SilentMan Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 25 marca wyruszam do Polski, do Olsztyna. Z plymouth, UK Przez całą europę wiadomo - przeleci się, ale nie wiem którędy jechać przez Polskę żeby nie urwać zawieszenia i za dużo nie nadłożyć przy tym...
GreGoriO Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 ja zrobiłem we wrześniu w 7000 km w ciągu 5 dni.... niestety. wyjechałem we wtorek o 20.00 a wracałem już w sobotę o 12.00 byłem zmuszony jechać po córkę ponieważ francuskim kontrolerom zachciało się strajku, a zaczynał się rok szkolny... do polski jechałem na zmianę z żoną, ale powrót niestety miałem samotny, ponieważ zdecydowaliśmy, że jednak dziecka nie będziemy męczyć jazdą... średnia z trasy w moim v6 wyszła całkiem przyzwoita bo zużycie było 8,4l a prędkość to 120 km/h. tankowałem średnio co 800 km i udało mi się bezpiecznie wrócić. co ciekawe, do polski jechałem 36 godzin (3280km w jedną str.) zatrzymując się co jakiś czas na kawę i papierosa, powrót to 34h z krótkim snem gdzieś we Francji, ja nie palę więc tu zaoszczędziłem mnóstwo czasu... Korzystałem w trasie z Tomtoma z podłączoną anteną TMC i powiem wam że byłem miło zaskoczony działaniem, szczególnie we Francji, gdzie nawet awaria przyczepy kempingowej była odnotowana na trasie... nie wiem czy zyskałem dużo czasu, niemniej jednak gdy wyskoczyła informacja o korku i zaleceniu zjazdu, nigdzie nie utknąłem...
ALBINEK Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Jaki model Tom Toma masz i co to jest ta antena TMC ? Gregorio rekord trasy należy do Ciebie .
SilentMan Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Antena TMC odbiera specjalne wiadomości z systemu RDS z informacjami o korkach, wypadkach itd., na których podstawie tomtom przelicza trasę by takie zdarzenie ominąć (np. zdjechać z autostrady, objechać wypadek okolicznymi wioskami i wrócić na trasę za wypadkiem, omijając korek). TMC działa świetnie w całej europie, lecz nie w Polsce ;D Większość TomTomów go obsługuje, z reguły poprzez rozgałęźnik gniazdka USB (TomTom[uSB]-TMC-Zasilanie). Fajna sprawa.
GreGoriO Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 jest dokładnie jak opisał @SilentMan, antena TMC jest bezpłatną wersją KOMUNIKATÓW DROGOWYCH, bezpłatną bo kosztuje nas tylko antena ale "nasłuch" czyli to co pokaże się nam na ekranie już nie... , działa rewelacyjnie zarówno we Francji jak i w Niemczech gdzie nawet zwężenia na autobanie są pokazane. pokrywają się z rzeczywistością. mój TT to wersja Go720 do którego dokupiłem również pilota do łatwiejszej obsługi, antena na eBay kosztowała mnie 25€ istnieje również wersja płatna wiadomości o korkach nazywa się w zależności od modelu TT.....HD, Traffic lub po polsku ruch drogowy...po szczegóły odsyłam na strony TT. TUTAJ na EKRANIE TT widać jak to wygląda w rzeczywistości. mamy pasek pionowy z info....że za 7,7 km czeka nas zdarzenie, roboty drogowe i czas straty w korku (tutaj 3 min.) zielona kropka oznacza że wiadomości są AKTUALNE albo ostatnia aktualizacja była nie później niż 15 min temu co do rekordu trasy....cóż mieszkając pod Gibraltarem długo jeszcze będę rekordzistą :tongue4: pozdrawiam i szerokiej drogi
I r o Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 dwa razy do roku robię trasę GR-PL i PL-GR, 2000 km w jedną stronę, trasę pomaga mi pokonać mio s505, średnie spalanie na poziomie 7-7,5 l/100km. mój rekord to 15 godz (poza sezonem wakacyjnym) w sezonie i w weekend to dochodziło do 22 godz (koszmarne korki na granicach w serbii i węgrzech) ogólnie fajna trasa, ładna, jak ktoś był w tych stronach to wie, najgorszą bolączką jest upał i turasy na autostradach Uploaded with ImageShack.us
symeks Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 A tu moja styczniowa wyprawa: Korchów (PL) - Nieder-Olm (D) - Rotterdam (NL) - Nawet niezle przy Vmax ok 120km/h w Berlingo (jechaliśmy na 2 auta)
ALBINEK Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Całkiem niezłe osiągi macie koledzy
qeza Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Albinek, oni maja takie spalania bo nie mają ograniczenia na autostradach do 70 mil/h. My jak tylko dotkniemy ziemy francuskiej to pedał w podłoge, a przez Niemcy to ile fabryka.. gdzieś się trzeba wyszumieć i przedmuchać turbinki .
andr3i Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Albinek, oni maja takie spalania bo nie mają ograniczenia na autostradach do 70 mil/h. My jak tylko dotkniemy ziemy francuskiej to pedał w podłoge, a przez Niemcy to ile fabryka.. gdzieś się trzeba wyszumieć i przedmuchać turbinki . ja swoja turbinke przedmucham za 2 miesiace ale z racji ze nie mam klekota pojdzie po kosztach caly rok na to czekam zeby sprawdzic swoja niunke w niemczech tazke odliczam dni panowie a trasa to bedzie ABERDEEN-DOVER-CALAIS-CZESTOCHOWA i powrot cos okolo 2450 km w 1 strone
ALBINEK Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 Powodzenia kolego !!!. Daj znać jak wyjdzie
andr3i Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 trase robilem juz wiele razy tylko moim 2 autem OPEL ASTRA 2 1.6 100PS nie bylo nawet tak zle ale komfort w Audi calkiem inny
Stichy Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Nie ma to jak do Niemiec wjechac Ja z IE na podkrpacie - jest dobrze dopuki nie zjade z autostrady A4 - pozniej masakra
ALBINEK Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 A4 dostaliśmy w spadku po niemiaszkach :> . Wytrzamała bez remontu 60 lat . Teraz nowa po dwóch latach jest do remontu .
RS Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Ja mieszkam w Bielefeld wiec w sumie chyba mam najkrotsza trase z was. Bielefeld- Gogolin- jakies 800km Droga na Berlin jest przerypana bo pelno na niej "anglikow"- lub jak ja ich nazywam kajzerow/cesarzy ktorzy jada srodkiem drogi/srodkowym pasem zapominajac ze mamy ruch prawostronny i pas srodkowy tez sluzy tylko do wyprzedzania. :decayed: :decayed: Nie chcialbym byc odebrany jako upierdliwy tylko wyjasnic ze w takim kraju jak Niemcy na 6-pasowej autostradzie- gdzie nie ma ograniczenia predkosci, takie zachowanie blokuje znacznie przepustowosc, bo czesto dzieje sie tak ze ktos sobie mysli: po co mam zjezdzac po wyprzedzeniu ciezarowki skoro juz widze nastepna za jakies 500m, ale zapomina ze blokuje pas na ktory ktos wolniejszy z lewego pasa moglby zjechac zeby kogos szybszego za soba przepuscic. Takie cos nawet jest karalne- 80€ plus koszty administracyjne i 1 punkt. Mam inna trase i wychodzi to jakies 830km, ale tak malo sie na niej dzieje ze mozna usnac, ale za to jest niemal pewne ze korka nie bedzie. Czasami mi sie udaje zrobic te trase na jednym baku, ale jak czasami przycisne to mam juz tankowanie we Wroclawiu. Ogolnie to trudno mi zrobic na baku wiecej od 900km, ale ciekawostka jest ze na polskim paliwie to zasieg jest jeszcze gorszy- nawet do 100km mniej....
ALBINEK Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Mnie nie masz szans dojść na autostradzie w niemcowni :gwizdanie:. Maszyna idzie na pełnych obrotach. Coś mało km robisz na zbiorniku . Mam rodzinę w Hannover . Bardzo dobrze znam tą trasę Hannover -Wrocław.
RS Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 No malo, ale bez DPF-a i z max- predkoscia 120km/h udalo mi sie juz 1100km zrobic....
ALBINEK Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Mój rekord to z Dover do Olszyny . Fis pokazywał że jeszcze zostało na 90 km. ale nie ryzykowałem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się