Dev Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 :facepalm::facepalm: qurwa co za barany Kolego wlewasz 5W-40 i to wszystko w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Motul x-cess 5w-40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 ---------- Post dopisany at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany at 16:01 --------- jaki olej najlepiej dobrac do takiego jezdzenia ? dodam ze czasami lubie przeczyscic gary i te 180 sie leci pare km. A co tu ma Twoj styl jazdy do znaczenia... rajdowo i wyczynowo nie jezdzisz... Wiec nalezy stosowac przede wszystkim norme olejowa dla auta... w Twoim przypadku zaczynasz od 505.00 I tak jak kolega devastation napisal zalej go 5W-40 PS. Albo jak chcesz to nawet mineralem 15W- 40, bo na innych watkach sa koledzy ktorzy uwazaja ze to zaden problem dla silnika. I np. Castrol 15W-40 jest super. Tomku, czy nie mozna zwariowac.... Ale osobiscie doradzam 5W-40... np Millers. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 witam,co możecie polecić,jaki olej dobrać ? do mojego styla jazdy a wiec : 4 razy w tygodniu rano do pracy wracam o godz 23 wiec 17-18 godzin auto stoi potem znowu 9km do pracy i znowu 17 godzin stoi,raczej nim robie tylko krotkie odcinki,czasami pojade do lodzi lub plocka ( 60km ) i tyle.jaki olej najlepiej dobrac do takiego jezdzenia ? dodam ze czasami lubie przeczyscic gary i te 180 sie leci pare km. ---------- Post dopisany at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany at 16:01 ---------- jaki olej najlepiej dobrac do takiego jezdzenia ? dodam ze czasami lubie przeczyscic gary i te 180 sie leci pare km. Do twojej legendy zalej 5W-40 Liqui Moly albo Motul. Miałem Audi 80 1.9 TDI ... bajka 4000 km za jednym razem robiła, do Liverpoolu i z powrotem ... eh ---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- witam,co możecie polecić,jaki olej dobrać ? do mojego styla jazdy a wiec : 4 razy w tygodniu rano do pracy wracam o godz 23 wiec 17-18 godzin auto stoi potem znowu 9km do pracy i znowu 17 godzin stoi,raczej nim robie tylko krotkie odcinki,czasami pojade do lodzi lub plocka ( 60km ) i tyle.jaki olej najlepiej dobrac do takiego jezdzenia ? dodam ze czasami lubie przeczyscic gary i te 180 sie leci pare km. ---------- Post dopisany at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany at 16:01 ---------- jaki olej najlepiej dobrac do takiego jezdzenia ? dodam ze czasami lubie przeczyscic gary i te 180 sie leci pare km. Do twojej legendy zalej 5W-40 Liqui Moly albo Motul. Miałem Audi 80 1.9 TDI ... bajka 4000 km za jednym razem robiła, do Liverpoolu i z powrotem ... eh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 ... postoju słychać swist turbiny ? jej żywot dobiega juz końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siajtawy Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 panowie ktoś mi coś powie o olejach Xado,taki mam zalany,wiem że na ołtarze wynoszony jest Motul jak na każdym forum,sam nie wiem co wlać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 panowie ktoś mi coś powie o olejach Xado,taki mam zalany,wiem że na ołtarze wynoszony jest Motul jak na każdym forum,sam nie wiem co wlać Wybór do twojego silniczka prosty Liqui Moly 5W-40 Top Tec 4100 ma normę VW 505.01 albo Motul jak wyżej. ---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:11 ---------- panowie ktoś mi coś powie o olejach Xado,taki mam zalany,wiem że na ołtarze wynoszony jest Motul jak na każdym forum,sam nie wiem co wlać Wybór do twojego silniczka prosty Liqui Moly 5W-40 Top Tec 4100 ma normę VW 505.01 albo Motul jak wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hidden22 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 WItam panowei ! pytanko zbliza sie wymiana oleju ! teraz zalany jest castrolem edge 5w30 ! dlaczego takim zalany byl?widze ze kazdy ma 5w40. zmienic na ten 5w40 czy zostac przy tym 5w30? i czy lepiej zmienic na motula ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duras Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 WItam panowei ! pytanko zbliza sie wymiana oleju ! teraz zalany jest castrolem edge 5w30 ! dlaczego takim zalany byl?widze ze kazdy ma 5w40. zmienic na ten 5w40 czy zostac przy tym 5w30? i czy lepiej zmienic na motula ? Kolego Castrol Edge 5W30 ma normy 504-507. Jeżeli nie masz DPF i nie robisz wymian co 30 tys. to nie ma sensu płacić za olej z normami 504-507. Zakładam, że chodzi o autko z profilu. DPF-a to tam nie ma pewnie ale jest PD więc musi być coś z normą 505.01. Większość olejów z tą normą to 5W40 ale są też 5W30 (np.: Mobil) Najważniejsze to żeby olej spełniał tą normę i żeby wymieniać co maks 15 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Poczytałem i nie bić , pytam się tylko by mieć 100% pewność swojego wyboru:B7 1.9TDI BRB, na tabliczce EUR4 (czyli bez DPF ) kod: 0G1 = Przedłużenie okresu przeglądu. Norma oleju ma być 507.00, tak? I teraz czy to dobry wybór: 1. MOTUL SPECIFIC 504.00/507.00 5W-30 ( http://vagtech.otwarte24.pl/207,MOTUL-SPECIFIC-VW-50400-50700-5L ) lub 2. LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W30 Niby odpowiednie oleje do tego auta. Ale jak nie masz DPF to zmień okresy przeglądów na co 15 tys i zalej olej z normą 505.01. Wymiany co 30 tys to nie jest dobry pomysł. przecież nawet gdyby miał DPF to i tak wymiana max co 15.ooo km. DPF nie implikuje koniecznosci wyjezdzenia na oleju 30.000 km A oleje z norma 507.00 nie są złe do silników nowszych niż 2003, jeździłem na nich sporo ( motul specific 507.00 oraz mobil one esp formula 507.00) wnętrze silnika czysciutkie, zadnych osadów. w komorach spalania brak nagarów, lub mazi. Jedyne ale, to większe zużycie oleju wynikające z niższej lepkości w temperaturze roboczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 chlopaki mam pytanie bo zmienilem olej ale nie mialem dostepu do motula x cesa i kupilem ten: http://www.olejedosilnikow.pl/produkt/oleje-silnikowe/polsyntetyczne/valvoline/valvoline-durablend-diesel-5w-40-5w40-5l,110.html ale on ma norme 505.01 a do AFN chyba powinno byc 505.00 czy cos sie moze stac? moze smieszne pytanie ale od poczatku jak mam moja niunie to lalem Motula x-cesa 5w40 .... Dzieki ---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ---------- chlopaki mam pytanie bo zmienilem olej ale nie mialem dostepu do motula x cesa i kupilem ten: http://www.olejedosilnikow.pl/produkt/oleje-silnikowe/polsyntetyczne/valvoline/valvoline-durablend-diesel-5w-40-5w40-5l,110.html ale on ma norme 505.01 a do AFN chyba powinno byc 505.00 czy cos sie moze stac? moze smieszne pytanie ale od poczatku jak mam moja niunie to lalem Motula x-cesa 5w40 .... Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidan Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Spokojnie może być ten olej, bardzo dobry wybór, jeśli spełnia normę 505.01 to spełnia też niższą 505.00 więc jak najbardziej zadba o AFNa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 ja dolalem ostanio do oleju liqui moly oil adddiv i jak by dostal nowe zycie polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidan Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Coś takiego wlałeś? http://allegro.pl/liqui-moly-oil-additiv-mos2-8342-dodatek-do-oleju-i2275348376.html Jest to bezpieczne dla silnika z PD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 dokladnie to. podobno bezpieczne zwazywszy na firme to raczej by napisali ze nie nadaje sie do pd powiem ci ze tez troche zaryzykowalem i nie narzekam spalanie delikatnie spada w dol i silnik pracuje rowniej ladniej i mniej go slychac niektorzy moga uwazac ze to nic nie daje ale ja jestem pod sporym wrazaniem a wlalem dlatego ze moj silnik jest narazony na dosc duze obciazenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Spokojnie może być ten olej, bardzo dobry wybór, jeśli spełnia normę 505.01 to spełnia też niższą 505.00 więc jak najbardziej zadba o AFNa. Spoki , dzieki . A wiec bede jezdzil spokojny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duras Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 przecież nawet gdyby miał DPF to i tak wymiana max co 15.ooo km. DPF nie implikuje koniecznosci wyjezdzenia na oleju 30.000 km A oleje z norma 507.00 nie są złe do silników nowszych niż 2003, jeździłem na nich sporo ( motul specific 507.00 oraz mobil one esp formula 507.00) wnętrze silnika czysciutkie, zadnych osadów. w komorach spalania brak nagarów, lub mazi. Jedyne ale, to większe zużycie oleju wynikające z niższej lepkości w temperaturze roboczej. Tzn tak tak DPF nie nakazuje wymian co 30 tys Oczywiście masz rację. Napisałem tak z rozpędu bo teraz przeważnie ustawiają te przeglądy co 30 tys ;/ Można pewnie stosować 507 zamiast 505.01 ale nie trzeba. Kwestia portfela:) Pewnie że może być Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estor Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 WITAM, audi a6 08 2.0 tdi pd , ze względu na dpf powiększym i sie stan oleju i juz wole wymienić . przejechałem 5tys od wymiany motula czy oleje poniżej mogą być bo nie ma ich w opisie na 1 stronie przebieg auta 170K . http://allegro.pl/castrol-edge-5w30-4l-vw-504-00-507-00-dystry-p-n-i2283128924.html http://allegro.pl/olej-shell-helix-ultra-5w30-4l-dpf-poznan-promocja-i2323106713.html oraz gps http://allegro.pl/olej-mobil-1-esp-formula-5w30-4l-poznan-fv-i2297956492.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duras Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Olej może być ma odpowiednią normę 507.00. Ale skontroluj DPF, może trzeba go wypalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estor Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 [/color]maja normy ale nie widze ich w pierwszym poście sa gorsze ? który z tych bedzie najodpowiedniejszy ? http://allegro.pl/castrol-edge-5w30-4l-vw-504-00-507-00-dystry-p-n-i2283128924.html czy mobil gps http://allegro.pl/olej-mobil-1-esp-formula-5w30-4l-poznan-fv-i2297956492.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się