hoody1 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 ...jak chip wplynie na zużycie paliwa i trwałość silnika???jaqkie są minusy chipowania???
KICHOL Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Dla mnie czips ma jak dotąd same plusy, mam lajtowego czipsa (ok.30KM) zużycie nie wzrosło a jeśli wzrosło to ja tego niezauważyłem. Napisz do Adamoo on pokręcił swoją b6 dosyć wysoko ma coś koło 180KM.
Hugo Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Ja też nie zauważyłem minusów.Spalanie nie wzrosło.Jeździ się elegancko.Nie ma problemów z wyprzedzanie , bo cały czas mam moc pod pedałem.Aktualnie mam 187KM i 369Nm.Wszystko w aucie seryjne
marcin j Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Aktualnie mam 187KM i 369Nm.Wszystko w aucie seryjne A jak w ciepłe dni sobie radzi?? Bo adamoo tyle gratów wymienił i moc jest chyba podobna do twojej.
Gość shakal Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 A ile można dorzucić takiemu jak ja mam,nie wymieniając połowy auta i bez obawy że się rozsypie?
poziek Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 czipowanie to jest bardzo groźna choroba...podobno uleczalna...
marcin j Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 A ile można dorzucić takiemu jak ja mam,nie wymieniając połowy auta i bez obawy że się rozsypie? Wpierw trzeba zdiagnozować autko, jeżeli wszystko ok, lekki program i uzyskujesz ok 180 km i 360...NM, ale niech fachowcy się wypowiedzą. :th:
Hugo Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Aktualnie mam 187KM i 369Nm.Wszystko w aucie seryjne A jak w ciepłe dni sobie radzi?? Bo adamoo tyle gratów wymienił i moc jest chyba podobna do twojej. A dziękuje radzi sobie bardzo dobrze , ale FMIC na pewno by sie przydał.A u Adasia wyszło chyba 182KM po przeróbkach
pre_pl Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 nie rób tego, poczytaj forum i będziesz wiedział dlaczego
Norbi Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 podobno już 186 Nie bić leżącego :bicz3: :>
poziek Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 bić to ja mogę ale tunera...ale to juz niedługo
hornet Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 bić to ja mogę ale tunera...ale to juz niedługo Spokojnie Poziu, nerwy na wodzy BTW jeżdzi już ta drezyna czy dalej tylko prezentuje się na fotkach
KrzyHo Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Myślę że warto zrobić chip tuning, większa moc, lepszy moment nieco mniejsze zużycie paliwa. Tylko trzeba pamiętać że silnik musi być w dobrym stanie i nic nie powinno mu dolegać. Jeśli będzie coś nie tak to wtedy nie będziesz zadowolony z chipa.
Iverson Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 mniejsze zużycie paliwa to chyba jak do 100 km\h jedzieszm. akurat na zużycie paliwa to ja bym tu nie patrzył!!
dssn Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 cziptuning ma minusy, najwiekszy to to ze za dobry cziptuning trzeba troche zaplacic
poziek Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 znowu się nie zgodzę, trzeba wiedziec po prostu do kogo sie udać, ja testuje na własnej skórze róznych tunerow A tych którzy najmniej ztyrali mi plecy polecam na forum.
lexpar Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Warto, warto i jeszcze raz warto. Auto pali mniej i jest zdecydowanie bezpieczniejsze. Z silnikiem i napędem nic się nie dzieje.
Hugo Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 ja chyba tez sprobuje podrasować swoje myślę ze sie opłaci Zapomnij.Nie opłaci się
rosol882 Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Ja mam chpa z 131PS na 170PS w 1.9TDI (B6) i jestem jak do tej pory mega zadowolony, nie dosc ze moc odczuwalna i to bardzo to i spalanie spadlo (nie duzo ale spadlo) w trasie ok 5l a w miescie max 6l przy normalnej jezdzie, a jak grubo sie butuje to max do 8l - bajka. Poza tym z tego co mi wiadomo to jesli moc silnika po chip tuningu nie przekracza +30% to nie ma zadnej znacznej straty na zywotnosci silnika, jasli przekracza te +30% to przeciazenia moga byc juz zbyt wysokie.
Rekomendowane odpowiedzi