Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/18/19 uwzględniając wszystkie działy
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wiesz co zrzucić skrzynię przykręcić dystans do silnika a do dystansu przykręcić rozrusznik wtedy "od środka" będziesz mógł ocenić co jest nie tak. Ja rak robiłem jak chciałem silnik odpalić bez skrzyni ?1 punkt
-
1 punkt
-
Chodzi o to czy już sprawdzałeś działanie sprzęgła poprzez wciśnięcie pedału sprzęgła ? czy według Ciebie wszystko jest ok1 punkt
-
A sprzęgło działa Ci teraz dobrze? Bo jest wersja optymistyczna ale hardcorowa ? Wyciąć dystans w tym miejscu gdzie rozrusznik wtedy rozrusznik pójdzie za skrzynią i przybliży się do koła dwumasowego.1 punkt
-
1 punkt
-
Wyciek powietrza w układzie dolotowym na dzień dobry, sprawdz dokładnie montaż odmy i wszystkich rurek, odma nowa z ASO? Cała reszta błędów czyli zbyt uboga mieszanka, za niskie obroty biegu jałowego i wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach lecą od problemów ze szczelnością dolotu.1 punkt
-
1 punkt
-
Tak, ale to kwestia kodowania. Przednich lamp masz 3 rodzaje: xenon/led/matrix a tyl ma 2: zwykle i full led. Jak wezmiesz ledy i zakodujesz to bedzie ci plynac :p. Co do debaty na temat: "b9 to tylko matrx" to sie zgodze, ale tylko w dwoch przypadkach: Nie liczymy sie ze szmalem, albo jezdzimy duzo w nocy. "Xenon traci myszka" osobiscie uwazam ze ten paseczek w ledach nie wyglada mega lepie od tych paru kropeczek w xenonach( co do walorow swietlnych mam porownanie bo sasiad tez posiada b9, tylko w ledzie. Przestanmy sie doszukiwac roznic bo sa one tak znikome i nieistotne ze nie ma tematu). Reszta jest identyczna. Sam mam mega parcie na te plywajace kierunki, ale 10000 patoli extra to troszku. Dodajmy jeszcze pare tysiakow doplaty za duza navi, zeby mozna bylo sobie na pokretelku pisac paluszkiem (choc ta o cal mniejsza tez nas doprowadzi do celu a jest sporo tansza!) i mamy pokazna sumke za ktora mozna dobrac mocniejszy silnik, 4x4 czy automat. Jak bym mial szmalu jak lodu to tez bym chetnie utopil 400k w full opcje, ale jesli ktos ma ograniczony budzet to trzeba kupowac z glowa a nie "biore matrixy bo plywaja i fajnie wygladaja, choc w nocy jezdze 4x w roku".1 punkt
-
Mam AVF i przerabiałem podobną fobię. Ciągle słyszałem dudnienie i inne odgłosy... wymieniłem pokrywę zaworów na nową, zregenerowałem pompki, zrobiłem turbo, wywaliłem egr, wstawiłem DP. Wałek, szklanki, popychacze były w stanie idealnym. Dalej chodził głośno....pojechałem więc do EDC w Otwocku i zacząłem tam marudzić, więc fachowiec podpiął lapka i pojechaliśmy na przejażdżkę. Po wycieczce stwierdził, że dawno nie widział takich parametrów w klekocie i żebym sobie poszukał problemów w innej dziedzinie życia, bo ten samochód przejedzie jeszcze duuuuużo kilometrów. Teraz się odjebałem od samochodu i szukam kwadratowych jajec gdzieś indziej... :)1 punkt
-
Szukam na allegro i olx nie idzie chyba dostać tej cd do bns 5.0 chyba ze ja nie umiem szukać.zrobi kros żyjecie swojej bym wiedział jak wygląda? Moze byc okładka lub awers płyty cd:)1 punkt
-
Jakim momentem dokrecacie śruby trzymające pompowtryski? Wg informacji serwisowych powinno być 12Nm + 270 stopni, jednak z tego co czytałem przy takim momencie może się wyrwać gwint z głowicy lub ukręcić śruba.1 punkt
-
Witam niedawno nabyłem książkę z instrukcjami napraw i rożnymi schematami napisana przez Erica Godfreya i Johna Haynesa do Audi A4 z roczników 96-01 i VW Passata 98-05 które posiadały silniki bezynowe 1.8 T i 2.8, niestety nie zawiera informacji na temat silników diesla i informacji do S4. Książka jest w formacie pdf w jezyku angielskim ale sadze ze to nie będzie duża przeszkoda i napewo sie komuś przyda. Audi A4.pdf http://chomikuj.pl/netknight/Dokumenty/Audi+A4,939460276.pdf https://rapidshare.com/files/3594675116/Audi_A4.pdf1 punkt
-
Witam, Jaki olej leje się do B8 TDI, auto ma 143 tyś km i nie wiem jaki był lany wczesniej w serwisie? Zawsze lałem do poprzednich Shell helix ultra extra 5w30 który spełniał chyba norme 507, czy do tego silnika równiez sie nadaje1 punkt
-
No u mnie na 9J ET 32 mam ponad 1 cm luzu z tyłu do wahacza... Kij wie tak poważnie jak to liczyć niby 0.5 cala szerokości czyli 1.27cm ale znowu ET się zmienia i to takie liczenie gdybanie, skoro Kowi87 przymierzał 8.5 to jest jak mówi, no ale wchodzi to najważniejsze Ja się bałem że 9` nie upchnę a tu proszę bez kłopotu a nawet z małym zapasem Ale to już maź w B5 QUATTRO, 9.5J sie nie upchnie aby było i wewnątrz i zewnątrz przepisowo1 punkt
-
tak juz zlokalizowałem chcesz fabryczne podświetlenie przestrzeni nóg trzeba dołożyć trochę wiązki pod podłogą. 4 lampki - od każdej dwa przewody. Zasilanie wspólne z bezpiecznika S2 5A. Masy wpinasz każdą w osobny pin w module komfortu (czarna kostka 16-pinowa). Dokładnie jest to pin 6 dla lampki przestrzeni nóg kierowcy, pin 13 dla przestrzeni nóg pasażera, pin 14 lewy tył i pin 5 prawy tył. Fabrycznie oświetlenie pasażerów z tyłu idzie przez czerwoną kostkę pod fotelem (zasilanie przez pin 2 a masa przez pin 3). Dzięki temu rozwiązaniu zapalać się będzie tylko ta lampka gdzie otworzysz drzwi.. ---------- Post dopisany at 17:40 ---------- Poprzedni post napisany at 17:40 ---------- w b7 jest chyba tak samo1 punkt
-
Dostaje sporo privów, że kiedys tam sie wypowiadałem o wymienie termostatu w ADR, a nikt wątku znaleźć nie może. Robie wklejkę mojego postu z wątku ogólnego o termostatch: "wymiana termostatu w ADR: Jeśli zamierzasz wykorzystać płyn, musisz spuścić go najpierw z rury dochodzącej do chłodnicy z termostatu (dolna rura znajdująca sie z prawej strony patrząc od przodu auta). zdejmujesz tuz przy chłodnicy. najlepiej zaraz po zgaszeniu silnika. wtedy zleci z bloku i chłodnicy ponieważ termostat nie zdąży sie zamknąć. opatulasz oczywiście rękę jakimś starym paltem . Możesz go tez spuścić z króćca przy bloku ale wtedy spływając, zabrudzi sie o blok i miskę, a dodatkowo nie złapiesz go w całości. jeśli nie zamierzasz wykorzystywać płynu, odkręcasz wąż bezpośrednio przy termostacie (czyli tam gdzie dolny waz wchodzi do bloku silnika). w ADeRze jest wspornik do odkręcenia jeszcze (przeszkadza on w odkręceniu węza). używasz do tego imbusa. odkręcasz tylko jeden koniec, a nastepnie odchylasz i masz dostęp. odkręcasz waz, klucz 10 albo 12 (czekasz az zleci płyn), wyjmujesz stary termostat. nastepnie czyścisz gniazdo z syfu (najlepiej benzyna ekstr.), czyścisz tez gniazdo w wężu. wkładasz nowy termostat, wkładasz nową uszczelkę. ja posmarowałem uszczelkę dodatkowo silikonem. przykręcasz rurę, przykręcasz wspornik, przykręcasz osłonę silnika, zalewasz, odpowietrzasz i cieszysz sie stalą temp."1 punkt
-
przeciez i tak bedziesz musial wszystko rozpinac jak zdejmniesz wałki to wyciagnij wszystkie popychacze i wycisnij z nich cały olej napinacz masz do wymiany czy łancuch ??? nie wiem,jeszcze nie zaglądałem,ale chyba sam łańcuch wymienie mam 180tyś przejechane,przynajmniej tak licznik pokazuje choć i tak nie ufam jego wskazaniom bo troche mało jak na ten rok ze szklanek olej wylac? po co? chyba że jak bede wymieniał to stary wypłucze a w nowym zamoczę bo z tego co wiem nowe przed załozeniem sie zamacza w oleju na troszkę czasu.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00