Skocz do zawartości

Ranking

  1. jacek70

    jacek70

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      8307


  2. tass

    tass

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      484


  3. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      10234


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      34523


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/12/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przedstawiam wam projekt A4 B5 z silnikiem z B6 nad którym pracował mechanicznie Krzysiek1606( i spierdzielił wszystko co mógł - opis na drugiej stronie) Po nieudolnym remoncie VP zdecydowałem sie na swap na PD. Decyzja była dość szybka jak i sam zakup dawcy, własciwie zaczeło sie od wymiany oleju i przypadkowego sprawdzenia kompresji, na drugi dzień silnik był już poza budą, a na czwarty dzień stało już całe B6 jako dawca. Nastepnie trafił w 2 częściach do Turbo-Spaw, ustaliliśmy szczegóły na przyszły set, który w trakcie rozmowy rósł po 50KM, aż do celu 300KM. Po dłuższym czasie(rok czasu trwał swap) powstało cos takiego: Setup: - Silnik AVF z 2003r - Tubro GTD2060VZK by krzysiek1606 - Pompowtryski HF100 z wydajnością 111mg by Mariusz Kilianek - Nowy wałek SDI - Głowica po pełnej obróbce w Dziak Motorsport Zwróccie uwagę na tą samą uszczelke, po lewej seria, po prawej robiona głowica - FMIC 300x450x70 przespawany by Krzysiek1606 - Wydech 2,5cala z końcowym tłumikiem sportowym by Krzysiek1606 - sprzęgło240 na jednomasie by Krzysiek1606 - dodatkowa pompa paliwa - chłodnica oleju zewnętrzna - strojenie EDC Tunning, ale hamowane na urzadzeniu Turbo Spaw niestety z przekłamaniem
    1 punkt
  2. Narazie też LM SHT polecam. Przynajmniej narazie rozwiązał temat kontrolki oleju u mnie. Wystarczy trzymać przy porannym sprawdzaniu 3/4, taki poziom to 1/2 po 15 minutach i jest spokój od 1500km, wydaje mi się ,że LM super zgrywa się z filtrem Manna. Najechane 4300km. Dolane 4.3/4.4 l oleju łącznie z wymianą. Czyli można powiedzieć, że nic. Resztka 5 litrowego baniaka w bagażniku czeka, aż poziom się zmniejszy. Do tego zauważyłem, że osadów jakichkolwiek jest jeszcze mniej. Do tej pory jeździłem na Motulu. Mam wrażenie, że LM jest czystszy . Będę rozważał pozostanie przy tym oleju .
    1 punkt
  3. Bierz 5w40 a będziesz zadowolony. Polecam LM.?
    1 punkt
  4. Z motula to x-cess. Normę vw 502 spełniają prawie wszystkie oleje 5w40 i jeśli poszukasz sobie danych produktów to w ich opisie jest wyszczególnione jakie normy są spełnione
    1 punkt
  5. Od wydania tej książki zmieniły się normy oleju . Teraz jest 502 a w książce tego niema.
    1 punkt
  6. Wszystko masz tu opisane: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Brake_Electronics_(Bosch_5.7)
    1 punkt
  7. Dawno nie widziałem aby ktoś zalewał do tego silnika 5W30. Większość jest na oleju 10W40. Ja zwykle zalewam 5W40 różnych firm. Do zagazowanego silnika potrzebny olej z jak najwyższym TBN i możliwie najwyższa lepkość kinematyczna w temperaturze roboczej silnika. Przy gazie należy skracać interwał wymiany. Można zalewać oleje dedykowane do diesla.
    1 punkt
  8. Źle wyczytałes, ma być 502.00
    1 punkt
  9. Jeździsz "emerycko" może być 5w30 jak lubisz przycisnąć 5w40 (w gorące lato 5w40 tez będzie lepszy). Ważne żeby olej spełniał normy VW, a reszta to już zależy od budżetu.
    1 punkt
  10. Dzisiaj zamontowałem szyny bagażnika. Pomimo tego że rzadko do niego cokolwiek rzucam to fajna sprawa heh. Jak już otworzę ten bagażnik to niech chociaż wygląda i tam ładnie. Przed.. Po
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...