Brzozek Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 @tomekxp2 co kupiłeś ciekawego?Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka
Matt3282 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) ... Edytowane 28 Maja 2017 przez Matt3282
misiek95 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Dorzucam swoje 3 grosze. Nie chciało mi sie czytać całego tematu, wiec zaryzykowałem i kupiłem zestaw s line z b6 sedan 1.8t 5b. Po włożeniu do b7 avant 1.9tdi 5b, siadło przód i tył na 65cm. Może sie jeszcze troche ułoży bo za dużo nie polatałem Pozdrawiam
malina767 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) Witam Mam problem nie mam naklejki ani w bagażniku ani pod tylną kanapą więc nie wiem skąd wziąć oznaczenia wagowe bo chce wymienić zawieszenie w swojej B6 Avant 1.8T. niby S-Line Teraz przód ma 62 cm a tył 64. Co jest za nisko dla mnie o 1-2 cm ( nie mogę nawet pod maka podjechać bo zawadzam o garby, a pod blokiem do 0 km/h na leżącym policjantem) Jak dobrać zawieszenie bez tej naklejki. Wolałbym nie strzelać i kupować na oko. Teraz założone są jakieś żółte sprężyny firmy nie wiem. Pozdrawiam Edytowane 9 Maja 2017 przez malina767
jaguaro Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Podam Ci najprostszy sposób z możliwych. Dzwonisz do ASO podajesz numer VIN i prosisz o kategorie wagowe. Ewentualnie ktoś z chłopaków forumowych może Ci dobrać pod numer VIN :-)Tapnięte z iPhone
mikrus36 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 Panowie ma ktoś dostęp do ETKI, aby sprawdzić właśnie jakiej kat. wagowej siedzą tam sprężyny i amory? Będę wdzięczny : WAUZZZ8E44A220756 Pozdrawiam Marcin
A4-Tomek Opublikowano 27 Maja 2017 Opublikowano 27 Maja 2017 ludziska trochę stron przejżałem i o 1BV mało kto pisał Chciałbym obniżyć tylko przód bo zadek mam niżej od przodu. Czy bak pełny czy pusty to nie widać różnicy. Mam dojazdówkę w bagażniku a jest to B7 w Avancie w gnoju. kategoria wagowa przód: 0JG (zakres ciężaru 7) kategoria wagowa tył: 0YJ (zakres ciężaru 9) oś1: 1090kg oś2: 1075kg 1BV jakie ma obniżenie względem serii? -30mm czy -20mm? Bo dwie wersje już słyszałem
misha1982 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Dnia 27.05.2017 o 16:23, A4-Tomek napisał: ludziska trochę stron przejżałem i o 1BV mało kto pisał Chciałbym obniżyć tylko przód bo zadek mam niżej od przodu. Czy bak pełny czy pusty to nie widać różnicy. Mam dojazdówkę w bagażniku a jest to B7 w Avancie w gnoju. kategoria wagowa przód: 0JG (zakres ciężaru 7) kategoria wagowa tył: 0YJ (zakres ciężaru 9) oś1: 1090kg oś2: 1075kg 1BV jakie ma obniżenie względem serii? -30mm czy -20mm? Bo dwie wersje już słyszałem Jest 1bv tył i przód
A4-Tomek Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Kolego ale że co. Rozwiń swą myśl. Dobra jest plan zakupić konkretne talerzyki dolne amortyzatorów od B5. Powinienem uzyskac -1,5cm i wtedy tyl z przodem powinien sie zrównać.
tobias Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 20 godzin temu, A4-Tomek napisał: Dobra jest plan zakupić konkretne talerzyki dolne amortyzatorów od B5. Powinienem uzyskac -1,5cm i wtedy tyl z przodem powinien sie zrównać. wkońcu ludzie troche czytają wstecz i znajdują sami odpowiedzi.
A4-Tomek Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 ciekawi mnie tylko czy talerzyki od B5 podchodzą P&P czy jakoś ciaśniej i trzeba się napocić żeby to zrobić
Klawisz-84 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 P&pWysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
A4-Tomek Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 To musze teraz znaleźć jakies niepognite mocno bo nowe to podobno chora cena w ASO
Norbas Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 100-130zl za sztukę dla jednego dużo dla drugiego nie... Jakbym miał jes wsadzić to kupił bym nowe. W cenie jednego z aso możesz dorwać dwa, ale w jakim stanie będzie tego nie wiesz. Ktoś kiedyś kupił używki i po założeniu na amor obracały się bo były wytluczone... Kto co weźmie to jego indywidualna sprawa
A4-Tomek Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) No wiesz no troche za dużo jak za wytloczony kawalek blachy. Takie juz jest aso. Bede cos kminil bo napewno chce tym przod obniżyć Edytowane 12 Czerwca 2017 przez A4-Tomek
A4-Tomek Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 Zalozenie talerzyka z B5 nie ma jakiegos ujemnego wpływu na prace amortyzatora? W sumie jak sie zaklada krotsze sprężyny to zachodzi taka sama sytuacja co nie?
aiwer Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 On 5/27/2017 at 4:23 PM, A4-Tomek said: 1BV jakie ma obniżenie względem serii? -30mm czy -20mm? Bo dwie wersje już słyszałem 1BE i 1BV to obniżenie o -20mm. Różnica jest tylko w amortyzatorach. 1BV są twardsze.
piotrekb_tt Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 Panowie ciężka sprawa. Zeswapowalismy B6 z 3.0 v6 na 1.8T BEX z Quattro. po swapie przód oczywiście piał niemiłosiernie. Przelozylismy całe amory że sprężynami z dawcy gdzie siedział 1.8T w pełnym s-line. Niestety po zmianie dużej różnicy nie ma. Dodam że zawieszenia w obu autach były s-lineowe. Pomoże ktoś rozkodować kolory na sprężynach czy są odpowiednie pod 1.8T ?
staniek Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 (edytowane) Sprężyny są OKi pod 1,8t Przód może trochę za wysoko, ale raczej siedzi tył, zmierzcie wysokość do nadkola, powinno być 66 cm z przodu i z tyłu. Edytowane 22 Lipca 2017 przez staniek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się