adasko2412 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 lepiej się sprawdza specific 5W30, rzadziej wypala na nim dpfa Endriuu Dziku wysłałem do Ciebie priv
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Tiguan ma wypalanie w trybie ciągłym, nie ms znaczenia co wlejesz Aby tylko bylo C3
Przecin Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Do a4 b5 1.9 TDI lepiej wziąć zwykłego 10w40 valvoline MaxLife czy MaxLife diesel? Jest jakaś różnica? Edytowane 2 Grudnia 2014 przez Przecin
Tomekktm1 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Ogolnie mozesz zalewac i jeden i drogi wazne zeby mial dopisek zaczynajacy sie od C oznaczenie API SL/CF czyli olej ktory mozna zastosowac zarowno w bezynie jak i w dieslu a w tym z dopiskiem diesel zapewnie bedzie API CF czyli olej typowo do diesla najprawdopodobniej rozni sie on wieksza liczba zasadowa ze wzgledu na inny proces spalania
endriuu Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Maxlife diesel ma ciut lepsze parametry. Ale niewiele. Wysłane z prodiża
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Do a4 b5 1.9 TDI lepiej wziąć zwykłego 10w40 valvoline MaxLife czy MaxLife diesel? Jest jakaś różnica? Smaruj SynPower 5W40
Ileev Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Samochód jak w opisie obok. Lepiej lać Liqui Moly 4100 5w40 czy Motul Specific? Nie wiem co jest nalane aktualnie. Planowałem jeszcze przed wymianą zrobić płukankę. Dobrze kombinuję? Sent from my iPhone using Tapatalk
endriuu Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Plukanka i specyfic. Seria top tec w LM nie jest rewelacją. Pytaj kolegę dzik o ten produkt. Ma dobre ceny ostatnio. Wysłane z prodiża
Ileev Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 @up Oke, dzięki wielkie. Sent from my iPhone using Tapatalk
Onkel Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 A który z LM 5W40 do diesla jest teraz najlepiej zalać? Obecnie zalewam motulem ale pomyślałem o zmianie...
endriuu Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Lej motul jak sie dobrze sprawdza Wysłane z prodiża
nitroo Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Dev często polecał LM 4100 TopTec. Dlaczego teraz niby uważacie, że to zły olej do B6?
endriuu Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Top tec slabo trzyma parametry po 8 tys km Wysłane z prodiża
Onkel Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 LM Synthoil High Tech 5W-40 jest wpelni syntetyczny ale podejdzie do PD?
endriuu Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 On nie ma normy 505.01 Wysłane z prodiża
Onkel Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 No to teraz poleci pezy wymianie Millers Oils XF Longlife 5w40 5L
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Top tec slabo trzyma parametry po 8 tys km Wysłane z prodiża Kazdy jeden słabo trzyma gdy jest eksploatowany w trybie miejskim.
endriuu Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Jeden lepiej drugi gorzej. Zachecam do zajrzenia na BITOG. zreszta organoleptycznie przetestowalem 4600 i po szybko sie zuzyl. Przy specyfiku tego nie ma. Wysłane z prodiża
majuDJ Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Czy to dobre parametry dla oleju 5W40? Lepsze od Motul X-cesa 5W40? Edytowane 4 Grudnia 2014 przez majuDJ
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Bo Specyfic to full a LM Technosynteza. ale jakbym miał wlać Szajstrolla to bym sie chyba pożygał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się