Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakoś się nie dziwię - wymiana co 10 tys. albo 12 miesięcy. Był już za stary po prostu.

no tak ale LL jest na 24 miesiące i uwierz mi że wiele osób tak wymienia. U mnie problemy zaczęły się zdecydowanie szybciej niż te 17 mieś, w oczekiwaniu na rozrząd auto stało w garażu.

Ostatnio mialem w "rozbiorce" A6 C5 2.5tdi 1998r

Powypadały krzywki od popychaczy i inne cuda, zdjałem miske a tam czysto jak z fabryki. Miska byla na fabrycznym kleju bo uszczelki tam nie przewidzieli. Gosc jezdził tylko na Szajstrollu edzu 5W40, z tym ze twierdził ze wymiana max co 8000km.

a jak wyglądała reszta ?

rodziców 1,4TSI (temp oleju na FIS'ie) na castrolu PL bez problemu przebijała 110C, przy ostrzejszej jeździe poniżej praktycznie nie schodził. Oczywiście nie obyło się bez dolewek (całkiem sporych). Obecnie zalany jest shell ect (minimalne dolewki, krótkie trasy) maksymalna temperatura oleju jaką udało mi się uzyskać to 103C (zeszła niedziela)

Kolego jak sprawdzasz temp. oleju na FISie ?

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nowe fisy pokazuja temp oleju. w b6 tego nie ma.

wysłane z prodiża

Opublikowano (edytowane)

Raczej diesel synthoil

Edytowane przez Dev
Opublikowano

jeden pies dev.

wysłane z prodiża

Opublikowano

drogo.

wysłane z prodiża

Opublikowano

No ale... jak masz TDI to możesz się pokusić o diesel synthoil

Opublikowano

Endriu wiem ze drogo to był przykład bo i tak oliwe zawsze mam od dzikusa.

Mateusz podaj proszę jakiś link.

Opublikowano

:hi:

Opublikowano (edytowane)

Bardzo źle jak zalałem przez pomyłkę 5W-30 zamiast 5W-40 z motula ?

I czy można oba mieszać ?

Edytowane przez julo23
Opublikowano

Mozesz nic sie nie stanie

Opublikowano

mozna mieszac i nic sie nie stanie jak zalales 5w30 z norma 507.00

wysłane z prodiża

Opublikowano

Jak nie masz dpf to 40 lepsza.

Mieszać jak najbardziej można, ale po co?

Opublikowano

Endriu wiem ze drogo to był przykład bo i tak oliwe zawsze mam od dzikusa.

Mateusz podaj proszę jakiś link.

Napisz jak różnice po zalaniu LM Diesel Synthol :) W fioletowym opakowaniu ma być (to jest pełny syntetyk), nie kupuj żadnych LL i innych wynalazków.

Ten olej przy dynamicznej jeździe lepiej powinien się sprawdzać niż Motul Xcess 8100. Tak przynajmniej u mnie jest. Daj znać jak wrażenia u Ciebie czyli:

1) start silnika i jego pierwsze sekundy

2. Jazda na niskich obrotach

3. Dłuższe i mocniejsze upalanie.

Opublikowano

LM 5W40 sprzedawany w fioletowych butlach zapewne jest lepszą oliwą od Motula X-Cess... no ale... trzeba dołożyć te 50zł do bańki 5L :good:

Opublikowano

Koledzy doradźcie jestem przed wymianą oliwy. Czytam ten wątek i się zastanawiam.......Moje B7 ma 225kkm i do tej pory zalewałem Mobil 1 formuła ESP 5W-30. Pilnuje i wymieniam jak napisano w biblii co 1 rok/10kkm. Odkąd zalewam Mobila (a to już 6lat mineło) silnik czasem zawoła o dolewkę po 1roku/10kkm. Auto w 95% użytkowane w mieście. Pytanie: czy dalej lać Mobil czy przejść na coś innego...i pytanie na co?

Opublikowano

Jak nie ma DPFa to pakuj Motula Specyfica 505.01 a jak jest to Specyfica 504.00/507.00

Opublikowano

Jak nie ma DPFa to pakuj Motula Specyfica 505.01 a jak jest to Specyfica 504.00/507.00

BLB bez dpfa na szczescie. A jakie parametry dalej 5w-30 czy 5w-40?

a może LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40? Rozumiem, że tu minusem jest cena?

Opublikowano

LM SHT 5W40 nie ma normy 505.01.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...