Skocz do zawartości

Ranking

  1. wesz82

    wesz82

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      4698


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


  3. Redjasper

    Redjasper

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      84


  4. Gremlin0209

    Gremlin0209

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      113


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/03/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. i ode mnie szczere gratulacje
    1 punkt
  2. Strzal w kolano ZL/ZR17 sa na tarcze 330mm Ogolnie kibel
    1 punkt
  3. Przywiez flache na zlot xd ? Graty ?
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Czyli parka, jak u mnie Super !
    1 punkt
  6. Chętnie przyjadę. GRATULACJE!!!
    1 punkt
  7. wypadałoby podpiąć VAG i odczytać błędy
    1 punkt
  8. Dokładnie. Jeśli auto było garażu dobrze przewietrz.Na benzynie TYLKO i wyłącznie do gazownika zasuwaj.
    1 punkt
  9. Puścił reduktor. Zakręć butle z gazem bo w powietrze wylecisz... I do gazownika na wymiane reduktora.
    1 punkt
  10. Oryginalnie ZAWSZE jest w lewym tylnym boczku, tam masz fabryczne miejsce na moduł i głośniczek. Z tamtąd też wychodzą kable do haka jeśli też masz... a kodować MUSISZ jeśli masz właśnie hak, bo trzeba poinformować moduł o zapięciu przyczepy, oraz ustawić sobie głośność i rodzaj dźwięku ostrzegawczego. czy masz skrzynie automat czy manual... wszystko jest opisane. no dobra...masz tutaj kodowanie na WkirossTech http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Parking_Aid_(4-Channel_-_8E2/8E5)
    1 punkt
  11. Fabryczna instalacja auta dzieli sie na kilka czesci. Ta wtyczka to polaczenie wiazki kokpitu z wiazka wnetrza strona prawa.
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. Bo to są dwa całkiem różne silniki. W A6C6 jest 'starego' typu podobnie jak w A4B7 i te nie mają wadliwych pierścieni tłokowych. W w/w A5 jest 'nowego' typu podobnie jak w A4B8 i te w latach 2008-2011 miały wadliwe pierścienie.
    1 punkt
  14. w linku jaki wkleiłem jest check a nie replace
    1 punkt
  15. Na podstawie wieloletniego doswiadczenia w tej materii. jezdzilem na kazdym oleju jaki jest dostepny w tym kraju i doskonale wiem jaki ido czego sie nadaje. poczytaj sobie.karty charakterystyki produktow to moze rozjaśni Ci sie troche w głowie.
    1 punkt
  16. W mk5 mam to zakodowane i uwazam ze to był najbardziej przydatny mod ;-) Wstajesz rano i wiesz czy w nocy padalo :-D
    1 punkt
  17. Dzięki, szkoda że teraz piszesz, już kupiłem nowy za 300 zł. Rozmawiałem z tunerm który mnie podnosił i hamował. Pierwsze pytanie jakie zadał to : czy mierzyłem temp. na dolocie do turbiny. Jak jest ok to po co zmieniać? Ale ja robiłem REMAP prawie w zimie. Latem może okazać się że mój oryginalny słabo wypada
    1 punkt
  18. aczito, chyba nie mowimy o tej samej czesci bo ja to wymienialem i kupowalem w serwisie. Pisalem juz o tym wczesniej: "...zamowilem w serwisie oryginalna gume nr czesci 8E0 611 743 F - koszt... UWAGA 12,86:))))". Pozdrawiam Maniek
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...