Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Tam pod tym napinaczem wtedy widać w jakiś sposób czy jest sucho i że tnie trzeba tego ruszać...
  3. To jest ori Jeżeli więc wykluczyć jako możliwe przyczyny, kluczyki oraz narzędzie diagnostyczne, to pozostaje sterownik.
  4. VIN ?
  5. W adako na 3 viny w 17. Roku 1300 z jakimiś tam groszami
  6. one nie są przypadkiem pęknięte ? daj VIN
  7. Gdzie kupiłeś i ile zapłaciłeś?
  8. Dzisiaj
  9. A to się nie stało zaraz po zatrzymaniu auta. Mogło pójść przelewem ze zbiorniczka. Od spodu jest zbiorniczka jest ujście.
  10. Odpal auto i sprawdź dokładnie wszystkie przewody. Poruszaj nimi. Ja miałem wyciek spod obudowy termostatu, ale u ciebie jest wyżej wszystko mokre
  11. Kupiłem uszczelki pod napinacz i ściągacz na wszelki wypadek ale nie ruszałem bo było sucho. Wszystkie uszczelki byly robione cztery lata temu. Wymiana pod deklem poszła sprawnie nie licząc trujnika, który rozpadł się ze starości.
  12. Tylko że od strony filtra jest bardzo sucho ale idę sprawdzić
  13. Dysze spryskiwacza 5M0955986C Zobacz ogłoszenie 2 sztuki Użytkownik mo2 Data 05/31/25 Cena Kategoria A4 B8  
  14. mo2

    Dysze spryskiwacza 5M0955986C

    Pozostały czas: 29 dni i 21 godzin

    • Kupię
    • Nowy

    2 sztuki

    Do ustalenia

  15. Jasne, dla rozrywki żeby mieć jakieś hobby 🤭 Nie interesuję się modą ale technika juz tak i wiem jedno: cały transport światowy odbywa się na dieslu, statki, lokomotywy, maszyny i ciężkie pojazdy drogowe. Tam benzyny nie uświadczysz, bo diesle mają większą sprawność i przebiegi 😀 Niestety eko propaganda poryła ludziom berety
  16. To jedź gdzie indziej podłâczyć auto. Czy może kolega jest jedyny na świecie mający program diagnostyczny?
  17. Dzięki. Daytona to wdzięczny kolor, w drugim samochodzie też go mam. Jeżeli chodzi o elektronikę to w pierwszym tygodniu zawiesił się ekran główny i nic nie dało się wcisnąć, ale to tylko raz.
  18. Tez myślę, że ludzie kupują tanie ulepy dla przyjemności, a nie z braku kasy A tak serio, Vagi w dieselu już wyszły z mody, co jasno pokazują statystyki sprzedaży. Drogo, awaryjnie, często byle jak. Zderzyłem się z tym ponad rok temu pierwszy raz kupując nowe auto, a w planie była używka do 120k na fvat.
  19. Pompa paliwa chodzi, filtr paliwa wymieniony, czujniki: położenia wałka rozrządu, prędkości obrotowej wału korbowego, temperatury cieczy chłodzącej. Auto nadal nie odpala Co to może być panowie?
  20. Komp był kolegi a wczoraj wyjechał i nie mam gdzieś tego zrobić
  21. A wymiana uszczelki jak poszła, tą pod napinaczem też wymieniałeś?
  22. Użyj oryginalnego VCDS a nie klona.
  23. Co znaczy nie ma jak?
  24. Witam Panowie Posiadam B9 od ok. (6 miesięcy ) z przebiegiem 70 tys . Wczoraj zaświecił mi się komunikat o niskim poziomie płynu i faktycznie tak było, dolalem i widzę że delikatnie sonczy się po bloku silnika z prawej strony pod pompą wody (6L0 121 111) końcówki numeru nie mogę przeczytać ale jak ewentualnie będę kupował to ogarnę to . Moje pytanie jest następujące podejrzewam nie jestem pewny, bo pewnie nie będę dopuki nie wyciągnę jej że cieknie mi na łączeniu z blokiem tam są dwa otwory z tego co widzę w necie czy jest do tego jakiś zestaw naprawczy w postaci tych uszczelek czy czegoś takiego się nie praktykuje i nie polecacie ? Koszt pompy wiadomo jest znaczący ale jak mam ją już wyjąć to nie ma problemu żeby ją wymienić , zastanawia mnie fakt ich żywotności bo jeśli mają ok 120-150 t może warto ale jak nie , to nie będę oszczędzał na pewno . Chyba że macie jakieś doświadczenia w wyciekach w tym miejscu i nakierujecie mnie na coś innego bo oczywiście jak to w Audi dostęp jest dość ciężki do zlokalizowania tego wycieku . I kolejne pytanie czy nie ma problemu z jej wyjęciem i ogarnięciem samemu 🤔jeśli nie to potrzebował bym przynajmniej moment dokręcenia jej do bloku bo z tego co się orientowałem wyjdzie bez zdejmowania kolektora Z góry dziękuję za pomoc I sorry za rozległy wpis Pozdrawiam
  25. Z drugiej strony auto z ASO to wcale nie jest pewniak, bo to jak, i czy w ogóle coś jest w tym aucie robione na częściach oe, to dzisiaj jest już kwestia sporna. Brat od kilku miesięcy szarpie się z ASO, bo sprzedali mu nowy wtrysk, który nadawał się do szrotu w maszynie sprawdzającej. Nawet na aucie go nie montował bo poszedł by silnik do remontu. Według nich jednak trzeba taki wtrysk zamontować, przyjechać autem do nich na serwis, i to oni stwierdzają czy jest on sprawny, czy nie (zapewne za pomocą vcds).
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...