turdzi Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2010 dla mnie nowe A6 kox A8 za krowiaste i takie bez polotu, zdecydowanie wolałbym A7 podzielam opinie A8 beznadziejne , reszta poczawszy od A4 B8 wyszla im rewelacyjnie no moze paza Q5
mystic.pl Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Chciałbym zobaczyć te osiągi w realu, bo napisać to można wszystko "Audi A6 dostępne będą też dwa silniki wysokoprężne : 2 l (177 KM) oraz 3 l (245 KM). Auto ze słabszym dieslem rozpędza się do 100 km/h w 8,7 s i maksymalnie do 228 km/h, spalając 4,9 l na 100 km. Audi A6 z dieslem V6 ma 6,1 s do setki, maksymalnie rozpędza się do 250 km/h, a jego spalanie to 6 l na 100 km. "
Flyer Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Nowe A8 wlasnie takie mialo byc... dla ludzi z fantazja jest A7, a dla mniej zamoznych A6.
Kimi Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 dla mnie nowe A6 kox A8 za krowiaste i takie bez polotu' date=' zdecydowanie wolałbym A7 [/quote'] Popieram. A4, A5, A6 ( i ich pochodne S-ki i RS-ki ) Reszta oczywiście to też bardzo dobre samochody, ale ten "środek" gamy modelowej jest zdecydowanie "najkoksiasty" :kox: :kox:
Vas Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Nowe A8 wlasnie takie mialo byc... dla ludzi z fantazja jest A7, a dla mniej zamoznych A6. Czyli auto z tego segmentu nie moze miec odrobiny polotu? Jak np A8 D3 albo poprzednia generacja S-klasy? Jakas dziwna moda sie zrobila na nudne samochody. Np nowy CLS. Poprawili te dziwaczne reflektory i zruinowali cala reszte. Pierwsze generacja stylistycznie zamiata imo wszystko ze swojej polki z A7 na czele. A ta nowa to nie wiadomo co. Przeciez zwykla E-klasa wyglada bardziej dynamicznie. A co do A6, to pozwole sobie nieco rozwinac moja poprzednia wypowiedz. Gdyby patrzec na to auto zupelnie obiektywnie albo nie wiedziec o istneniu A4 B8, A8 D4 i A7, to mialoby bardzo fajny design. No ale przypuszczam, ze wszyscy te wymienione samochody kojarza i kazdym elemencie nowej A6 widza ktorys z nich. Dla mnie taka unifikacja to jest straszny minus.
Flaha Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 IMO te tylne lampy to koopa straszna, jakoś mi się ich kształt kojarzy z calibrą .... jakby były takie jakie miała c6 przedliftowa to byłoby OK. poza tym jest kox
Flyer Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Nowe A8 wlasnie takie mialo byc... dla ludzi z fantazja jest A7, a dla mniej zamoznych A6. Czyli auto z tego segmentu nie moze miec odrobiny polotu? Jak np A8 D3 albo poprzednia generacja S-klasy? yyy... a gdzie polot w D3? singleframe? tyl zwykly, przod rowniez, boczna linia prosta jak cep. zwykla limuzyna o prostym dizajnie. D4 ma baaardzo zblizona forme.
Gość mmcv Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 nowe 5 mi sie bardziej podoba. Ale fajne autko , jakby mi ktos kupil to bym nie sprzedal :polew: ..od razu :polew:
Skyliner89 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 AUDI A8 D3 AUDI A8 D4 Widać różnicę? Dla mnie Audi A8 D3 jest bez porównania ładniejsze od Audi A8 D4. A8 D4 wygląda jak Audi A4 B8 XXL . Już ten Hyundai jest ładniejszy:
jedrekx Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 skonfigurowałem sobie to A6 na audi.de -> wyszło ponad 72 tys euro a nie doposażałem aż tak bardzo
Reniu Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 video: info: http://www.worldcarfans.com/111011030385/2012-audi-a6-unveiled-at-naias-video fotki: http://www.worldcarfans.com/111011030385/2012-audi-a6-unveiled-at-naias-video/highphotos
Wąski Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 http://moto.pl/MotoPL/1,99243,9159266.html
jedrekx Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 czekam aż będzie w salonie w Bydgoszczy
Adas Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Dopłata za Bang&Olufsen 33 180 zł w .de 6 tys. euro
dante0018 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Wpełni diodowe światła jak dla mnie kox ! Już nie moge się doczekać aby zobaczyć jak to świeci i wygląda na żywo. I czekać na RS6. Podobno ma mieć silnik V8 bentleya
pawel1380 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Dopłata za Bang&Olufsen 33 180 zł w .de 6 tys. euro Kurfa polak bogaty trzeba go pociągnąć mocniej z portfela :polew: :wallbash:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się