Tajfun211 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 jak już założysz to pojeździj troche i potem sie pochwal, ja sie wszystkim znajomym chyba pochwaliłem maks 2 tygodnie po zmianie a teraz jak czasem jadą ze mną to sami mówiea ze nie te hamulce, na początku sie podniecałem że fajne ale dopiero jak sie dotarły to jest ogień Hamulce założone, przejechane około 500 km jeszcze je troszkę oszczędzam ale różnica już jest bardzo duża na plus... powiem więcej to jest przepaść! Nie obyło się bez problemów z odpowietrzeniem tyłu ale poszło, tutaj podziękowania dla Dev'a Kilka fotek z montażu: Przód: Tył: A tak wyszły na przeglądzie:
gabalo Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Elegancki zestaw Zrób jeszcze troche kilometrów, i bedziesz jeszcze bardziej zadowolony. ja przy przejechanych 5000tys km jeszcze czasami sie zastanawiam czy sie hamowanie nie poprawiło delikatnie.
davidlive Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 to jest 345/300? Pytam bo taki zakładam
Tajfun211 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 320/288 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/18311-upgrade-hamulcow-w-naszych-a4/?p=4399902
davidlive Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Nie znam sie na tyle żeby to rozpoznać po samych fotach. Cwaniaczku ale w sumie tył nie wentylowane
MAGIC87 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 od 2 lat mam zestaw 320/288. w tym roku przeszedłem na ciężkie koła 19 cali ( wczesniej 18) i czuje ze auto hamuje duzo słabiej, czy ma ktoś dojścia do jarzma pod 345? bo z tego co czytałem to tylko jarzmo i tarcza i jedziem z 345 na pokładzie, jezeli zle myśle to niech ktoś mnie poprawi
MAGIC87 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zacisk jest troche inny czyli trzeba szukać całego hebla;/
Trewor87 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 czyli trzeba szukać całego hebla;/ Tarcze 345 zalegają mi w piwnicy i chyba będę je mógł pogonić W kwestii pozostałych gratów niestety nie pomogę
Wandej Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zacisk jest troche inny czyli trzeba szukać całego hebla;/ Poszukaj od a6 albo kopsnij 4-pak to Ci podrzuce w nocy jakiego linka
BeyerBrown Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 http://allegro.pl/komplet-hamulcy-345-300-audi-a4-s4-b6-b7-i5263231057.html Niezła cena za zaciski , resztaZłom Dev, masz bardzo wymagające kryteria jakościowe - pisałem do sprzedawcy i twierdzi on, że przednie tarcze mają grubość 28,2 i 28,5mm a tylne po 20,2mm. Cóż, nowe to one nie są, ale jak widać teoretycznie jeszcze się mieszczą w normie dopuszczającej je do użytkowania
Adam-Lewian Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Bo to hamulce a nie dywaniki, z tym nie ma żartów bo to bezpieczeństwo.
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) ty tym bardziej tarcze praktycznie do wyrzucenia a on chce jeszcze 2 kafle za to... Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez pioteros
BeyerBrown Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Zgadzam się, jednak producent chyba też wie co dobre a co nie. Np. montuje czujniki zużycia klocka w połowie jego grubości i mam wrażenie, że większość tego nie przestrzega (ba, nawet niektórzy się pytają jak to wykodować z komputera!) jeżdżąc jeszcze rok-dwa lub kilka-kilkanaście tyś. km bez stresu, jeszcze mówiąc naokoło jaki to producent jest pazerny i próbuje tym sposobem naciągnąć ludzi na $$$. A tu, gdy mowa o jednym z kryteriów dopuszczających je do użytkowania ustanowionych przez tegoż samego producenta (oczywiście są jeszcze inne - nie wiemy czy np. nie biją, nie są przegrzane itp.), który nie został przekroczony przywołuje się kwestię bezpieczeństwa. A może o czymś nie wiem i np. wg. poza aso-wskich kryteriów tarcza nie powinna być zużyta o więcej niż 1mm? ...a klocek z kolei można zedrzeć do końca? PS. Nie jestem stronnikiem sprzedającego. Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez BeyerBrown
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Nie chodzi tu o to ze są bezwzględnie do wyrzucenia bo na spoko jeszcze można polatac na takich ale w stosunku do tej ceny jest to złom
wampir Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Czy ktoś z was majac 312/255 albo i więcej był na torze w poznaniu ? Jakie sa wrazenia ?
BeyerBrown Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Mam wrażenie, że w innym kontekście zostało wtedy użyte słowo "złom" przez Cytowanego ale mniejsza z tym... Cena faktycznie mogłaby być niższa patrząc na stan tarcz.
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Wampir nikt ci nie odpowie bo z takim heblem nikt żywy by nie wrócił z toru
Arturoo Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Wampir nikt ci nie odpowie bo z takim heblem nikt żywy by nie wrócił z toru z tak dużym dopisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się