Piechol Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 no więc właśnie: nie można zastapić normy 505.01 normą 507.00??? można
endriuu Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 ponawiam pytanie: dlaczego mają paść PD-ki???
MAJKI Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Nie padną bo 507 też jest do PD i dodatkowo jest dedykowany do aut z filtrem DPF
endriuu Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Chodzi mi o to - co ma PD-ek do oleju?
Proof Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Ale bzdury piszecie,przecież 507.00 jest normą lepszą niż 505.01 i spełnia wszystkie normy poniżej,więc taki olej jest nawet lepszy i można go stosować.
I r o Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 witam mam takie pytanko dotyczące oleju, a mianowicie: jest to mój pierwszy diesel, z przebiegiem 170 tyś. km, jeździł w niemczech na "jakimś" motulu 5W30 ja zanim w trafiłem na to forum zalałem motul 6100 synergie+ 10W40 (502.00-505.00) po przejechaniu 5000km dolałem ok. 0,3L (nie wiem czy to normalne?) i teraz przy następnej wymianie jaki olej radzicie zalać zacni koledzy ??
rookie Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 stary lej pełen syntetyk w Niemczech lali ci 5W-30 co 30 tys. na pewno, miałem tak samo najlepiej zalej mu np. Castrola Magnateca 5W-40 Diesla sam na takim śmigam inni na forum na pewno zaraz ci każą lać Motula
krupson Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Witam mam takie pytanko do kolegów , jestem posiadaczem swojej niuni wlasnie na zegarku dobilem 200 tys km i pora wymiany oleju do tej pory autko jezdzilo od poczatku na oleju castrol longlife 5w 30 i teraz na jaka oliwke zmienic? dalej jechac na tym, samym oleju czy moze jakies inne rozwiązanko proponujecie . Pozdrawiam
elmo814 Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Witam mam takie pytanko do kolegów , jestem posiadaczem swojej niuni wlasnie na zegarku dobilem 200 tys km i pora wymiany oleju do tej pory autko jezdzilo od poczatku na oleju castrol longlife 5w 30 i teraz na jaka oliwke zmienic? dalej jechac na tym, samym oleju czy moze jakies inne rozwiązanko proponujecie . Pozdrawiam liqui moly top tec 4100, 5w40 , lub motul specyfic 5w40 , bedzie gites , tylko kup dobre filtry(knecht lub mann) i zrob płukanke
pawelotoja Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 Witam właśnie klupiłem A4 1.9 tdi 90KM 1998r. na liczniku ma 200 tyś ile naprawde?? co byście wlali na moim miejscu?. z góry dziękuję.
elmo814 Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 Witam właśnie klupiłem A4 1.9 tdi 90KM 1998r. na liczniku ma 200 tyś ile naprawde?? co byście wlali na moim miejscu?. z góry dziękuję. liqui moly top tec 4100, 5w40 , lub motul specyfic 5w40 , bedzie gites , tylko kup dobre filtry(knecht lub mann) i zrob płukanke
Irek41 Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 Witam, Panowie zasada jest taka im wyzsza norma tym olej leprzy i mozna go zalac w zasadzie do kazdego motorku,normy podane w instrukcjach sa normami minimalnymi jaki olej powinien spelniac do danego motorku.
pawelotoja Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 a czym się robi takie płukanie i w jaki sposób ?? zaleje pewnie MOTUL 8100 X-CESS 5W/40 bo właśnie dużo osób poleca.
AudiSRS Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 Na przykład "liqui moly engine flush". Wlewasz do ciepłego silnika, odpalasz i zostawiasz na jałowym na 5-10 minut. Później zlewasz wraz ze starym olejem. Instrukcja jest na opakowaniu.
rtocki Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Dokładnie jak napisane wyżej, z tym że są dwa preparaty: "zwykły" już od wielu lat : http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-2073-Dodatek-do-olejow-silnikowych-Engine-Flush-Liqui-Moly-2640-Opakowanie-0-3L-.html i od niedawna z serii Pro-Line (jeszcze wyższa skuteczność) http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-5012-Pro-Line-Engine-Flush-Liqui-Moly-2427-Opakowanie-0-5L-.html u mnie oczywiście dla forumowiczów taniej , podobnie jak wszystkie inne produkty LM, mam także w b. dobrych cenach filtry Knechta (czyli to co ori) i paski Contitecha (także używane na pierwszy montaż przez VAG, Merc i wielu innych) - bez porównania co do np. Gatesa
manny90 Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Mam okazję kupić (w promocyjnej cenie) od znajomej olej Castrol EDGE spełniający normę 505.01, towar pewny, po prostu kupiła nie taki olej jaki trzeba Mam tylko pytanko, chcę/muszę zmienić olej w moim Audi, ale wg pierwszego posta do mojego silnika przeznaczony jest 505.00. Czytam czytam i czytam ale nie mogę znaleźć jasnej odpowiedzi czy mogę zalać silnik tym EDGE'm. W wielu wątkach, stornach i innych piszą, że tak, inni że nie... Moglibyście rozwiać wątpliwości?
Piechol Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 manny90 jakbyś napisał jaki masz silnik to by było trochę łatwiej pomóc
endriuu Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 ma sinik z VP. wg katalogu Castrola powinienes zalac Edge Sport 0W-40 (VW 502.00/503.01/505.00). Ty masz Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 (VW 502.00/505.00/505.01). Jak widzisz spełnia normę 505.00. Mozesz smialo lac.
manny90 Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 manny90 jakbyś napisał jaki masz silnik to by było trochę łatwiej pomóc AFN 1.9 TDI
rookie Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 czy Castrolek, czy Mobilek byle normę 505.00 miał pupilek np. oleje Liqui Moly są b. dobre
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się