Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 S-line 2.0 TDi 170 by mgtan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mystic.pl mowi o STP co kupujeszna stacji i wlewasz do paliwa przy tankowaniu.

250ml na pełny bak.

1 flaszka kosztuje 20 PLN

ale to ma nacelu utrzymanie kondycji a nie oczyszczanie ze starych nagarow itp.

Ja zauwazylme ze najlepiej sie sprawuje jakdolewamflaszke STP raz na 2500-3000km czyli 4 tankowania

Opublikowano

Kolo 16zl na caly bak buteleczka.Na kazdej stacji paliw kupisz.

hmmm... policzmy:

30 000km podzielic na 750km (tyle srednio na baku robie) wychodzi: 40 Buteleczek razy 16zl wychodzi :640zl. Podziele to przez kurs € to wychodzi mi jakies 161 € od wymiany oleju do wymiany....

...to juz wole czyszczenie wtryskow co wymiane oleju.... :cool1: - efekt podobny, a co do trwalosci- tego jeszcze nie wiem... :)

Opublikowano

STP kosztuje 13,60 zł brutto w Selgrosie :wink4: specyfik do czyszczenia wtrysków stosuje się co 4-5kkn. W międzyczasie stosuję "STP dodatek do diesla" co 2-3 bak. I tak w każdym moim aucie i nigdy nie miałem problemów z wtryskami. Teraz po przejechaniu 50kkm od kupna B7 wtryski mam w lepszej formie niż jak kupowałem auto, rogal mówił, że podają idealne. W Caddylaku wysrały się dopiero po 700kkm, w moim starym B6 AWX nabiłem 318kkm i dalej służy, ojciec ma w AVF 380kkm nastukane i jak mu rob555 robił program przy 330kkm to powiedział, że nie widział tak zadbanego diesla i nie chciał wierzyć, że przy tym przebiegu wtryski nigdy nie były wymieniane. No ale każdy oczywiście może mieć swoje zdanie, ważne by nie tankować ropy byle gdzie i przy polskim paliwie wymieniać często filtr paliwa. Ja wymieniam co 15kkm, koszt 140 zł nie wielki, a wolę wydać przez 2 lata 1000zł na filtr paliwa niż 12kzł na nowe szpryce.

... a może to tylko placebo :cool1:[br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 18:56_________________________________________________

...to juz wole czyszczenie wtryskow co wymiane oleju.... :cool1: - efekt podobny, a co do trwalosci- tego jeszcze nie wiem... :)

Moim zdaniem nie potrzebnie, czasem taką nadgorliwością można sobie więcej zaszkodzić niż pomóc. Poza tym jak wyciągasz wtryski do płukania to chyba od razu uszczelniacze wymieniasz bo nie wyobrażam sobie, że na starych wkręcasz a z tego co ostatnio płaciłem do caddego to zestaw na jeden wtrysk coś koło 80 zł w aso kosztuje więc licząc pomału ten płyn + uszczelniacze + robota z wyjęciem wtrysków to ile Ci wyjdzie ? A jaka pewność, że mechanik go nie upuści, nie stuknie gdzieś iglicą, że mu coś nie wpadnie do komory spalania ? I co tak co 15kkm :mysli: ja dziękuję, wolę zalać STP za 14 zeta.[br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 18:59_________________________________________________

30 000km podzielic na 750km (tyle srednio na baku robie) wychodzi: 40 Buteleczek

Moja świadomość nigdy nie dopuści do wymiany oleju co 30kkm.

Opublikowano

mystic bardzo fajnie to opisałeś :good: dobra lekcja dla innych

a tak z ciekawości do wszystkich aut jakie paliwo lejesz ?

Opublikowano

..to juz wole czyszczenie wtryskow co wymiane oleju.... :cool1: - efekt podobny, a co do trwalosci- tego jeszcze nie wiem...

dla mnie jestes czlowiek zagadka :), wydajesz na auto 40 K EUR wiec jak by nie bylo kupe kasy, ale bedzieesz sobie wtyrski czyscil sam w domu w mikrofali :rolleyes: , zapodajesz do ECU jakas totaln amatorke od "kolegi" ,latasz ponad 200 paki non stopem silnikiem ktory absolutnie nie jest do tego stworzony , sam sobie cos tam skrecasz rozkrecasz a czytajac towje posty wnioskuje ze nie masz pojecia o mechanice samochodowej poza ogolna wiedza dostepna na forach internetowych....... , ehhh biedny bedzie kots kto kupi po tobie to auta :rolleyes:

Opublikowano

a tak z ciekawości do wszystkich aut jakie paliwo lejesz ?

Staram się, jak tylko mogę tankowac zwykłego diesla na Shellu, jak nie mam po drodze to zawsze w bagażniku mam "STP dodatek do diesla" i czy to na Orlenie, Bliskiej czy gdzie indziej zawsze go dolewam do tankowania. Nie wiem, może inny jestem ale moim zdaniem na Shellu zwykły diesel jest najlepszy, za to V-power to chyba najgorsze paliwo z dodatkami, uszlachetniane jakimiś suchymi proszkami.

Opublikowano

30 000km podzielic na 750km (tyle srednio na baku robie) wychodzi: 40 Buteleczek

Moja świadomość nigdy nie dopuści do wymiany oleju co 30kkm.

No ja tez sie nad tym zastanawialem, ale mimo ze nie skapie na czesciach do mojego auta to drogo wychodzi mi jakbym co 15k olej wymienial bo przy kazdej wymianie jest u mnie filtr oleju, paliwa i p-pylkowy + 5l oleju Castrol wychodzi niecale 200€ + brudna robota. A u mnie 30k moze nawet i w 3 miesiace minac, to wychodzilby taki wydatek prawie co 1,5 miecha.

Co do rodzaju oleju, to nie zauwazylem/wyczulem zeby wraz z uplywem km silnik byl glosniejszy, lub slabszy. Wiem ze niby silniki po castrolu podobno zasyfione sa, ale stosuje go do 2 samochodow (AJM i BRD ) juz lacznie przez prawi 400 kkm i samochody nie sprawiaja zadnych problemow ani nie wyczuwam zmian w pracy silnika, obojetnie w jakich temperaturach.

Ale ostatnio dostalem namiar z hurtowni na olej Mobila 5W30 507.00 -karnister 20L za 80€- wiec jezeli bedzie to dobry olej to tez bede zmienial co 15 kkm

Powiem tak: leje na to -jak silnik od srodka wyglada, jezeli przewiezie mnie bez problemow przez 500kkm. Dodam ze nie jestem za podnoszeniem mocy w silnikach softem.

Moim zdaniem nie potrzebnie, czasem taką nadgorliwością można sobie więcej zaszkodzić niż pomóc. Poza tym jak wyciągasz wtryski do płukania to chyba od razu uszczelniacze wymieniasz bo nie wyobrażam sobie, że na starych wkręcasz a z tego co ostatnio płaciłem do caddego to zestaw na jeden wtrysk coś koło 80 zł w aso kosztuje więc licząc pomału ten płyn + uszczelniacze + robota z wyjęciem wtrysków to ile Ci wyjdzie ? A jaka pewność, że mechanik go nie upuści, nie stuknie gdzieś iglicą, że mu coś nie wpadnie do komory spalania ? I co tak co 15kkm :mysli: ja dziękuję, wolę zalać STP za 14 zeta.

Ja robie przy swoich autach wszystko sam, co prawda sa rzeczy do ktorych nie stac mnie na sprzet (jak flashowanie ECU) ale dotychczas nie bylo to konieczne.

Musze przyznac ze jak wymienilem tego jednego PD to nie wymienialem uszczelniacza, ale to byla awaria i pracowalem pod cisnieniem- wiec nie zastosowalem calej procedury wymiany wtrysku.

Przy czyszczeniu to juz zastosuje. [br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 20:34_________________________________________________

..to juz wole czyszczenie wtryskow co wymiane oleju.... :cool1: - efekt podobny, a co do trwalosci- tego jeszcze nie wiem...

dla mnie jestes czlowiek zagadka :), wydajesz na auto 40 K EUR wiec jak by nie bylo kupe kasy, ale bedzieesz sobie wtyrski czyscil sam w domu w mikrofali :rolleyes: , zapodajesz do ECU jakas totaln amatorke od "kolegi" ,latasz ponad 200 paki non stopem silnikiem ktory absolutnie nie jest do tego stworzony , sam sobie cos tam skrecasz rozkrecasz a czytajac towje posty wnioskuje ze nie masz pojecia o mechanice samochodowej poza ogolna wiedza dostepna na forach internetowych....... , ehhh biedny bedzie kots kto kupi po tobie to auta :rolleyes:

Nie tam zagadka- po prostu ucze sie swojego auta jeszcze- a kto mi zabroni? :decayed:

A co moich wydatkow to nie ma to znaczenia z tym czy mnie na cos stac czy nie- poprostu nie ufam mechanikom, a juz wogole tym z ASO. Soft robilem u przyjaciela i to byl wspolny eksperyment ktory moim zdaniem byl nie potrzebny, ale tego sie wlasnie na nim nauczylem.

A co do pojecia- to je mam- ale nie mam doswiadczenia mechanika z roznorodnoscia modeli- tyle.

Acha- w normalnych warunkach auto sprzedaje albo po 10 latach albo jak bedzie mialo 500kkm- wtedy dla mnie jest zuzyte- cena jest wtedy adekwatna do stanu tech. wiec kupiec nie powinnien wiele wymagac od takiego auta.

Opublikowano

wiecei każdy ma prawo rezac jak chce :-)

ja myśle że STP co 3-4 tankowania i normlana ropa i tyle. Spróbuje jeszcze tą normlaną rope na Shellu chyba, choć nie wiem czy poniose to ryzyko, czy nie zostanę rpzy Orlenie i już.

Opublikowano

Acha- w normalnych warunkach auto sprzedaje albo po 10 latach albo jak bedzie mialo 500kkm- wtedy dla mnie jest zuzyte- cena jest wtedy adekwatna do stanu tech. wiec kupiec nie powinnien wiele wymagac od takiego auta.

2.0 TDI i 500 tys. ? z ogromna wiara w niemiecka technike ale jak to sie brzydko mowi nie ma ch... nie z tym motorem :)

Nie tam zagadka- po prostu ucze sie swojego auta jeszcze- a kto mi zabroni?

A co moich wydatkow to nie ma to znaczenia z tym czy mnie na cos stac czy nie- poprostu nie ufam mechanikom, a juz wogole tym z ASO. Soft robilem u przyjaciela i to byl wspolny eksperyment ktory moim zdaniem byl nie potrzebny, ale tego sie wlasnie na nim nauczylem.

to nie chodzi o to ile kto wydal bo to nie ma znacznia , tylko o rzeczy ktore czasem mechanikom przychodza z trudnoscia a co do piero laikowi.Jak bedziesz wyciagal PD to pamietaj potrzebna pozniej regulacja zakladam ze wiesz jak to sie robi :decayed:

Opublikowano

Acha- w normalnych warunkach auto sprzedaje albo po 10 latach albo jak bedzie mialo 500kkm- wtedy dla mnie jest zuzyte- cena jest wtedy adekwatna do stanu tech. wiec kupiec nie powinnien wiele wymagac od takiego auta.

2.0 TDI i 500 tys. ? z ogromna wiara w niemiecka technike ale jak to sie brzydko mowi nie ma ch... nie z tym motorem :)

Nie tam zagadka- po prostu ucze sie swojego auta jeszcze- a kto mi zabroni?

A co moich wydatkow to nie ma to znaczenia z tym czy mnie na cos stac czy nie- poprostu nie ufam mechanikom, a juz wogole tym z ASO. Soft robilem u przyjaciela i to byl wspolny eksperyment ktory moim zdaniem byl nie potrzebny, ale tego sie wlasnie na nim nauczylem.

to nie chodzi o to ile kto wydal bo to nie ma znacznia , tylko o rzeczy ktore czasem mechanikom przychodza z trudnoscia a co do piero laikowi.Jak bedziesz wyciagal PD to pamietaj potrzebna pozniej regulacja zakladam ze wiesz jak to sie robi :decayed:

turdzi a co TY chcesz tam regulować ;P ?? myślę, że nawet w ASO nie wykonują pełnej procedury wymiany PDków hehehe

Opublikowano

eehhhhh.... turdzi

Kto mi zabroni? :decayed:

Opublikowano

ASO bierze kartonik, otweira, wyjmuje wtrysk w folii, rozrywa folie i ma... potem wkłąda z nowym oringiem i tyle.

Opublikowano

ASO bierze kartonik, otweira, wyjmuje wtrysk w folii, rozrywa folie i ma... potem wkłąda z nowym oringiem i tyle.

No chyba, że wtryski mają inne numerki niż te co były dotychczas to podpina VAS wkodowuje nowe wtryski :wink4:

Byłem dzisiaj w Selgrosie więc przy okazji pstryknąłem Wam fotkę z cenami na STP :wink4: te czerwone ceny to netto

STP.jpg

Opublikowano

ja używam tego czarnego do diesla z niebieską etykietą... ale kurde jakie ceny!!

rewelka, musze do nich wpaść i zakupic pare flaszek, to nie sok marchwiowy nie zepsuuje sie z czasem ;-)

Opublikowano

Turdzi to nie tak jak mówisz, otóż ja byłem u Rogala i on sam mi powiedział ze serie mam ok ale programu nie mam co walić, a jak chce program to musze wtryski wymienić żeby był naprawde dobry efekt. A kpl wtrysków to obecnie 6k. minimum bez roboty.

Ja się nie uparłem a przemawia do mnie fakt że:

- dodatkowe 20KM będzie kosztowało ponad 6.000 PLN :-) (to mi się już nie opłaca... nie uwazasz?)

- 170 KM narazie wystarcza

Narazie zdrowe BLB jeszcze mnie nie leje :P (z autopsji wiem) pewnie po programie by mnie połkneło. :)

co do kierunku. to nie bardzo wiem o co ci chodzi...

Obecnie mam do zrobienia hamulce (poprostu mam tarcze do wymiany + klocki za max 3000km) , a że tak jak pisałem ori do mnie bedą kosztowały np 2k PLN a np modowane wyjdą 2.8 to chce wziąśc modowane. Ot cały wywód :). Także nie dokońca wiem o co ci chodzi?

masz tarcze obecnie 320mm?? W IC są na ten rozmiar ATE Power Disc po ~350zł za sztuke... Więc za 1k zł masz bardzo dobry zestaw na przód :good:

Opublikowano

170tka ma 312tki :wink4:

Opublikowano

Turdzi to nie tak jak mówisz, otóż ja byłem u Rogala i on sam mi powiedział ze serie mam ok ale programu nie mam co walić, a jak chce program to musze wtryski wymienić żeby był naprawde dobry efekt. A kpl wtrysków to obecnie 6k. minimum bez roboty.

Ja się nie uparłem a przemawia do mnie fakt że:

- dodatkowe 20KM będzie kosztowało ponad 6.000 PLN :-) (to mi się już nie opłaca... nie uwazasz?)

- 170 KM narazie wystarcza

Narazie zdrowe BLB jeszcze mnie nie leje :P (z autopsji wiem) pewnie po programie by mnie połkneło. :)

co do kierunku. to nie bardzo wiem o co ci chodzi...

Obecnie mam do zrobienia hamulce (poprostu mam tarcze do wymiany + klocki za max 3000km) , a że tak jak pisałem ori do mnie bedą kosztowały np 2k PLN a np modowane wyjdą 2.8 to chce wziąśc modowane. Ot cały wywód :). Także nie dokońca wiem o co ci chodzi?

masz tarcze obecnie 320mm?? W IC są na ten rozmiar ATE Power Disc po ~350zł za sztuke... Więc za 1k zł masz bardzo dobry zestaw na przód :good:

mam tarcze 312/256 przód/tył.

Jeśli będe zmieniał rozmiar to będzie to 330/300 przód/tył, a jeśli nie to będzie ori jak jest.

narazie takie coś:

http://allegro.pl/oryginalne-kola-felgi-19-cali-audi-a8-a6-rs4-zima-i1376562683.html

tylko to cholerne ET29x9 grrr... ciekawe jak to posadzić żeby nie tarło i jak wygląda na feldze o szerokości 9 cali opona 235... szerszej nie chce.

Chodzi o to czy jak jest naciągnięta to normlanie się podjedzie na krawężnik przy zatrzymaniu skręceniu kół na max i podjechaniu? na 18x8x235 działa idealnie.

czy przy feldze 29x9 w zywkłym A4 felga wystaje za obrys nadkola auta?

Opublikowano

A 330 mm od czego chcesz wsadzić :mysli:

Opublikowano

pewnikiem chodziło o 320;)

Opublikowano

pewnikiem chodziło o 320;)

Tylko jaki jest sens zamieniać 312 na 320 :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...