Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34523


  2. tomekhxc

    tomekhxc

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      1179


  3. Rabbi

    Rabbi

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1144


  4. POWER-KRIS

    POWER-KRIS

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2937


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/03/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam, auto to A4 B6 BFB, wystąpił u mnie dość spory wyciek płynu (ok.2L na tydzień) chłodniczego, wypatrzyłem że cieknie po bloku od strony kolektora ssącego, a dokładnie pod kolektorem gdzieś. Wypatrzyłem że jest tam jakiś kruciec ( czy trójnik) wodny. Dokładnie z okolicy jak na foto http://i.imgur.com/rJNrXXI.jpg Zrzuciłem osłony spod silnika ale nic nie widać, od gory tez średnio, przeszkadza kolektor. Teraz pytanie czy ktos się spotkał z wyciekiem z tej okolicy? co to może być? Zastanawiam się jak się do tego dostać ale wychodzi że bez zrzucenia kolektora się nie obejdzie. Zauwazyłem też że gdy silnik jest ciepły wycieku nie ma, leje dopiero jak ostygnie zupełnie, wczoraj obserwowałem od zgaszenia silnika przez 2 h sucho, dopiero rano był mokry. Orientujecie się co to i jakie koszta ?
    1 punkt
  2. Dokładnie tak jak kolega tutaj wstawił to jest schemat podłączenia klapy bagażnika oraz klapy wlewu paliwa. Klapkę wlewu paliwa znajduje się w schemacie z b7 bo w b6 jest tylko w schemacie pokazane przycisk bagażnika przy tym montażu klapa bagażnika działa od razu nie trzeba nic kodować natomiast klapka wlewu paliwa wydaje mi się ze tylko będzie działać jak zmienimy w Mk kodowanie odnośnie zamykania centralnego zamka bo u mnie ona nie działa jak mam ustawione standardowe zamykanie auta może wystarczy zmienić na to żeby auto się zamykało po przekroczeniu 15 km /h najlepiej jak wypowie się ktoś kto miał czas żeby się z tym bawić [emoji16][emoji16] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  3. schemat do podłączenia przycisków klapy i wlewu paliwa
    1 punkt
  4. BPW 2006r na pewno już nie jest na łańcuchu,ale imbus musisz poprawić żeby nie zatrzeć motorowni
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. Przede wszystkim sprawdź odpływy pod ECU i pod akumulatorem , wywal te gumy z nich lub je rozwierc deko.
    1 punkt
  7. potrzebny jest kamień z dużej szlifierki. płaską stroną szlifuje się blok wzdłuż silnika trzeba zaslepic wszystkie kanały aby nie nasypac korundu
    1 punkt
  8. Co w takiej sytuacji się robi i ile to może kosztować?
    1 punkt
  9. Sprawdź dolot kompresorem czy szczelny i będziesz miał pewność. Jakie wartości masz w grupie 32? Te błędy są od drugiej sondy, czyli ewentualnie wina kata, sondy lub może też być przez źle wyregulowane lpg.
    1 punkt
  10. To gdzieś Ty psikał tym plakiem ? Do filta powietrza czy w turbinę ? Wyjmujesz szybkozłączkę przy klapie gaszącej ( czy jak ktoś woli przepustnicy ) i psikasz przez klapę ( przepustnicę ) do kolektora ssącego ... Myślę że auto ma problem z zapowietrzaniem się przez noc, zalej zbiornik do pełna paliwem i tylną ośkę postaw na noc z 30-40 cm wyżej niż przód ( kawałek górki lub wjazd do garażu w podpiwniczeniu by się przydał ). Powtórz to ze trzy razy , jak będzie odpalał OK, to powtórz trzy razy z odwrotnym ustawieniem i napisz jak będzie wtedy odpalał
    1 punkt
  11. Do sprawdzenia, ale przyciski z pamięcią są podłączone wlasnie do tego modułu i z niego jeden kabel do modułu pamięci pod siedzeniem. Zakladam że zmiana modulu drzwi bedzie konieczna Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  12. Czemu nie opłacalna, kupuje angola za 4tys i wrzuca P&P przód, mając wszystkie czesci to szybka akcja będzie, przy okazji dorzuci jakieś GTB, silnik 2,5 sprzeda jutro za miesiac/ za pół roku, bude bez silnika wystawi na cześci albo w całosci i wyjdzie na 0 albo na minimalnych stratach w zależnosci od stanu motorowni. Jak by tak patrzeć na opłacalność w zyciu to trzeba by ze wszystkiego zrezygnować. Mnie wyjdzie 10tys zrobienie AVF w budzie B5 i 300km, czy za tą cene kupie 300konne auto? nie
    1 punkt
  13. Są dwa rodzaje, z kurtyną i bez. Z kurtyną mają pod zaślepką dodatkowego torxa, bez kurtyny ma tylko zatrzaski. A więcej znajdziesz tu:
    1 punkt
  14. Pewnie wezmę tego androida, bo jednak zależy mi na bezprzewodowym połączeniu radia z telefonem aby udostępnić internet czy ogólnie do zestawu głośnomówiącego. Czekam jeszcze na 11.11 bo chińczycy mają wtedy święto elektroniki i są lekkie rabaty. Oczywiście zbiega się to w czasie z nagłym wzrostem dolara ale może nie będzie tak drogo.
    1 punkt
  15. W A4 CP obejmuje sterownik silnika? Jakiego bys sterownika nie mial to i tak bedziesz musial udac sie do kogos kto zakoduje lub tez wylaczy immobiliser - bez tego nigdzie nie pojedziesz.
    1 punkt
  16. Gdzie szukać MCE i modułu komfortu? Dopiero raczkuję z marką więc błądzę niczym dziecko we mgle...
    1 punkt
  17. Jest regulacja ale o bardzo malym zakresie. To ten maly bialy plastik obok dzwigni recznego.
    1 punkt
  18. Jeździłem 3 lata 1Z...muszę się jeszcze zastanowić jak zrobię.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...