Dev Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 A jaki olej zakupić? Bo przyznam się że srednio sie na tym znam W sumie w ogóle 5W40 do gnojojada, norma była podana wyżej
zenonw Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Jestem świeżym posiadaczem A4 2,0 140 PS 2007r. ( skrzynia multitronic) DPF zalanego mam Castrola SLX 5W-30 zostawić czy zmienić na MOTUL SPECIFIC VW 507.00
Dev Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Castrola SLX 5W-30 wszystko jedno co wlejesz, olej ma odpowiadac normie do DPF-a
endriuu Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Jestem świeżym posiadaczem A4 2,0 140 PS 2007r. ( skrzynia multitronic) DPF zalanego mam Castrola SLX 5W-30 zostawić czy zmienić na MOTUL SPECIFIC VW 507.00 oczywiscie ze ma spelniac normę ale musisz jakis olej wybrać, więc czemu nie wybrać najlepszego? MOTUL SPECIFIC VW 507.00
Alzak Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 czy kazdy olej motula serii 8100 bedzie dobry dla mojego silnika?? silnik Bke w B7 bo na stronie z ktorej chce kupic nie ma podanej normy tylko cos takiego PERFORMANCES STANDARDS ACEA A5 / B5 APPROVALS API SL / CF
endriuu Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 czy kazdy olej motula serii 8100 bedzie dobry dla mojego silnika?? silnik Bke w B7 bo na stronie z ktorej chce kupic nie ma podanej normy tylko cos takiego PERFORMANCES STANDARDS ACEA A5 / B5 APPROVALS API SL / CF zaden z serii 8100 nie bedzie dobry do twojego silnika. musisz stosować Motula z serii: MOTUL SPECIFIC VW 505.01 lub SPECIFIC VW 506.01 lub SPECIFIC VW 507.00
Alzak Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 ale moj silnik to nie jest na pd czy jest bo sam juz nie wiem ??
piotreki Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 ale moj silnik to nie jest na pd czy jest bo sam juz nie wiem ?? na samej gorze masz : UWAGA !!! 1. Do silników 1,9 TDI R4 czyli rzędowych m.in. o oznaczeniach AWX, AVF, AVB, AJM, BKE oraz 2.0TDI - BLB, BNA, opartych na systemie pompowtrysków czyli PD, należy stosować olej spełniający normy: 505.01 lub 506.01 lub 507.00
Alzak Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 przeoczylem moja wina mam okazje kupic za dobra cene olej Shell Helix Ultra VX 5w/30 co myslicie o nim??
Dev Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 przeoczylem moja wina mam okazje kupic za dobra cene olej Shell Helix Ultra VX 5w/30 co myslicie o nim?? jaka norma ???
Alzak Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 norma to 507.00 czyli odpowiednia ale pytanie czy dobry olej??
Dev Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 norma to 507.00 czyli odpowiednia ale pytanie czy dobry olej?? :good: :good: :good:
GRazny Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 ja się może nie znam... ale inni tak http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5841&postdays=0&postorder=asc&start=15 druga wypowiedź od dołu (użytkownik masters) i już bym te oleje mijał...
Alzak Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 znalzalem motula z serii 8100 nazwa x clean i w ogloszeniu jest podane ze spelnia normy VW 502 00 – 505 00 – 505 01 czy to mozliwe bo wyzej odpowiedziano mi ze zaden z serii 8100 nie spelnia wymagan silnika PD
Darev Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Panowie koledzy, póki wątek nie jest jeszcze zamknięty to odpowiedzcie mi na takie pytanie: czy zalalibyście golfa II 1,6 TD jakimś półsyntetykiem? Autko 91' ma na blacie 320 kkm, przy przebiegu 260 kkm był remont silnika (pierścienie, uszczelniacze, itp), przy 290 kkm wymiana turbinki, od kupna przy przebiegu ok. 240 kkm zalewany jest olejem Shell 15W40, czyli minerał. Robić płukanke motulem?? Spalanie minerału przy 10 kkm to ok. 0,7 litra. Jestem gotów na taki eksperyment Co o tym sądzicie?? Nie jest to TDI tak jak tytuł wątku więc może nie zostanę ukarany
endriuu Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 znalzalem motula z serii 8100 nazwa x clean i w ogloszeniu jest podane ze spelnia normy VW 502 00 – 505 00 – 505 01 czy to mozliwe bo wyzej odpowiedziano mi ze zaden z serii 8100 nie spelnia wymagan silnika PD ten olej spelnia tylko normę - VW 502.00, VW 505.00 Panowie koledzy, póki wątek nie jest jeszcze zamknięty to odpowiedzcie mi na takie pytanie: czy zalalibyście golfa II 1,6 TD jakimś półsyntetykiem? Autko 91' ma na blacie 320 kkm, przy przebiegu 260 kkm był remont silnika (pierścienie, uszczelniacze, itp), przy 290 kkm wymiana turbinki, od kupna przy przebiegu ok. 240 kkm zalewany jest olejem Shell 15W40, czyli minerał. Robić płukanke motulem?? Spalanie minerału przy 10 kkm to ok. 0,7 litra. Jestem gotów na taki eksperyment Co o tym sądzicie?? Nie jest to TDI tak jak tytuł wątku więc może nie zostanę ukarany spokojnie mozesz zalać półsyntetyk.
Alzak Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 po przeczytaniu paru wątków mam kompletny metlik w głowie zakupiłem samochód i najprawdopodobniej jest zalany castrolem long life jako ze takowy znajduje sie w bagażniku i serwisy były robione przez audi kupowalem od handlarza i nie miał zielonego pojęcia jaki był olej zalany Z tego co czytalem oleje castrola nie są w pelni syntetyczne ponieważ są produkowane z bazy mineralnej czy to prawda i jak sie to ma do jakości tego oleju to nie mam pojęcia dlatego moje pytania o zmianę oleju Jako ze mam dostęp do troszkę tańszego shella chciałem go zalać ale poczytałem sobie i zrezygnowałem Pozostały mi trzy oleje do wyboru 1 castrol slx longtec 0w30 2 castrol edge 5w30 3 mobil 1 esp 5w30 jak juz pisałem nie jestem przekonany do castrola po przeczytanych opiniach no chyba ze wypowiedzą sie osoby co używają castrola i napiszą co nieco no i ostatni olej to mobil esp czy słusznie postąpię zmieniając castrola na mobil??czy zostawić tak jak jest ??
GRazny Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 znalzalem motula z serii 8100 nazwa x clean i w ogloszeniu jest podane ze spelnia normy VW 502 00 – 505 00 – 505 01 czy to mozliwe bo wyzej odpowiedziano mi ze zaden z serii 8100 nie spelnia wymagan silnika PD no właśnie kiedyś też tu o to pytałem bo miałem ten olej i jak wół z tyłu było napisane 505.01 ale potwierdzenia tego w necie nie znalazłem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się