Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Klimatyzacja A4 B7.pdf
  3. Dzisiaj
  4. Tak bo inne nie obsługują alarmu. Przy nogach pasażera sprawdź kostki bo tam idą sygnały od otwarcia drzwi
  5. Hvar, było minęło. Znowu rok czekania
  6. Witam. Po 300 tys odezwało się tylne zawieszenie. Sanki też nie wyglądają za dobrze więc padła decyzja demontaż całych sanek, wymiana wahaczy, tuleji, łączników, malowanie sanek, i montaż spowrotem. Da radę bez kanału, podnośnika? Czy śruby mocujące sanki do budy się urywają? Jakie niespodzianki można spotkać po drodze?
  7. Thanks Staram się jak mogę dopieszczać swoją pasję.
  8. Witam Panowie czy ktos dysponuje numerami oryginału dla uszczelek klimatyzacji na przewody wchodzące do chłodnicy klimatyzacji. Będę wdzięczny za namiary bądź polecane zestawy. Dziękuje
  9. Wczoraj
  10. Ten konkretny pomiar był wykonany na zimnym czy rozgrzanym silniku?
  11. Jest też gen3 CNCE 230KM, Gen2 224KM to CPMA ale mniejsza o większość. Generalnie różnicę widać na pierwszy rzut oka, z przodu silnika gen3 ma dwa czarne magnesy od zmiennych faz, gen 2 ma jeden. Sama pokrywa silnika w gen 3 jest taka jajkowata bardziej nowoczesna bym rzekł w gen2 jest taka prostokątna no i gen3 ma wkład oleju a gen2 metalową puchę. Wlew oleju w gen3 jest w lewym dolnym rogu, w gen2 bodajże bardziej na środku. Gen3 ma plastikową misę olejową.
  12. Poniżej daję Ci w takim razie link do sprężarki Denso dedykowanej do Twojego auta jakbyś do chwili obecnej nic nie znalazł,a co z tą wiedzą zrobisz to sam decyduj. https://allegro.pl/oferta/kompresor-sprezarka-klimatyzacji-dcp02041-denso-17409633661
  13. Nagraj zrzut ekranu jak to robisz.
  14. Umnie w dlugim kodowañu nic niema jutro ustawie jezyk Polski y wysle zdjecia
  15. Coś źle robisz. U mnie w OBD11 są kodowania w sterowniku 03.
  16. Koduje z twojego opisu w sterowniku 9 wrzystko ok moge kodowac ale w sterowniku 3 brakes wchodze tam wpisije kod y wchodze w dlugie kodowañe iniema nic jak na zdjeciu. A y to wrzystko z obdeleven.
  17. Są kodowania. Coś źle robisz.
  18. Ale tam niema nic. Wtakim razie jak moge zakodowac ten modul jesli go niema ??
  19. Numer vin Wauzzz8k6da209733
  20. Słupek A czyli kostki koło lewej stopy kierowcy? Tam przepatrzane wszystko. Co do pompki to zajrzę do niej jutro Jakbym kupił inną numerację pompki to automatycznie pozbywam się alarmu?
  21. Prawdziwy forumowicz ,rozwiązał problem,nie napisał co było przyczyną i tyle go było widać. Ja od siebie dodam że w moim CJEB niskie ciśnienie oleju powodowała podpora wałków rozrządu (tzw okular).Przed wymianą miałem 0.5 bara,po wymianie 1,1 bara przy 90 stopniach oleju.Nie jest to jakieś super ciśnienie ale silnik chodzi dobrze, może kiedyś znajdę jeszcze inną przyczynę i ciśnienie jeszcze coś wzrośnie.
  22. masz może do tylnego zderzaka od dtm ?
  23. Gdzie jest scan z wymienionym w opisie błędzie?
  24. Według mnie przekaźnik chyba 419 o ile dobrze pamietam w obudowie ECU pod sterownikiem silnika znajdzies napewno😁 miałem kilka takich przypadków , pewnie masz basen
  25. Bo w sterowniku 03 poszczególne bity nie są opisane.
  26. Sporo osób wrzuca 1.9 AVF zamiast 2.0. Ale niewiem co z tą skrzynią, czy będzie wszystko śmigać. Może ktoś jeszcze podpowie.
  27. Cześć, przymierzam się do zakupu B8 i czytając o tych silnikach (2.0 TFSI) trochę już zgłupiałem. Interesuje mnie tylko i wyłącznie trzecia generacja, dobrze rozumiem że jedyny taki silnik który występuje w B8 to jest CNDC? wersja 224km tak? Bo z tego co zauważyłem jest też wersja 224km ale to już jest gen 2? Tez zauważyłem że na otomoto dużo osób wystawiajacych auta zaznacza byle jak wersję 224/225 i nie doprecyzuje w opisie auta jaka to wersja/generacja silnika. Czy mógłby ktoś napisać jak na oko rozpoznać gen 3 lub poprostu jak one są oznaczone.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...