilku postów i rozmowie z moim mechanikiem. Tak na dobrą sprawę jak się moze rozczelnić silnik po wymianie oleju. Nie kumam tego. Jednakze zauważyłem jedną rzecz po wymianie na ful syntetyk auto zaczęło pracować "kulturalniej" tak "miękko" same plusy wymiany dodam że czasami nie ma litości przed prawą nogą i nic się nie dzieje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się