Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. No i co dalej w tym temacie???? Pytam bo mam to samo.
  3. Mocniejszych benzyn z rynku EU jest bardzo mało i są drogie. Może musisz zwiększyć budżet oraz cierpliwość w poszukiwaniu albo zaryzykować i kupić auto zza oceanu po większej lub mniejszej szkodzie.
  4. Dzisiaj
  5. Witam. Jest jeszcze jakaś nowsza wersja od tego co mam do zainstalowania ?
  6. Posiadam Audi A4 B8 z MMI 2g ( kolorowy ekran). Auto jest po przełożeniu całej instalacji elektrycznej z kombi do sedana . Po włączeniu wstecznego na ekranie MMI ukazuje się grafika auta pokazująca odległość od przeszkody. Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć jak przekodować grafikę kombi na sedan ? W liczniku na fisie miałem tą sama sytuacje ale udało się przekodować na sedan , a na tym dużym ekranie nie mogę tego znaleść. z góry dzięki za pomoc
  7. Tylko samochody z USA to sa zazwyczaj bite, nie oplacalne jest sciaganie idealnych
  8. Witam. Parę dni temu wyskoczył mi błąd lewego światła dziennego. Taśma przestawiła świecić, prawa strona działa bez zarzutu. Podłączyłem interfejs( nie posiadam VCDS tylko maxiecu) i ukazał mi się błąd 02895 ( napięcie zasilania moduł led lewa strona). Z ciekawości kupiłem drugi taki moduł, oryginalny używany, podmieniłem ale niestety zero reakcji. Ma ktoś może jakieś rady na ten temat? Nic nie było grzebane ani zmieniane w kodowaniu w centrali elektronicznej. Pozdrawiam
  9. Ładna furka czekam na dalsze prace 😀 No i sto lat 🥳
  10. Ostatnio lampy przód dostały nowe życie,miala być zmiana światłowodów (lewy się przepalil) + kloszy a finalnie są jeszcze nowe obudowy,odblysniki i już przy okazji soczewki eu. No i jakieś tam amatorskie „ditejlingi” wjechały 😝 Na koniec auto zabezpieczone powloka Ultra Coat Carbon - pierwsza styczność z ceramika,zobaczymy ile poleży 😁
  11. Właśnie się dowiedziałem że ten moduł jest z roku 2024 robi to różnice? Hak mam 8w0 800 491 M , jest on z wiązka Do tego przycisk plus oprawka Potrzebny moduł+ wiązkę możecie coś poradzić lub podesłać jakieś linki lub nr ? Pozdro
  12. Siemka pany może ktoś jest bardziej kumaty ode mnie:) Zakładałem juz kilka fisów to bylo w a4 rózne. A poległem przy mojej A6 c5 allroad 2003 😒😒. Orginalnie samochod wyposaźony w Fis wyświetlany jest tylko komunikat o dystansie do przejechania oraz rds na górze. Kupiłem manetke org nową i podłaczyłem tak jak powinno byc czyli Szara kość 17 pin do manetki pin 2 18 pin do manetki pin 1 19 pin do manetki.pin 4 I manetka pin 3 do masy 14 ,16 masa 15 sty na razie nie do masy brałem 5,6 to mam cany do rnse Sprawdzone 5 razy wszystkie połączenia itp itd manetka sprawna. Nawet po.krótkim podaniu masy na pin 17 i 18 nic sie nie zmienia A fisu informacji nie zmienia nie reaguje na góre dół a reset jak wcisne to wyłącza wyświetlacz. Zauwazylem ze przy kodowaniu brak podpowiedzi np na płyn od spryskiwaczy. Jakieś propozycje moze w którymś kanale przestawic może jakies cany. Pomózcie obstawiam że licznik sprawny.
  13. Mam pytanie bo sprawdzałem przestawienie wałka rozrządu strony ssącej w swoim 2.0 tfsi i na postoju bieg jałowy wolne obroty przestawienie około 28 stopni na obu wartościach jakie powinno być maksymalne przestawienie bo wydaje mi się że to zbyt dużo bo silnik zaczęło dosyć słychać Tutaj dodam zdjęcie z vcds jak to wygląda do tematu wyżej
  14. WAU9GDFR5DA023433.pdf WAUZZZ4G3JN064690.pdf WAUZZZ8V7FA007433.pdf WAUZZZF40NA000994.pdf WAUZZZF41LA074387.pdf WVWZZZAUZJW119528.pdf
  15. ale skoro jest widoczny to juz chyba powinien polaczyc. siri wlaczone w iphone?
  16. Czy ten moduł będzie dobry? https://allegro.pl/oferta/audi-a4-sterownik-modul-haka-8w5907383d-14884882177
  17. Masz albo w sterowniku silnika, któryś kanał w granicach 140, nie pamiętam już dokładnie. Można też wejść w sterowniku klimatronika i tam będzie pokazane ciśnienie oraz otwarcie zaworu w kompresorze. 6 bar to dobre ciśnienie jak na pełny układ. Trzeba jednak wpiąć czujnik bo bez niego klimatronik nie wie jak sterować zaworem.
  18. Teraz mam wersję P1320 EU 2024.06 To jest ostatnia czy jest coś nowszego ?
  19. Sterownik 46-> Bajt 8-> zaznacz bit 6 Automatyczne odblokowanie po zgaszeniu silnika sterownik 46-> Bajt 9 -> zaznacz bit 0
  20. Niby chyba, może na pewno problem został rozwiązany. Tak naprawdę nie wiem co pomogło. Koszt plus minus 4.500 zł Majster rozebrał dół i tam niby wszystko było ok, niedużo syfu, smok czysty. Z racji, że robota (czyli rozebranie, wyjęcie pompy i złożenie tego z powrotem) to spory koszt, to poszła nowa pompa, zabierak, dysze natryskujące, smok i czujnik ciśnienia oleju - wszystko z ASO Audi. Póki co ciśnienie jest, testy porobione, czyli rozgrzanie silnika i oleju do temp. roboczej, ogień praktycznie na maksa, na wolne obroty i żadnych błędów czy lamp alladyna nie ma. Powtórzone naprawdę sporo razy i jest ok. Zobaczymy jak będzie dalej
  21. A jak włączyć blokowanie po przekroczeniu 15 km/h.W module komfortu 46 bajt 0, bity 4 i 5 nie są zaznaczone.
  22. Wczoraj
  23. OK. Sprubuje tam : ,, Ryglowanie po ruszeniu i odryglowanie po zgaszeniu''. . Przepraszam.
  24. Aktualizacje OTA obejmują tylko aktualizację regionalną, czyli nie jest to mapa całej Europy.
  25. Teoretycznie tak, praktycznie nie jest to takie p&p. Samym VCDSem podmiany nie dokonasz. Zegary mają CP.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...