Skocz do zawartości

Ranking

  1. Legion44

    Legion44

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      124


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


  3. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      5981


  4. poziek

    poziek

    VIP


    • Punkty

      1

    • Postów

      7494


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/04/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jako że na razie wystarczy modów poniżej ich wynik: mody: turbo hybryda Geremi fmic 230 na 63 sztywny dolot wtryski szare 380 [0280156063] katalizator sportowy Bartez sprzęgło AWX program Łukasz13 wykresy: PB 95 i LPG
    1 punkt
  2. No na tych płytach taki numer jest... na zdjęciu z tej aukcji... zobacz swoją, jaki tam masz nr... do RNSE szły płytki 8P0060884
    1 punkt
  3. wykonanie jest tragiczne ale za to przy ostrym hamowaniu palą sie doskonale bierz Ferodo albo Textara
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Tak, czujnik położenia wału może robić takie akcje, i najczęściej wysiadają właśnie zimą. Wymień go i zobacz czy się poprawiło.
    1 punkt
  6. Pisałem o tym na samym początku że EGR jest przyczyną problemu!!
    1 punkt
  7. Nagrałem dwa starty: 1. Normalny w trybie : 2. W trybie sport: Wychodzi ok 5 sek w trybie sport i 6 sek w trybie drive
    1 punkt
  8. Ściemniłem tylne lampy w końcu jedyną sensowną folią jaka się do tego pojawiła - STEK dynoSHADE PPF Taki kolorek ma:
    1 punkt
  9. Interesowałem się tematem ledów ale ze względu na brak homologacji nie zamierzam się w to bawić. Z takim światłem jest tak że Ty moze widzisz więcej ale każdy z przeciwka widzi juz dużo mniej i się męczy jak mu jakims badziewiem co chwile po oczach w nocy wali. Kazdy kto używa ledy, hidy i i xenony bez samopoziomowania powinien z automatu mieć zabierany dowód rejestracyjny ale to moje prywatne zdanie. Problemem jest to że diagności na SKP tego nie kontrolują, a mają obowiązek.
    1 punkt
  10. Tak masz rację zgadzam się z tobą w 100 procentach tylko że barwa 6000 k przy gorszej pogodzie szczególnie nocą nie radzi sobie tak dobrze jak barwa np 4300 k zawsze było i będzie tak że barwa ciepła będzie lepsza i może z ledami jest podobnie ja po prostu wypowiadam się z własnego odczucia jak było z moją Audi. Posiadalem właśnie te 6000 k i w nocy w deszcz było nie fajnie dla tego to wymontowalem i wróciłem do tradycyjnych H7 Może i ledy mamy w barwie 4300 może jest lepiej ale nadal nie legalnie. Mamy takie prawo że nie jest dozwolone stosowanie tych ledow i koniec zakładasz to na własne ryzyko może kiedyś się to zmieni. Producenci Philips mają takie kosztują sporo i co z tego do stosowania poza drogami. Pozdrawiam
    1 punkt
  11. Witam Chciałbym się podzielić z wami bo widzę tutaj wątek który przerabiałem w swojej audi a mianowicie te pseudo żarówki led Zadajmy sobie pytanie czemu musimy tyle dopłacać w nowoczesnych samochodach za oświetlenie Led otóż lampy te są tak skonstruowane pod oświetlenie led i napewno nie posiadają takich żaróweczek . Wracając do Audi po pierwsze nasze reflektory są homologowane do takiego źródła światła jakie zaleca producent Zgadza się zamiennik zwykłej żarówki halogenowej to też żarówka tylko że w technologi Led ale nie posiadająca Homologacji . A teraz druga sprawa czy świeci lepiej otóż od razu powiem wole markowe żarówki H7 niż to gówno może to ładnie wygląda jasne białe światło z niebieską podświatą może ma idealną linię odcięcia ale ledy przeważnie wystepują w barwach 6000 k co jest bardzo istotnym parametrem to barwa zimna a nie ciepła i jadać suchym asfaltem nocą wydaje nam sie że światła mamy wiecej ale jadąc w nocy mokrym asfaltem i do tego niech pada deszcz widoczności już nie mamy . Wiec chyba nie oszukujmy sie BEZPIECZEŃSTWO jest najważniejsze . A jeśli już chcecie to zakładać to do soczewek bo jak jedzie coś takiego w zwykłym odbłyśniku to woła o pomste Najlepszym rozwiązaniem jest zakup markowych homologowanych żarówek na rynku jest naprawdę ogromy wybór i może nie świecą tak jak ledy ale są bezpieczne Pozdrawiam Marcin z A4 B6
    1 punkt
  12. Z logów to pompa paliwa kiepska, co do nalicznia wypadania zapłonów to przez chwile po uruchomieniu silnika jest nieaktywne dlatego nie nalicza, sprawdz czy nic nie jest podłaczone od lpg do wiązki cewki 1 cylindra.
    1 punkt
  13. a żeby wam tak pozabierali dowody za te wszystkie ledy, hidy i inne dziadostwa...
    1 punkt
  14. A przy tym -20mm 1BE nie będzie ryzyka przycierania w skrajnych sytuacjach . Nie żebym był rajdowcem czy dostawą się parał ale się obawiam po prostu...) Jak w ogóle jest z przyspieszeniem / prędkością - kalkulatory pokazują różnicę ok. 5km. na 100km/h. Czy jest się czym przejmować czy to do wyczucia w ogóle? [ tzn. na plus - bo większe, czy na minus bo trudniej kręcić] dzięki
    1 punkt
  15. Też miałem podobną sytuację, opisałem to jak by wspomaganie co ok 1 sekundę działało i za chwilkę nie. To były szarpnięcia kierownicą. Okazało się po wymianie na zimowe opony, że to właśnie letnia opona była "zwichrowana".
    1 punkt
  16. Poziek,a masz swoja strone internetowa? pytam powaznie... stary dopiero udało mi się potwierdzić przyrosty KM kilku sztuk jakie zrobiliśmy w ARSie nawet jeszcze tematu w dziale sprzedam nie otworzyłem przyrosty mocy od 5 do 8KM i od 9 do 17Nm
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...