Skocz do zawartości

Ranking

  1. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      5973


  2. Labiel

    Labiel

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2136


  3. bigkaban

    bigkaban

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      209


  4. afroo.

    afroo.

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1579


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/14/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. Raczej bym z tym nie jeździł , bo jeżeli jest tak jak przypuszczam to sytuacja się będzie pogarszała, gniazdo i zawór będą się wypalały Ustalenie który to cylinder i który zawór może być trudne , jeżeli dudnienie występuje tylko na rozgrzanym silniku , zanim zwalisz pokrywę głowicy to już może silnik przestygnąć na tyle że nic nie wydedukujesz Na Twoim miejscu to zaczął bym od pojeżdżenia z podpiętym kompem i obserwował bym korekcję w grupie 013. Jeżeli któryś zawór się podpiera , to moc generowana na tym cylindrze w którym pracuje ten zawór powinna się zmniejszać w momencie dudnienia, a to powinno być widać po korekcjach, na tym cylindrze powinna ona wzrastać ( korekcje sprawdzamy na biegu jałowym i interesuje nas ta która idzie najwięcej na plus )
    1 punkt
  2. Nic się nie dzieje,ale docelowo pomyśl o 5W40 (Molul,LM,Millers,Amsoil,Valvoline)
    1 punkt
  3. Kiedyś go mialem. Choć teraz leje tylko zimowego dynamika na bazie iz40 tzw arktyczny i zero problemów nawet w największe mrozy.
    1 punkt
  4. Niby prawda, jednak wolę używać do PD oleje 5W40. Po pierwsze ciszej chodzi silnik po drugie te silniki mają już przebiegi grubo powyżej 200 tyś a może więcej więc nie ma potrzeby lania 5W30.
    1 punkt
  5. Nic się nie stanie, ważne by olej spełniał normę do pompowtrysków. Przeczytaj z uwagą ten temat i będziesz dużo wiedział.
    1 punkt
  6. Dokładka od S4 p&p. RS4 nie da rady. 2x80 wchodzi i dobrze wygląda. 2x90 też ciasno wejdzie. Większych już bym nie próbował pakować. 2x80 2x90
    1 punkt
  7. TAK JAK NAPISAŁ GREGOR Sprawdź przewody w przelotce lub w jej okolicy
    1 punkt
  8. Otwórz awaryjnie i zobacz kable w przelotce. Bo jeśli silniczek nie dostaje napięcia to nic nie pomoże. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  9. Nie mam. Myślałem o dokładce sline b7. Ale może zderzak od S4 poszukam
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. On jest jakiś wyjątkowy, że potrzebuje oddzielnego tematu, zamiast sprawdzenia w odpowiednim wątku, gdzie jest wymienionych mnóstwo opcji?
    1 punkt
  12. Vcds pokaze Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  13. Ze swojego auta? to dużo masz tych b5, bo pisałeś, że masz kilka kompletow takich lamp. Ukroci sie takie sprzedawanie na lewo Ja juz temat zakonczylem, wszystko wiesz Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  14. logi tylko logi na benzynie po kasowaniu błedów na trojce do odcinki, kanały parami po dwa 002+033, 020+118, 003+115.
    1 punkt
  15. Fakt, tak to jechać nie powinno, bo choć 150KM d*py nie urywa to jednak 180-190km dość szybko jest na budziku. Ba, mój poprzedni ADR do 170-180 bujał się bez problemu dość szybko, potem już się ślimaczył ale do 205 doszedłem.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...