Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34524


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22929


  3. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      318


  4. greg2505

    greg2505

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      3723


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/02/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. @MARCIN607 17 lutego planujemy się spotkać gdzieś w okolicach Nowej Słupi, tak po środku Kielce - Ostrowiec, może wpadniesz ? Oczywiście zapraszamy Wszystkich chętnych, może coś by się w końcu ruszyło...
    1 punkt
  2. Jest twardo i komfortowo(na 18) mega dobre tłumienie. Nie ma jakiejs jazdy jak w ciągniku. Czuć na aucie że to już wysoka półka gwintu, dodatkowo jak jezdze gdzies na narty czy nad morze na weekend i załaduje trochę w auto nie muszę gwintu podnosić czy później opuszczać-za to mega go cenie
    1 punkt
  3. 1 punkt
  4. na tył FDB1083 musisz miec jeszcze nowe łozyska i pierscienie ABS
    1 punkt
  5. cytat zapożyczony z innego forum "Teraz od kilku lat mieszkam w Niemczech i wiem ze przy każdej zmianie jaką chcesz przeprowadzic w swoim aucie musisz jechac do TuV zeby oni to zatwierdzili"
    1 punkt
  6. Witam Błąd ten znam osobiście bardzo dobrze oj co ja się nie wymyślalem. Po skasowania błędu zawsze powracal co około 150 km. Ale do rzeczy jeśli auto jeździ bez zarzutu nie ma z nim żadnych problemów wszystkie parametry w normie to musisz oszukać druga sondę za katalizatorem troszkę tam ciężki dostęp ale idzie to zrobić musisz założyć emulator ( nie kątowy tylko prosty) to taka podkładka odsuwajaca sondę która spowoduje że sonda nie wylapuje tak dokładnie spalin i wszystko wróci do normy wyprzedzając twoje pytanie sonda ta odpowiedzialna jest jedynie za ekologię i nie ma wpływu na spalanie i na jaką kolwiek pracę silnika u mnie pomogło i już dawno o tym zapomniałem Pozdrawiam i życzę miłej pracy Marcin z B6
    1 punkt
  7. Trzeba sprawdzić kompresje na wszystkich cylindrach. Może jest za niska na ktorymś cylindrze. Świece i cewki już sprawdzane? Jakie sa błedy w komputerze zapisane? Jeżeli podpinali auto pod program diagnostyczny? Skąd wyciekał ten olej? Co było przyczyną? Czy auto pobiera spala olej? Jak tak to ile?
    1 punkt
  8. Wszystko zalezy co zdechlo w Twojej?? Wirnik raczej podejdzie.
    1 punkt
  9. Mial usunięta wadę oolejową? Musi byc silnik mocno zajezdzony żeby coś wyszło na logach. Zwyczajny odczyt czy nie ma błędów w sterowniku. Możesz zlogować jak turbo wstaję i ile trzyma doładowania. Jakie są korekty długoterminowe to mniej więcej powie coś na temat szczelności układu i kondycji. Ma być poniżej 5%. Możesz też zalogować czy nie cofa zaplonu. Jak cofa to świece do wymiany lub bardzo bierze olej. Zacząłbym od sprawdzenia vinu lub carfax jeśli to auto z USA. Jak eu to ważny jest serwis skrzyni stronic bo tiptronic z usa jest bardziej żywotny.
    1 punkt
  10. W oryginalnych wersjach nie ma na tych elemeltach carbonu. Tylko na listwach drzwiowych, schowku i tunelu środkowym. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=271389486&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
    1 punkt
  11. Szkoda całkowita, to pojęcie wzięte z mowy potocznej (nie jest usankcjonowane prawnie), a oznacza, że szacunkowy koszt naprawy przekracza wartość pojazdu przed zaistnieniem szkody. Zatem im starszy samochód, tym łatwiej o "całkę".
    1 punkt
  12. Krzysiek mam Cię naprawdę za kumatego w te klocki ale nie wiem jak mam ci to już tłumaczyć. Może tak... W fizyce jest coś takiego jak termodynamika ciał stałych w której jedno z twierdzeń w uproszczeniu brzmi prędkość +tarcie = wytworzeniu energii cieplnej. Czyli w skrócie duża prędkość obrotowa + mniej oleju = wyższa temp. tarczek wyższa temp. tarczek + mniej oleju = krótsze życie tych elementów Czas trwania wyhamowania skrzyni to raczej dobre kilkadziesiąt sek. a nie kilka sek. i sam podałeś , że robi się to kilkukrotnie. Powtarzam - ja nie twierdzę , że robi to spustoszenie w skrzyni. Ja twierdzę , że wpływa to w mniejszy lub większy sposób negatywnie na jej stan techniczny w zależności od jej stanu i przebiegu i na pewno skraca żywotność tarczek. Nie bez powodu wszyscy którzy serwisują i sprzedają auta ze skrzynią ASB ostrzegają , żeby nie wrzucać trybu N podczas jazdy bo to szkodzi skrzyni. Tutaj Krzysiek nie bardzo rozumiem co chciałeś przekazać tym przykładem ? Tryb P wrzuca się tylko i wyłącznie gdy auto jest zatrzymane. Ciśnienie oleju jest minimalne ale bebechy praktycznie stoją w miejscu lub ledwo co się kręcą ten sam stan będzie na postoju przy wrzuconym N ale na rolkach przy 200k/h w skrzyni wszystko kręci się z kosmicznymi prędkościami a przy wrzuceniu N magistrala olejowa jest pod minimalnym ciśnieniem więc nie wiem do czego ma być to twoje porównanie z tym wrzucaniem na P ? Krzysiek rozumiem twój upór bo bronisz metod pracy w swojej branży ale przedstawianie argumentu , że wszyscy tak hamują i nic się nie dzieje mnie nie przekonuje bo nie znalazłem żadnej wiarygodnej publikacji na to co mówisz a wręcz przeciwnie zawsze gdy pojawia się hasło na temat ASB i wrzucania N w czasie jazdy od razu jest ostrzeżenie że tak nie wolno robić. Chcesz mi powiedzieć że oni wszyscy pieprzą głupoty? Napisze jeszcze raz . Aby zrobić chipa ze strojeniem potrzebna jest hamownia. Niestety dla strojenia silnika z ASB trzeba się pogodzić z tym , że ten proces niesie za sobą jakieś ryzyko pogorszenia stanu skrzyni. Gdy skrzynia będzie w dobrym stanie z małym przebiegiem to można domniemywać , że hamowanie nie da o sobie od razu znać lub w najbliższej przyszłości ale w przypadku skrzyni która ma już grubo nalatane to takie hamowanie może uruchomić reakcję łańcuchową. Ogólnie posiadaczom aut z ASB polecam przeczytanie poniższego artykułu na 10 pkt. , 3 dotyczą błędów z wyborem nastawu N https://www.motofakty.pl/artykul/10-najczestszych-bledow-ktorymi-kierowcy-psuja-automatyczne-skrzynie-biegow.html
    1 punkt
  13. 0xxx?: Kraj 1 – Reszta Świata 2 – Kraje skandynawskie (automatyczne włączanie świateł po zapłonie) 3 – USA 4 – Canada sprawdź jaką masz u siebie cyfrę w kodowaniu świateł
    1 punkt
  14. ze Szczecina polecam: www.facebook.com/VAG-Tech-1159737820722010/
    1 punkt
  15. Zawsze przed przeglądem możesz poświecić 3 minuty na przekodowanie auta na Europę, nawet w kolejce przed wjazdem na stacje. Robisz przegląd i spowrotem USA. Btw muszę zajrzeć w przepisy, bo moim zdaniem to jest full legal, nawet policja jakiś czas temu mnie zatrzymała i pytał chłop o to, powiedziałem ze to obrys i nic mi nie zrobił. Bo przy tym kodowaniu pali ci się normalnie pozycja, DRL / BiX o zmierzchu i do tego kierunki, a z tego co pamietam nie może być kierunek zamiast pozycji / dziennych / mijania. Czyli seems legit.
    1 punkt
  16. Prawdopodobnie poprzedni właściciel rezał lustra i zmienił wkłady na grzane. Nie ma innej opcji
    1 punkt
  17. dobra decyzja , szkoda sprzedawać tak wypasionego cabrio
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...