Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Sprawdź swoją drogą gniazdo przyczepy aby wykluczyć ram przyczynę. Może mikrostyk "myśli", że wtyczka jest wpięta.
  3. Cześć. Dotyczy Audi A4 B9 2.0 TFSI 252km Mam pytanie odnośnie tłumika końcowego prawego (lub całego wydechu). Wg VIN moja końcówka tłumika prawa (auto z USA) ma nr 8W5 253 610 A, wszędzie dostępna jest dla 2.0 TFSI z nr 8W5 253 612A. Czy chodzi tu o ewentualne normy europejskie i ten z końcówką 612A będzie pasował? Wygląda raczej tak samo. Czy też wydech dla 2.0 TFSI 190km jest inny niż do 2.0 TFSI 252km? Z góry dzięki za informację.
  4. Kolego powinno byc teraz k3344 i potem k3346. Tylko po wpisaniu w mib helper wyskakuje mi że powinienem teraz wgrać p3346, więc mam wgrać od razu to p3346 czy jest jeszcze pośrednia wersja?
  5. bez kompa trudno powiedzieć.. może to byc przeładowanie turbiny lub wiele innych rzeczy
  6. Zauważyłem, że przy prędkościach powyżej 120km/h zapala się kontrolka świec żarowych i auto przechodzi w tryb awaryjny( brak mocy). Po zgaszeniu i zapaleniu problem na kilkadziesiąt kilometrów znika i znowu od nowa. Czy to może być coś poważnego? Jeszcze nie robiłem komputerem błędów bo dopiero wczoraj zjechałem z trasy.
  7. Dzisiaj
  8. A jaką masz różnice ciśnień na postoju i podczas pełnego obciążenia? To wypalanie to po jeździe w trasie czy w mieście?
  9. Eksploatacja audi ogólnie jest droga, dużo wahaczy ze sworzniami także nie da się nie kupować całych nowych. Gaz lubią te V6 pytanie tylko ile już km zrobiła na tym gazie bo głowice wieczne nie są chociaż dolewając regularnie oleju łatwo się nie rozlecą. Przy quattro (co dla mnie w ogóle jest obowiązkiem w audi inaczej szkoda kupować ) musisz sprawdzić mocowania tylnych amortyzatorów tylko porządnie bo jak są zgnite to na dzień dobry czeka Cię nie mały wydatek 1000-1500 sama część.
  10. Wczoraj
  11. Nic to nie zmienia w błędach, załączam skan po zmianie. Wydaje mi się, że to powinienem zrobić na starym oryginalnym datasecie tego sterownika, zamiast wgrywać ten z końcówką "d". Log-Q7-69-RoW.txt
  12. Zmień region z USA na RoW (resztę świata) w kodowaniu w sterownika przyczepy 69.
  13. Cześć wtryski są ok sprawdzałem logi nie mam żadnych błędów odnośnie egr nie wiem czy po prostu zrobiłem dobrze adaptację ktoś kiedyś pisał żeby zamiast 0 wpisywać nową wartość jako 10 i tak w sumie też zrobiłem czy w adoracjach należy coś jeszcze zrobić ? Silnik 2.0 tdi CNHA 190km
  14. Cześć, mam audi q7 4m 2016r z USA z fabrycznym wpinanym hakiem holowniczym. Ostatnio miałem potrzebę podpiąć przyczepkę i chciałem zamontować europejskie gniazdo, jednak na kablach dochodzących do gniazda miałem np. wspólny stop i kierunek. Ktoś mi podpowiedział, że muszę zrobić parametryzację modułu 69 i wgrać europejski dataset (podobnie jak zrobiłem z bcm2 dla tylnych lamp). Mam oryginał VCP i wgrałem plik o nazwie q7_ahk_4m0907383d.zdc. Jednak mój moduł ma numer 4m0907383c (końcówka c) i wydaje mi się, że tym zrobiłem problem. Niestety w file managerze nie mam opcji pobrania pliku dla sterownika z końcówką c. Na oryginalnych kodowaniach samochód myśli, że przyczepka jest podłączona, chociaż nie jest (np. wrzucając wsteczny jest wizualizacja przyczepy na ekrenie). Dodatkowo na desce wyświetlają się błędy o prawym i lewym kierunku przyczepy. Co teraz mogę z tym zrobić? Nie zależy mi już na podłączaniu przyczepy, a jedynie na pozbyciu się błędów jak najniższym kosztem. Ja widzę takie opcje: 1. Wgrać dataset do modułu 69 dla poprawnego numeru części. Zakładam, że wtedy będzie tak jak zanim zacząłem kombinować i błędy znikną. Tylko skąd pobrać taki plik .zdc? 2. Kupić moduł z końcówką np. "d", ale on ma już 4 wtyczki, a mój moduł ma tylko 3 (ta czwarta jest chyba do przycisku do składania haka). Nie jestem pewien czy to zadziała z moim wpinanym hakiem, czy nie trzeba dokładać jakieś instalacji itp. Będzie to raczej kosztowne i wolałbym tego uniknąć. 3. Wykodować zupełnie haka, tak jakby auto nie było w niego wyposażone i odpiąć wtyczki od modułu. Próbowałem nawet to zrobić, ale wtedy wiele sterowników sypało błędami zarówno na desce jak i w vcds. Czy jest mi ktoś w stanie coś podpowiedzieć i pomóc? Załączam aktualny auto skan z vcds. Kodowania oryginalne jak przed moimi zmianami, jedynie wgrany błedny dataset do sterownika 69. Z góry dziękuję za pomoc. Log-Q7-138310km.txt
  15. Witam Panowie i Panie , Posiadam Audi A4 B8 2010 rok. 2.0 tdi CAGC 120 km. Niestety jakis czas temu żona miała autem dzwona. Uderzyła w sarne i drzewo - rozbity przód i bok auta. Z racji że z Audi do tej pory byłem bardzo zadowolony zapadła decyzja o jego naprawie . Szukając cześci do kupna pojedyńczo natknąłem się na zakup całego auta ( w tym samym kolorze) z bardzo rozbitym tyłem jako dawce przodu dla mojej Audi. Dawca ogólnie był jezdny poduszki niewystrzeliły . Rozbity był tył zderzak, klapa , błotniki i dach. Po podłączeniu komputera nie miał też jakiś większych błędów jedynie jakieś głupoty typu zamek drzwi , jakieś światełko, czy jedna z klap nawiewów. Postanowiłem auto kupić i przełożyć przód do mnie. Moja Audi to wersja biedna zwykłe lampy, radio concerd, brak oświtnienia pod drzwiami , brak grzanych foteli ogólnie golas. Auto Dawca miało już lepsze wyposarzenie lampy bixenon , tylne lampy ledowe , spryskwiwacze w zderzaku , mmi, nawigacje , elektyczne lusterka kolorowy fis i wiele innych. Oba auta miały bardzo zbliżony przebieg więc wpadłem na ( wtedy tak myślałem ) genialny pomysł żeby przełożyć cały ten dobrobyt razem z wiązkami i modułami do mojej buty. Auta zostały rozebrane w środku do gołej blachy cała instalacja elktyczna, wszystkie moduły ( ECU, licznik, BCM1 BCM2 gateway, mmi wzmazniacze , stacyjka, rygiel, sterownik ESP, sterownik airbag wszystko ze środka i bagażnika ) zostały przełożone z auta dawcy do mojego . Po wielu godzinach pracy moje auto zostało złożone w całość. Wszystko z nowymi modułami ożyło i działa problem jakiego niestety nie mogę rozwiązać jest taki ,że po włączniu zapłonu jest komunikat : ignition lock defective i przekreślony kluczyk . Ogołnie auto adpala, ale starndardowo było tak że kluczyk klikało się sekunde w stacyjce i rozrusznik kręcił sam po czym silnik odpalał . Teraz jak kliknę kluczyk w stacyjce to ruzrusznik zakręci tylko troszke i dalej nie kręci dopiero jak przytrzymam palcem kluczyk wciśniety w stacyjce to auto odpala. Dodatkowo po włączeniu zapłonu zniknął komunikat żeby wsisąć sprzęgło aby uruchomić silnik. i jak chcę kluczyk wyjąć ze stacyjki to muszę kliknąć go dwa razy bo za pierwszym nie puszcza . moj silnik to 2.0 tdi CAGC, a auto dawcy to CAGA. ECU zostało zabrane do mojego auta z auta dawcy i teraz zastanawiam się czy ECU od CAGA będzie chciał gadać z moim silnikiem CAGC bez błedów w sterowniku ? czy wiązka i osprzet w komorze silnika w obydwu autach jest taka sama ?? ogolnie w tej puszczce na podszybiu gdzie jest ECU został zamieniony sam seterownik i podpięte z dwie kostki czerwona i biała z instalacji dawcy .wszystko pod maską zostało po staremu . teraz ECU ma kodowanie jak miał dawca , próbowałem zmienić kodowanie silnika na takie jakie miał mój sterownik ale niestety ECU dawcy go nie przyjmuje. błedy jakie są w całym aucie to : Engine 01 : 4799,7859, 5599 Auto HVAC 08 : 00256 - ale to pewnie przez brak czynnika w układzie Central Conc. 46 : 03279 Clutch Pedal Switch for Engine Start (F194) i ten błąd mnie najbardziej zastanawia skąd w komforcie bład od pedału sprzegła jutro dojedzie do mnie inna stacyjka i czujnik położeni sprzegła sprawdze czy ich zamiana coś pomoże. czy miałby ktoś jakiś pomysł czemu jest taki problem z odpaleniem auta ? stawiam flaszkę za pomoc
  16. Co się stało z pierwszym? Teraz pewnie pękło 500+ KM?
  17. To, że pranie nie pomogło. Prócz tego mogą lać wtryski, masz niespeawny egr i multum innych rzeczy w tych cudownych dieslach.
  18. Super, będę wdzięczny Mam VCP, ODISa nie mam, ale można czyba przerobić aby poszło na VCP?
  19. LZ9W - Ebonyschwarz-perleffekt
  20. ZDC jaki potrzebuje ten sterownik. Mogę podesłać jeżeli posiadasz odisa
  21. Witajcie. Wymieniam uszczelkę pokrywy górnej rozrządu w silniku CPMB. Z jakim momentem dokręcić?
  22. Ja bym spróbował poluzować wszystkie śruby sanek , auto na kołach i dopiero poskręcać. I najlepiej daj tam gdzie mają kanał bo na podnośniku to najwyżej podnośnik skrzyniowy pod koło będą podkładać, no chyba że najazdowy mają.
  23. okey dzieki za info, ja szukam pod hybryde
  24. Rob@k

    B8 TrOOOOp

    No tak zapomniałem.
  25. Zakupiłem (jako rezerwę) fabrycznie nowy, nigdy nie montowany sterownik z indxem G, który jest następcą sterowników z indexem D, a te z kolei zastąpiły index B. Oznacza to, że w pierwszych generacjach zbiorników, można wymienić tylko sam sterownik, bez konieczności wymiany także zbiornika wraz z zintegrowaną pompą. Sterownik został oczywiście od razu zabezpieczony membraną. Po podłączeniu do auta i sczytaniu danych sterownika okazało się, że sterownik nie posiada wgranego zestawu danych tak ja stary sterownik. Być może nie zostaje tylko sczytany. Na auto-scanie także widoczne, że brak zestawu danych. Postanowiłem jednak dalej przetestować działanie. Na VC nie pojawiil się żaden błąd czy komunikat. Po wykonaniu auto-scanu w sterowniku silnika (i także innych pozostałych) nie było także zapisanych błędów. Przyszedł czas na jazdę testową. W ciągu pokonania ok. 20 km mogłem stwierdzić, że układ AdBlue pracuje jak należy. Żadnych błędów czy komunikatów. W obserwowanych blokach pomiarowych wszystkie ważne wartości są takie, jak być powinny. IDE03129 Wysterowanie pompy AdBlue 50% (takie ma być) IDE03131 Wtryskiwacz AdBlue zostaje także cyklicznie uruchamiany IDE03132 Ciśnienie w układzie AdBlue stałe ok. 5 Bar (też tak jak ma być) IDE03144 Zużycia AdBlue od ostatniego serwisu także maleje, czyli zostaje wtryskiwany i zużywany. IDE05520 Prędkość obr. pompy AdBlue (też tak jak ma być) Moim zdaniem można tak pozostawić bez zestawu danych, ale może się mylę i należy go wgrać, gdyż jest specyficzny pod dany model (A4, Q5, Q7) lub silnik (2.0 TDI lub 3.0 TDI). Dlatego ponawiam prośbę do kolegi @dekiel 13, wrzuć proszę pełny auto-scan jak możesz, bo montowałeś sterownik w ASO i sprawdzimy, czy wgrywali Ci zestaw danych. Jeżeli tak, to będzie widniało jaki.
  26. Witam brak wlepki Bardzo proszę o sprawdzenie: WAUZZZ8E54A024499
  27. Auto bezwypadkowe i bezkolizyjne, odzyskany po kradzieży.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...