Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


  2. piotrsob1

    piotrsob1

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      7364


  3. bongod

    bongod

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1054


  4. wyzyk83

    wyzyk83

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1476


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/03/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. Polecam serial expansion. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  2. temat wałkowany 100 razy g00200 to samo co g00400m2 febi 6162 który każdy wciska do a4 nie nadaje się do audi według producenta spełnia normy BMW febi 6161 natomiast spełnia normy audi G00200 i G00400M2 tylko po co kombinować jak litr febi 6161 kosztuję tyle samo co G00400M2
    1 punkt
  3. K2 to tylko pakowacz, producentem jest : Militec Corportaion USA, 11 828 Pica Drive, MD 20 602, Waldorf Jest na rynku kilka produktów pod marką MILITEC1, ale polecam ten od K2 ze względu na dobrą reputacje firmy i opakowanie trudne do podrobienia http://www.militec1.pl/prawda-czy-falsz.html Co do Archoil 9100 to nie znalazłem szczegółowego opisu jak go stosować . Znalazłem coś takiego: http://archoil.pl/wp-content/uploads/2015/12/AR9100-PL.pdf Jak wierzyć w zapewnienia producenta to powinien być lepszy od Militeca Póki co nie mam o nim wyrobionego zdania, w przeciwieństwie do Militeca który stosuję od lat
    1 punkt
  4. No to super, że udało się uzdrowić auto Swoją drogą teraz to już zgłupiałem, jedni piszą, że bez tej pompy da radę odpalić, jeździć... Twój przypadek znowu pokazuje, że nie...
    1 punkt
  5. Tak samo jak mój brat mechanik ciężarowy i kumpel, też mechanik z zawodu, a o marce SKV nie słyszeli, prędzej SKF . na SKV już ponad 20kkm zrobione i bez luzów, inni dużo więcej na nich zrobili, a są jedne z najtańszych.
    1 punkt
  6. Super reanimacja Dobrze wiedzieć że w pobliżu jest takie auto. Choć wolał bym osobiście nie korzystać... jak z karawanu
    1 punkt
  7. Panowie, a przerabiał ktoś lusterka składane z anglika na europe ? Mam takie z anglika i nie wiem czy da sie to przerobić... ktoś coś ?
    1 punkt
  8. Najlepiej jak są tak do 0,5 - 0,6 mg... Ty miałeś jeszcze w plusie kat synchronizacji jak dobrze pamiętam ? ? ? Ile to było ? Możliwe, że jakbyś zjechał na te -1.1 to lepiej by mu szło to odpalanie...
    1 punkt
  9. To nie jest takie oczywiste Zawartość dodana 2 minutes later Do d....py ? Nie, ale większość nie zachowuje podstawowych zaleceń przy montażu. Wiele ważnych spraw pomija lub bagatelizuje. Zdarzają się rzeczy które wychodzą przypadkowo. Nie dalej jak w sobotę wymieniłem w focusie I pierścień magnetyczny ABS w tylnej piascie. Po założeniu tarczy na Piaste pojawiło się bicie. Po powtornym demontażu i przekreceniu tarczy na piascie o 180 stopni wsio ucichlo.
    1 punkt
  10. Jeżeli chodzi o mój objaw to posunęło się wszystko dalej. Tak jak pisałem wcześniej zaczęło się od samoczynnego dopalania filtra DPF. Po dopaleniu temperatura silnika zaczęła opadać i przez 2 dni stała bez ruchu w pozycji początkowej. Po 2-3 dniach zaczęła się trochę ruszać na postoju, a podczas jazdy opadała. Na drugi dzień byłem u mechanika zareklamować termostat. Przejechaliśmy się i faktycznie termostat nie trzymał, ale dochodził już do 70-80'C. Mechanik powiedział mi, że zamówi nowy termostat ale też będzie się orientował w temacie bo nie do końca wierzy, żeby nowy termostat już się zepsuł. Miał się doedukować i odezwać. Po dwóch dniach auto normalnie zaczęło się nagrzewać i trzymać temperaturę... można zgłupieć. I tak przejeździłem 2 tygodnie, (bo mechanik się nie odezwał w końcu), aż do momentu kolejnego dopalania filtra DPF. Czyli obroty wzrosły, auta nie gaszę aż do momentu ustabilizowania się obrotów, a że wpadłem tylko na chwile do domu to autko sobie chodziło na podwórku. Po 10min wychodzę z domu, żeby jechać na zakupy. Wchodzę do auta, obroty były już normalne i jadę. Zanim dojechałam do sklepu (ok. 10km) temperatura spadła do połowy podczas jazdy. Jak wyszedłem ze sklepu to silnik był już całkowicie zimny i kaplica. I to było w czwartek (na drugi dzień sam się przypomniałem mechanikowi, który umówił się ze mną na jutro). Kolejne 2 dni wskazówka od temperatury nawet nie drgnie. Później 1 dzień tak do 80'C, a dzisiaj już zaczął trzymać normalnie.... to już raczej nie przypadek. Co ja mam jutro powiedzieć mechanikowi to ja nie wiem. Czy to jednak termostat, czy jakieś zwarcie, czy może wysoka temperatura podczas wypalania dpfa ma z tym coś wspólnego, a może coś jeszcze innego? Po kolejnej diagnostyce okazało się, że mam dwa termostaty. Po wymianie drugiego jak na razie wszystko jest ok, i jakby szybciej się grzał, chociaż temperatury teraz nie są niskie. Jeżeli po dopalaniu dpfa temperatura silnika nie zacznie spadać to powinno być już wszystko ok. Nie wiadomo jak przy ujemnej temperaturze, ale jeżeli już ich nie będzie to dowiem się za rok
    1 punkt
  11. trzeba dodac ze po wifi - bo po AMI to nie jest wielki problem.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...