dawajrapa Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 a czy ktos zakladal juz sprezyny od innych kategorii wagowych niz fabrycznie? ja mam u siebie z tylu OYK, czyli kat. wagowa 10. Szukam sprezyn o oznaczeniu niebieski, roz, roz, roz, ale ciezko znalezc cos rozsadnego, albo pordzewiale, albo nie ma wcale... znalazlem dobrze wygladajace z kategorii OYJ, czyli kat. wagowa 09. oznaczenie niebieski, roz, roz. zastanawiam sie, co sie stanie jak zaloze te sprezyny? rozumiem, ze beda sie naddawaly szybciej, niz te moje dedykowane tj. o jakies 30kg szybciej pytanie tylko czy na pusto tyl siadzie bardziej, czy przy tak nieduzym przeskoku kat. wagowych nie bedzie to odczuwalne? nb. moj tyl siedzi nisko, jak to przy 1BV w avancie i przy okazji rzezby z tylnym zawiasem chce dolozyc jeszcze plastikowe podkladki na zle drogi z 1BR, ktore powinny uniesc tyl o jakies 15-20mm. Obawiam sie tylko, ze podkladki uniosa, a sprezyny z OYJ moga troche obnizyc i zostane tu gdzie jestem teraz... a musze tyl lekko podniesc, bo teraz jest slabo, motorowka.
kaman Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Kolego, mam u siebie zawieszenie 1BA o kategoriach przod i tylko 10. W poniedziałek zakładam sprężyny i amorki 1BE o kategoriach przod 8 i tył 10 takze dam znac w tym temacie jak siadł samochod i wrzucę zdjecia przed i po zmianie zawieszenia. Mam nadzieje, ze Ci w czymś to pomoże.. Wysłane z jabłka
Patryk41 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Ma ktoś zawieszenie 1BA z kategorią wgową coś koło 9. Chciałbym zobaczyć jak to wygląda. Prosiłbym o jakieś zdjęcia
lord_maciek Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Ma ktoś zawieszenie 1BA z kategorią wgową coś koło 9. Chciałbym zobaczyć jak to wygląda. Prosiłbym o jakieś zdjęciaJa mam przód 9 tył 10 i 1Ba. Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez lord_maciek
soul87 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Panowie, mam klase wagowa 10 , zawiecha 1BA jakiego obnizenia mniej wiecej moge sie spodziewac po zmianie TYLKO sprezyn z przodu z 1BE kat 7 ... ??? czyli 3 kategorie w dol 1BA > 1BE , same springi .... amortki zostaja ori 1BA Edytowane 14 Lipca 2015 przez soul87
majstersztikt Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Panowie, mam klase wagowa 10 , zawiecha 1BA jakiego obnizenia mniej wiecej moge sie spodziewac po zmianie TYLKO sprezyn z przodu z 1BE kat 7 ... ??? czyli 3 kategorie w dol 1BA > 1BE , same springi .... amortki zostaja ori 1BA Też miałem klasę wagową przód 9 tył 10 i założyłem komplet sprężyn 1be z 7 kategorii wagowej przód i tył siadł jakieś 35mm
soul87 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 A a zawiecha nie zaczęła się bujac na nierownosciach?
Patryk41 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Ma ktoś w 1.9tdi z przodu 8 klase wagową?? prosiłbym o jakieś zdjęcie, bardzo ważne Czy zmiana z przodu sprężyn z kategorii 9 na 8 będzie dużą różnicą? pozdrawiam Edytowane 15 Lipca 2015 przez Patryk41
kaman Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Kolego mam 8 w kartonie We wtorek jak mechanik ogarnie busa i dwie osobówki to zmienimy zawieche i wrzucę foty przed: 1BA z kategoriami przod i tył 10 - oraz po: 1BE z kategoriami przod 8 i tył 10 EDIT: Zawieszenie zmienione, przód bardzo słabo siadł pomimo mniejszej kategorii wagowej i zmiany z 1BA na 1BE czyli samo w sobie -2cm 1BA z A4 B6 (2002 rok):Przód: kategoria wagowa 10 - 68,5cmTył: kategoria wagowa 10 - 66,5cm1BE z A4 B7 (2007 rok):Przód: kategoria wagowa 8 - 67cmTył: kategoria wagowa 10 - 64,5cmWysłane z jabłka Edytowane 24 Lipca 2015 przez kaman
tomekxp2 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Witam, jestem zielony w tym temacie dlago takie pytanie z mojej strony dane z wlepki : 0YK, 0JH, 1BA po przeczytaniu tematu wiem już, że mam kategorie wagową przód-8, tył-9. Planuję posadzić auto wymieniając same sprężyny, głównie chodzi o estetykę i wygląd oraz zachowanie komfortu. Nie chcę go mocno posadzić i utwardzać. Pytanie jakie sprężyny wsadzić żeby auto posadzić? Jeśli same sprężyny nie dadzą efektu to pomyślę i czymś bardziej zaawansowanym, oraz czy są jakieś zestawy które fajnie obniżają ale nie ma utraty komfortu ? Z tego co wyczytałem to -30 przód u tył powinno być ok - kompromis między wyglądem i komfortem.
kaman Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Zobacz sobie u mnie w temacie jak wyglada zmiana z 1BA na 1BE gdzie przod ma dwie kategorie mniej. Zeby zejść bardziej z przodem to musisz wziąć sprężyny najlepiej 4 kategorie niższe. Chyba ze wrzucić Eibachy to wtedy idealnie Ci siądzie zarówno przod i tył Wysłane z jabłka
michal.j Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) witam, chcialem dopytac amortyzatory z tylu mam do wymiany(20%) jest posadzony -40mm (przod i tyl) i niestety po 2 latach od sprowadzenia amortyzatory padly. nie wiem co tam jest wlozone ale mam z tylu jakies zielone sprezyny. Dodam ze bylo to zrobione przez profesjonalny zaklad w Belgii , mam raport z dziwnymi wartosciami i katami mierzonymi (nic z tego nie rozumiem), takze ktos to przynajmniej zrobil z glowa - kazdy zakret bez trakcji nawet z woda. Nawet nie wiem co to trakcja, bo nigdy mi sie nie wlaczyla. Doslownie auto jest przyklejone na zakrecie (z oponami 225 i 235.) Chce teraz kupic nowe SACHS, co o tym myslicie??????? niestety nie znalazlem informacji "wprost jak do dziecka" o ile to obnizy... standardowe: Amortyzator SACHS 312783 - 2szt. Sprężyna zawieszenia SACHS 996 946 - 2 szt. sportowe: Amortyzator SACHS 312784 - 2 szt. Sprężyna zawieszenia SACHS 996 948 - 2 szt. Edytowane 27 Lipca 2015 przez michal.j
slo Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Hej, nie jestem w temacie. Czy jest prosta odpowiedź jak dobrze wypoziomować autko ? Jestem po swapie napędu na Q, i różnica pomiędzy przodem a tyłem zrobiła się spora. Zawieszenie jest oryginalne 1BV. Autko stoi tak: Potrzebowałbym jakiś nowy zestaw na przód żeby autko położyć troszkę na ziemię. 3cm załatwiłoby sprawę. Czy tył potrzeba też zmieniać w takim razie ? Wszystko jest 1BV ale instalacja gazowa i swap dociążył tył a odciążył przód. Ma ktoś pomysł jak to ugryźć ?
cinkers Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) Panowie jeszcze raz. Chcę obniżyć sam przód. Wystarczy, że zmienię sprężyny na Eibach pro kit -30? Dedykowane do 1.8T? http://www.eibach.pl/eibach-audi-a4-(8ec,-b7)-e10-15-003-01-22-pi-2267.html Auto stoi tak i chcę obniżyć sam przód. Jaka ewentualna alternatywa? Edytowane 27 Lipca 2015 przez cinkers
bobikos Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Hej, nie jestem w temacie. Czy jest prosta odpowiedź jak dobrze wypoziomować autko ? Jestem po swapie napędu na Q, i różnica pomiędzy przodem a tyłem zrobiła się spora. Potrzebowałbym jakiś nowy zestaw na przód żeby autko położyć troszkę na ziemię. 3cm załatwiłoby sprawę.Czy tył potrzeba też zmieniać w takim razie ? Wszystko jest 1BV ale instalacja gazowa i swap dociążył tył a odciążył przód. Ma ktoś pomysł jak to ugryźć ? Ja po swapie na Q podnosiłem tył. Dałem sprężyny kategorii 12 (1BE).
bob4u Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam, mam potrzebę obniżenia przodu AUDi A4 B7 S-Line 2.0 TDI. Tył siedzi idealnie, za to przód to jest masakra. Mam założone felgi z ET28. Na wlepce mam wersje zawieszenia 1BE. Dla przodu mam 0JH, dla tyłu OYH. Proszę o poradę w jaki sposób nie obciążając zbytnio budżetu obniżyć przód tak około 30 mm. Rozeznałem trochę temat i zastanawiam się nad zamontowaniem takich sprężyn: http://www.eibach.pl/eibach-audi-a4-avant-%288ed,-b7%29-e10-15-003-08-22-pi-2529.html(składnik 1 - przód). -> cena 380 PLN za spręzyny przód jest ok, czy ma może ktoś info gdzie zdobyć je w niższej cenie? Moje pytanie jest tylko takie czy faktycznie auto siądzie te 30 mm?? Czy nie jets tak, że w moim przypadku z zawieszeniem 1BE auto już siedzi 20 mm, a dołożenie sprężyn spowoduje obniżenie o 10 mm, a nie o 30 mm (innym zdaniem czy producent nie liczy tego obniżenia od zawieszenia zwykłego, a nie od S-line) Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez bob4u
Fugi Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Witam, mam potrzebę obniżenia przodu AUDi A4 B7 S-Line 2.0 TDI. Tył siedzi idealnie, za to przód to jest masakra. Mam założone felgi z ET28. Na wlepce mam wersje zawieszenia 1BE. Dla przodu mam 0JH, dla tyłu OYH. Proszę o poradę w jaki sposób nie obciążając zbytnio budżetu obniżyć przód tak około 30 mm. Rozeznałem trochę temat i zastanawiam się nad zamontowaniem takich sprężyn: http://www.eibach.pl/eibach-audi-a4-avant-(8ed,-b7)-e10-15-003-08-22-pi-2529.html(składnik 1 - przód). -> cena 380 PLN za spręzyny przód jest ok, czy ma może ktoś info gdzie zdobyć je w niższej cenie? Moje pytanie jest tylko takie czy faktycznie auto siądzie te 30 mm?? Czy nie jets tak, że w moim przypadku z zawieszeniem 1BE auto już siedzi 20 mm, a dołożenie sprężyn spowoduje obniżenie o 10 mm, a nie o 30 mm (innym zdaniem czy producent nie liczy tego obniżenia od zawieszenia zwykłego, a nie od S-line) Producent eibach'ów liczy te -30 mm od standardowego zawieszenia 1BA.
lord_maciek Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Producent eibach'ów liczy te -30 mm od standardowego zawieszenia 1BA.Tu już nie ma znaczenia kategoria wagowe? Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez lord_maciek
Fugi Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Producent eibach'ów liczy te -30 mm od standardowego zawieszenia 1BA.Tu już nie ma znaczenia kategoria wagowe? Ma znaczenie.Popatrz sobie na stronce eibacha. Różne zestawy do różnych silników.
Trewor87 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Rozeznałem trochę temat i zastanawiam się nad zamontowaniem takich sprężyn:Eibach - E10-15-003-08-22 Eibach Pro-Kit Sprężyny obniżające Audi A4 Avant (8ED, B7)(składnik 1 - przód). -> cena 380 PLN za spręzyny przód jest ok, czy ma może ktoś info gdzie zdobyć je w niższej cenie?Moje pytanie jest tylko takie czy faktycznie auto siądzie te 30 mm??Czy nie jets tak, że w moim przypadku z zawieszeniem 1BE auto już siedzi 20 mm, a dołożenie sprężyn spowoduje obniżenie o 10 mm, a nie o 30 mm (innym zdaniem czy producent nie liczy tego obniżenia od zawieszenia zwykłego, a nie od S-line) W tej cenie masz już wliczoną przesyłkę z Niemiec prosto pod Twój dom. Ciężko będzie zrobić to taniej. Tak jak wyżej było napisane -30 podawane na stronie to wartość liczona od zawieszenia standardowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się